Ook ER moet bezuinigen. Vroeger mocht de winnaar van de proef samen met degene die hij/zij uitkoos nog wel eens naar een prachtig hotel, na lekker schoongeboend te zijn heel uitgebreid eten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:47 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ben blij dat dat luie mens van een Lauretta weg is![]()
Verder is Jochem wel heel autistisch en begint Sascha zowaar sympathiek te worden.
En dat winnaarseiland is wel erg Robinson-onwaardig.
Dat stukje met de worst heb ik echt dus net niet gezien omdat iemand uit mijn directe omgeving het nodig vond om me op te bellen ( voor niks bijzondersquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het ook maar saai, pas bij de eilandraad begon het een beetje te leven. Die proef ook, worst snijden, what the fuck is er gebeurd daar op de redactie?![]()
Wel baas dat Lauretta er nu uit is, als Patrick nu volgende week ook nog optyft dan beginnen we qua kandidaten tenminste te praten.
Was het maar waar, dan had hetquote:
Hij had vorige week beschikking over zijn koffer. Daar zal hij wel even een vers shirt uit hebben gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:42 schreef Doodloper het volgende:
Die van Niko vond ik verdacht schoon anders voor iemand die 3 weken op een eiland zit zonder wasmachine
Oja dat is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:52 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Hij had vorige week beschikking over zijn koffer. Daar zal hij wel even een vers shirt uit hebben gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |