Acetonvrij!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Miasan het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik weet niet of ik mijn droge nagels van mijn vader of moeder heb, maar ze bladderen af en hebben verticale richels.
Wie o wie kan mij een goede nagellakremover aanraden voor droge, afbladderende nagels? (Sally Hansen maximum growth en Kruidvat hardening remover in die roze fles zijn heel slecht voor de nagels.Vooral van die remover moeten ze heel erg herstellen)
Dankjewel! Echter is mijn huidige remover al acetonvrij.quote:
Die pads zijn heeeel vettig, misschien dat eens proberen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Miasan het volgende:
[..]
Dankjewel! Echter is mijn huidige remover al acetonvrij.
Van die harde snotkorstjesquote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
*droge lucht in huis van verwarming*
Dus ff heerlijk in mijn neus graven...Alleen thuis
Die gewoonte heb ik ook van mijn pa
Joahhhhh, die zijn goedquote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Vooral met zoeen sompige sliert die je helemaal uit je holtes trekt
de bevrijding! Ik zeg het je!!
Dit is al de tweede keer dat ik een beetje misselijk word op de SC vandaagquote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Vooral met zoeen sompige sliert die je helemaal uit je holtes trekt
de bevrijding! Ik zeg het je!!
gewoon doen! ik zeik toch ookquote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Waarom heb ik hier altijd de neiging al mijn ellende te delen??
Nee, ik zal het niet doen
Jij zeikt heul nietquote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon doen! ik zeik toch ook
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Niet? Ik ben in mijn vriendengroep met alles de eerste, dus vind het wel fijn als ik dan collegas heb die al wel hebben meegemaakt wat ik meemaakquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
P-a, ik kan de combinatie "met alles de eerste zijn" en het "gezamenlijk delen" niet echt rijmen
Doenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Mijn god, hoe verzinnen die kinderen het toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat een kindje tijdens de time out iets nog veel ergers deed? Ik heb laatst mijn neefje van 6 voor een time out bij de voordeur gezet, toen deed ie snel de deur open en ging ie op straat plassen. Verschrikkelijk, ik schaamde me zo!
[..]
Omdat ik hier denk ik wel een tijd wil blijven en niet al te oud kinders wil krijgen. En omdat ik, wat mn vriendinnen betreft, met bijna alles de eerste ben en wel graag mensen om me heen zou hebben met wie je het kunt delen en waaraan ik kan zien hoe het allemaal werkt
Ohzo!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet? Ik ben in mijn vriendengroep met alles de eerste, dus vind het wel fijn als ik dan collegas heb die al wel hebben meegemaakt wat ik meemaakvrienden: ik ben de eerste. collega's: ik ben de jongste
Je vat het op als een compliment?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
Bb ziet foto van babynijlpaard: kijk nou! Een mini-SQtje
Truequote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohzo!
Maar joh, hoe stabiel is je relatie? Je contract? Je woning?
Niet om je te ontmoedigen, maar te vroeg te veel verwachtingen hebben kan teleurstellend zijn
Mep hem!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dequote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je vat het op als een compliment?
Was hij lekker?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: ik heb liever een rokende sq zonder obesitas dan een rookvrije sq met obesitas!
U begrijpt wat ik gedaan heb?![]()
Ah ik snap. Dan mag je hem slaanquote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dereprazents his face...
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
you fell of the wagon!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heerlijk, heb net een nieuw pakje opengemaakt!
You are out in the openquote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: ik heb liever een rokende sq zonder obesitas dan een rookvrije sq met obesitas!
U begrijpt wat ik gedaan heb?![]()
Zonde! Maargoed, het was je tijd waarschijnlijk nog nietquote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heerlijk, heb net een nieuw pakje opengemaakt!
Kunnen we hebben van elkaar... Hij heeft nogal een significante neus, dus als ik een varkje zie zeg ik ook altijd: kijk, een bb!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah ik snap. Dan mag je hem slaan
Gebrek aan beide! Maar ik geef het tenminste toe!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar was de reden dat je aan het vreten was dan?
Was het wil of discipline?
Ik vind bier eik wel het antwoord tegen vreetbuien...maarja...van bier wordt je ook dikquote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebrek aan beide! Maar ik geef het tenminste toe!
Joh je weet wie de grappen maakt, ik probeer het niet eensquote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gebrek aan beide! Maar ik geef het tenminste toe!
ligt er aan hoeveel je er van uitkotstquote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind bier eik wel het antwoord tegen vreetbuien...maarja...van bier wordt je ook dik
Jezelf overtuigen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
oh maar die spiets gaf ik met een reden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |