Nee man ze spelen een spelletje met Nico om Nico eruit te flikkerenquote:
Sommige mensen worden niet bruin he.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat ze daar zonnebrandcrème hebben. Jochem is echt enorm bleek en met zulke temperaturen is dat ontzettend ongezond.
Nee, die worden op zo'n eiland vuurrood, en dat is hij ook niet. Ik gok ook op zonnebrandcreme.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Sommige mensen worden niet bruin he.
Ja, maar je hebt dan wel een grotere kans op huidkanker.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Sommige mensen worden niet bruin he.
hij loopt vaak met t-shirt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Nee, die worden op zo'n eiland vuurrood, en dat is hij ook niet. Ik gok ook op zonnebrandcreme.
Wel een bazenbaard.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef Idgnkb het volgende:
Sascha's baard fascineert me. Die begin al direct onder z'n ogen, ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien bij andere mannen.
Wolverine?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef Idgnkb het volgende:
Sascha's baard fascineert me. Die begin al direct onder z'n ogen, ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien bij andere mannen.
Ik ben zelf ook zo witquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |