Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
Suc - Avecu
[b]XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door 67Impala op 04-11-2011 09:29:45 ]
AHAH JIJ BENT DE LUL!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef 67Impala het volgende:
Ah kak nou ken ik zeker iedereen toevoegen in de op
Xbox of Psn?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
Sharpdressedman - Mainframes
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Quantic het volgende:
Dat werkt alleen al heb je een US account, dus helaas
Dan heb je wel een US account, ben nu in de chat met EA, en die zeggen het ook. Jammer dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Beastie_boys het volgende:
Ik heb ze net gewoon gekregen, volgens mij heb ik geen US account
idd, net zowel voor de pc als xbox unlockedquote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Quantic het volgende:
Dat werkt alleen al heb je een US account, dus helaas
Voor diegene met een US account danquote:Op donderdag 3 november 2011 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je wel een US account, ben nu in de chat met EA, en die zeggen het ook. Jammer dus.
Die moet je unlocken, je kan in het customize menu wel zien hoe/wat/waarquote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit met dogtags? Zie af en toe mensen die hebben dan een tweede dogtag, die rechtse zeg maar, die haast wel getekend lijkt. Heb al een keer ene hello kitty voorbij zien komen, en al een keer een T-rex met er naast hoeveel conquestwins die speler had ofzo.
Iemand enig idee of die vrij te spelen zijn, of dat je ergens custom tags kunt maken?
Voeg mij ook even toe aan de OP dan. PSN username is Avecu.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef 67Impala het volgende:
Zo vorige TS had wat taken verzuimd dus OP weer bijgewerkt met vers vlees
Thanks! Kreeg deze dogtags:quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef Beastie_boys het volgende:
Geen idee of het al gepost is maar via de volgende link kan je gratis dogtags krijgen. Je hoeft alleen een trailer te bekijken die je kan muten of op de achtergrond kan laten spelen.
http://actofvalor.com/bf3/
Even je platform selecteren en inloggen op battlelog
Ja daar hadden wij het net ook over in de party, blijkbaar kan je dus horen wanneer er wordt geschoten... ik dacht zelf van niet! Gelukkig heb ik zelf geen last van die choppers...lig toch onder een steen te campen met me sniperquote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef pugehenis het volgende:
Er vliegt hier zo'n chopper in de lucht maar ik kan hem maar niet neerhalen. Hij heeft stealth perk, dus lock-on duurt langer met m'n stinger. En ik wacht totdat hij locked is nog even. Maar hij gebruikt z'n flares pas als ik schiet.
Ik dacht dat je alleen het verschil hoorde tussen "aan het locken zijn" en "lock". Maar blijkbaar hoor je dus ook het verschil tussen "lock" en "vuur"
Nouja die flares zijn ook niet onbeperkt dacht ik, dusja het maakt het evengoed wel erg lastig.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef pugehenis het volgende:
Dus dan is het eigenlijk onmogelijk om in je eentje een helikopter neer te halen? (met die upgrades dan wel)
Heb nog steeds maar 50/300 punten voor de flaresquote:Op donderdag 3 november 2011 23:59 schreef Beastie_boys het volgende:
Niet onmogelijk, je moet alleen snel kunnen locken wanneer hij net zijn flares heeft gebruikt zodat hij deze niet meer kan gebruiken. Vind het wel moeilijk.
Zelf fire exthinguiser unlockt voor planes. Bijna niet meer uit de lucht te krijgen nu![]()
Idem ditto. Ik probeer zelfs kamikaze op tanks, maar zelfs daar faal ik inquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:03 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Heb nog steeds maar 50/300 punten voor de flaresKrijg maar niks kapot. Wordt zelf altijd uit de lucht gehaald door die kut heatseekers of stingers.
Welcome [logout]quote:Op donderdag 3 november 2011 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je wel een US account, ben nu in de chat met EA, en die zeggen het ook. Jammer dus.
Hier werkt t niet.. Code ongeldig zegt PSNquote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef Beastie_boys het volgende:
Geen idee of het al gepost is maar via de volgende link kan je gratis dogtags krijgen. Je hoeft alleen een trailer te bekijken die je kan muten of op de achtergrond kan laten spelen.
http://actofvalor.com/bf3/
Even je platform selecteren en inloggen op battlelog
Als de tegenstander A en C heeft is het nog best lastig om B vast te houdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Catkiller het volgende:
Wat een groep teringn00bs heb je wel niet bij je als ze vlag B bij Metro kunnen verliezen, wat een stel tiefusmongolen zeg.
Dan wordt het tijd om met FOK!Rambo's te spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:22 schreef Catkiller het volgende:
Maar dat hadden ze niet. Zijn gewoon dom en kijken zich dood op 2 punten en laten ze bij de derde lekker lopen.
Ben heel de tijd MVP2 he, ook zoiets
Most Valuable Player. Hoogste rondescore van iedereen:)quote:
En dan helemaal geen MVP meer krijgen zekerquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
Dan wordt het tijd om met FOK!Rambo's te spelen
Dat is dan echt raar.. Toen ik met fokkers speelde had ik een keer de hoogste, stond niks bij over mvpquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Most Valuable Player. Hoogste rondescore van iedereen:)
Volgens mij staat het dan gewoon al in je account, moet je bij dogtags even naar beneden scrollen en dan heb je er 5 op een rij bij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:21 schreef Archibaltus het volgende:
Hallo!
Gratis dogtags voor Battlefield 3
Heb net die trailer gekeken en heb dus zon code gekregen maar weet iemand waar ik deze moet invullen?Heb het geprobeerd bij mijn account op de PSN maar daar pakt hij de code niet.
Gr. gr.
Ik heb gisteren toch echt 4 matches met je gespeeld hoor en ja het is triest dat 3 fokkers in 1 squad steeds de leaderboard domineerden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:09 schreef Rauw. het volgende:
Gisteren aantal goede potjes gehad, ook wat slechten
Jammergenoeg maar 2 potjes met 3 fokkers gedaan, en dat de rest van het team uit hun neus stond te vreten.
Ik word echt een beetje sip van sommige deaths, spawn je voor een tank/ in line of sight van de enemy.
Kan ook anders imo.
Nee staan er niet tussen, kreeg ook geen melding ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij staat het dan gewoon al in je account, moet je bij dogtags even naar beneden scrollen en dan heb je er 5 op een rij bij.
Hoo-Ah! Geen probleem, altijd leuk om met 4 FOK! ers te spelen. Overigens nog een oproep aan lui die nog geen FOK! Tag in hun naam hebben staan. Zet dat er eens even in! Om ook gelijk de vraag van Bunta even te beantwoordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:59 schreef Vinno het volgende:
Waren wel een paar lekkere potjes gister met Munn1k, ikbenaron en Blijepeen!
Thnx voor de invite nog jongens!
Ontweek ik die tank wel even mooi, jammer dat die AT mines erachter lagen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch echt 4 matches met je gespeeld hoor en ja het is triest dat 3 fokkers in 1 squad steeds de leaderboard domineerden.De rest rende als kippen zonder kop rond.
Ik was weggegaan omdat ik via wifi zat met mn 360 en dat zorgde voor frustraties bij mij. Ik heb m nu wired en vanavond ben ik er weer bij.
Ik schrok me ook de tering toen we over die cluster met mijnen reden, mijn geluid stond best hard!
Idd zou ik ook super vet vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:36 schreef 67Impala het volgende:
Profiel aanpassen op Battlelog en het is geregeld. Als er dan een FOK! Invasie is staat nog eens bruut.
Klopt. Ik zag jou vaak je dood tegemoet rennen en toen dacht ik, zelfs als Medic "Ja daaaggg"quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ontweek ik die tank wel even mooi, jammer dat die AT mines erachter lagen.
Was idd wel erg tof, heb alleen het idee dat ik 50% van de tijd niet gehoord word, misschien volgende keer een afspreken dat we bevestigen als het bericht aankomt, 10-4 alles!
Het speelt zoveel beter in een squadje, en dan was het teamwork nog niet eens opti opti.
Vanavond weer even in een groepje los dus? I'm in.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:40 schreef Rauw. het volgende:
Overigens goed gegaan met je Dven?
Klonk behoorlijk dramatisch!
Gratis dogtags voor Battlefield 3quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Act of valor....eh? Did I miss something?
Even US acc. maken en content installen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:47 schreef Roces18 het volgende:
Die code van act of valor, werkt blijkbaar niet op psn?
Ik kreeg een code, doe redeem code op psn en dan krijg ik dat het een onjuiste code is
Hier niet eens een code gekregen, maar kreeg wel meteen de melding dat het gelukt was en dat ik ze hadquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:47 schreef Roces18 het volgende:
Die code van act of valor, werkt blijkbaar niet op psn?
Ik kreeg een code, doe redeem code op psn en dan krijg ik dat het een onjuiste code is
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doe normaal! Nee doe jij normaal!
Ik zit gewoon lekker te gamen!!!
Volgens mij heb ik dit nog meegekregen voordat ik stopte..... Was op Tehran Highway volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doe normaal! Nee doe jij normaal!
Ik zit gewoon lekker te gamen!!!
Het is gewoon FOK.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:15 schreef Sickert het volgende:
Zit op de mobiel en zie nu de TT pas
Gebaseerd op BoF!?
Vanavond.ff.de FoK! Clantag instellen of is het FOK! ?
Waar stel je dat nou in?quote:
Boven aan bij Profile> Edit Profile > Soldier settingsquote:
Dus..... Gewoon met mn aars zitten kijken dus.... Ok, ik ben toe aan koffie! Danke Sehr.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:22 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Boven aan bij Profile> Edit Profile > Soldier settings
[ afbeelding ]
zo dus!
En we hebben al 34 leden!
[ afbeelding ]
Dan moet je toch ook op je US account gamen? Dat wil je natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even US acc. maken en content installen?
Correct!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:23 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dus..... Gewoon met mn aars zitten kijken dus.... Ok, ik ben toe aan koffie! Danke Sehr.
Ja idd, lekker vaag want beide hebben 20+ membersquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:26 schreef unox_worst het volgende:
is het nou FOK! of FOK! PS3 Soldiers?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Komt een Sniper thuis van zn werk. "Hai schat, ik heb je gemist."
Uit schaamte kom ik hier effe niet meer.... Sorry....
Nah lag meer de link van Band of Brothers de serie, vandaar Band of FOK!kers. Niets speciaals ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:15 schreef Sickert het volgende:
Zit op de mobiel en zie nu de TT pas
Gebaseerd op BoF!?
Vanavond.ff.de FoK! Clantag instellen of is het FOK! ?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nah lag meer de link van Band of Brothers de serie, vandaar Band of FOK!kers. Niets speciaals ofzo
Als we nou een wiki aanmaken, kan iedereenzichzelf in de OP zetten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
[ link | afbeelding ]
allemaal in de OP net als BC2? dan wel in spoiler tags.
Stats hoer, flikker op met je spm van 380quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
[ link | afbeelding ]
allemaal in de OP net als BC2? dan wel in spoiler tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ik doe gewoon BoFquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:46 schreef 67Impala het volgende:
Nah lag meer de link van Band of Brothers de serie, vandaar Band of FOK!kers. Niets speciaals ofzo
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Stats hoer, flikker op met je spm van 380
Ik denk dat ik vanaaf wel weer bezig ben! Dus kunnen we weer slachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |