Een homo drinkt een rose natuurlijkquote:
Vind ik wel goed hoor.quote:
Ben jij zoeen die 's ochtends om 6 uur ook vrolijk onder de douche staat te fluiten?quote:
Of ik slaap, of ik begin dan met werken. En sowieso, ik kan niet fluiten, en al kon ik het wel dan nog zou ik het niet willen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben jij zoeen die 's ochtends om 6 uur ook vrolijk onder de douche staat te fluiten?
Ja ik gebruik even een oude naam, even klaar met Breezerslet zijn.quote:
Ow, ben jij diezelfde persoon?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik even een oude naam, even klaar met Breezerslet zijn..
Ook totaal niet dezelf UI en alles.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, ben jij diezelfde persoon?
homo's drinken zoete witte wijn met ijsquote:
Daar heb ik niet zo op gelet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ook totaal niet dezelf UI en alles..
Zo ben ik altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo op gelet.
Hee maar ik merk dat je inmiddels wat geirriteerd overkomt, heb ik nu al invloed op je?
nooit meer, ten eerste werk je er niet meer en ten tweede heb je me al afgeschrokken, ja ik ben ook een stalker van niks hequote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Daar ben jij wel goed in.. Wanneer kom je weer?
Ik werk er nog wel hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nooit meer, ten eerste werk je er niet meer en ten tweede heb je me al afgeschrokken, ja ik ben ook een stalker van niks he
mee eenschquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel Cosmo wel leuker is dan Breezerslet.
waar komt het verhaal vandaan dat je er niet meer werktquote:
Ow vandaar. Je nieuwe ik. Net zoiets als Web 2.0quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar ze willen me niet Cosmo of Cosmo. teruggeven.. Dus nu maar 2.0 erachter.
.
Omdat ik zoekende ben naar iets anders en verkondigd heb er op korte termijn weg te gaan. Maar dat heeft wel indruk gemaakt schijnbaar, want opeens krijg ik wel wat ik wil.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar komt het verhaal vandaan dat je er niet meer werkt
of wil je me er naar toe lokken om me te sarren terwijl je er niet meer werkt
Waar kom jij eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo gaat het vaak. Net als het opzeggen van een mobiel abonnement: ineens krijg je een aanbieding voor 3 maanden gratis als je alsnog je opzegging annuleert.
Is dat relevant? Ik kom gewoon eem kiek'n hier.quote:
Ik bedoel in het ecchie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat relevant? Ik kom gewoon eem kiek'n hier.
Hee Erik, waar kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vraagt niemand waar ik vandaan kom!?
Omdat we dat wel weten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vraagt niemand waar ik vandaan kom!?
Zag je het niet?quote:
Ik weet het niet. Ik weet alleen hoe Erik er ongeveer uit ziet, adhv de door hem geplaatste foto's. Maar verder is iedereen hier totaal onbekend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat we dat wel weten.. Tevens moet ik jou even spreken ergens.
.
We hebbenIk heb ook geen idee wie jij bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet alleen hoe Erik er ongeveer uit ziet, adhv de door hem geplaatste foto's. Maar verder is iedereen hier totaal onbekend.
Waar danquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat we dat wel weten.. Tevens moet ik jou even spreken ergens.
.
Oorspronkelijk Eindhoven, maar nu woonachtig in Utrechtquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Erik, waar kom jij vandaan?
Genoteerd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oorspronkelijk Eindhoven, maar nu woonachtig in Utrecht.
Maar ik ben een notoire zenuwpees.quote:
Zodra je weet wie ik ben, is het helemaal niet leuk meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We hebbenIk heb ook geen idee wie jij bent..
Ben jij zo'n knappe kerel die we moeten uitkleden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zodra je weet wie ik ben, is het helemaal niet leuk meer natuurlijk.
Net zoals dat je een knappe kerel heb gescoord en die je eindelijk na uren drank voeren zijn kleding langzaam uit ziet doen. Als je die vent dan tot slot in zijn geheel kunt aanschouwen kun je vaak een reactie van teleurstelling ook amper verbergen.
laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n knappe kerel die we moeten uitkleden?
Oh gezellig, ik tot 3 jaar terug ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, ik kom uit het barre Noorden des lands. Friesland / Groningen, die hoek.
En toen ben je Groningen ontvlucht?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh gezellig, ik tot 3 jaar terug ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |