Geen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Welke riemen dragen jullie eigenlijk in jullie jeans? Of bestaat hier een apart topic voor?
Hossel ook een paartje voor mij indien mogelijkquote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik weet alleen van jou dat een nieuwe accu inclusief montage 35 euro kostte. Ik zou zeggen stuur een smsje.
@M1stral: Zeker, zeker. Ik heb van die lederen slip-on engineer boots gekregen van mijn pa. Die lopen ermee buiten op bij projecten. Kosten normaal een fortuin maar gratuit, hehe.
Ruilen dan... Voor een paar 1000 Mile boots die ik gevonden heb in de sportschool?quote:Op zondag 13 november 2011 21:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik acht dit niet mogelijk. ;p
Draag je echt nooit een riem? Waarom niet?quote:
Vind het nu niet nodig. De belt buckle zorgt ervoor dat een shirt wat meer naar voren gaat staan als je begrijpt wat ik bedoel. Zonder valt het zeg maar rechter. Heb sowieso geen leuke riemen meer nu en draag het alleen op werk evt.quote:Op zondag 13 november 2011 21:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Draag je echt nooit een riem? Waarom niet?
Ik dacht, misschien heeft ie wel meer prijzen vermeld. Maar even sms'en of bellen dan maar.quote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik weet alleen van jou dat een nieuwe accu inclusief montage 35 euro kostte. Ik zou zeggen stuur een smsje.
Als ie niet afzakt is het niet noodzakelijk lijkt me. Maar dat is juist weer het typische van een baggy broek, dus ik zou denken van wel.quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik mijn broek een beetje baggy draag behoor ik dan eigenlijk geen riem te dragen of dan juist wel?
Gaat gestaag door, had een maand of zo geleden wat foto's gepost.. De fit is nog steeds prima, alleen naar mijn gevoel is die wat gekrompen.quote:
Damn.quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef bokkepoot het volgende:
Ow nom nom![]()
![]()
http://hypebeast.com/foru(...)age=152#post-3230201
Pics?quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag zijn de stiksels van de outseam van mn APC gesprongen. Weet iemand of dit makkelijk te fixen is?
Merk het verschil tussen m'n ALD en Momotaro ook duidelijk, de laatste is een stuk warmer.quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef bokkepoot het volgende:
Daar hebben ze 17oz voor uitgevonden
Haha, die stonden bij mij ook behoorlijk onder drukquote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag zijn de stiksels van de outseam van mn APC gesprongen. Weet iemand of dit makkelijk te fixen is?
Pusseh.quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Cpt. het volgende:
Het was dus koud omdat er een gat bij mn dij zat
M'n ESDG is ook echt een zomerbroekje.quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind mijn ALD wel warm genoeg hoor.. Mijn Even Steven die is pas koud
Corter Leather, Tanner Goods, zo even twee shops die me te binnen schieten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef Stansfield het volgende:
Hier hebben jullie het toch ook wel eens over bijproducten zoals wallets? Iemand nog tips voor goede site?
Wat zoek je wel dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:38 schreef Stansfield het volgende:
Coter Leather en Tanner goods zie ik niet echt iets wat ik zoek eigenlijk.
Zit niet echt vaak op m'n knieen maar kan me niet voorstellen dat iedereen veel meer op zijn knieen zitquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef BigSmurf het volgende:
Weinig op je knieën zitten, weinig fietsen/zitten op ruw oppervlak en weinig spullen in je zak dragen denk ik. Fades represent you're way of life.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef BigSmurf het volgende:
Weinig op je knieën zitten, weinig fietsen/zitten op ruw oppervlak en weinig spullen in je zak dragen denk ik. Fades represent you're way of life.
Faal lol. Snel typen tussen je werk door zullen we het maar op houden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:54 schreef leppeh het volgende:
[..]
Mijn knieen hebben ook amper fades, hoewel tot m'n dijen aan toe wel een iets lichtere kleur te zien is. Na 4 maanden praktisch fulltime wear nog amper zichtbaar...
Mijn APC is geloof ik precies tegenovergesteldquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn apc gaat echt lekker de laatste tijd. Ik heb alleen wel andere fades als ik altijd voorbij zie komen. Mijn knieen worden eigenlijk niet echt minder vaal als de rest van de broek en de kont ook niet. Hoe kan dat?
Heb ook een portemonnee en/of telefoon fades maar dat komt denk ik omdat ik m'n handen vaak in m'n zakken heb en m'n portemonnee altijd weg leg als ik thuis ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Mijn APC is geloof ik precies tegenovergesteldMijn hele kont is naar de tering door t fietsen (enorm gefade, een gat in 1 van de kontzakken en 2 op vouwnaden) en mn knieen faden ook aardig (vooral mn linker).
Ik heb een paar snelle fotos gemaakt:Wat is er mis mee? Mooi broekje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Mijn APC is geloof ik precies tegenovergesteldMijn hele kont is naar de tering door t fietsen (enorm gefade, een gat in 1 van de kontzakken en 2 op vouwnaden) en mn knieen faden ook aardig (vooral mn linker).
Ik heb een paar snelle fotos gemaakt:Ziet er goed uit. APC fade dan ook altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Dit al vind ik persoonlijk APC zo'n uitgekauwd merk maar das mijn meningquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. APC fade dan ook altijd goed.
Op het gebied van denim een beetje wel. APC maakt verder ook wel toffe kleren, die zie je dan weer minder in het straatbeeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit al vind ik persoonlijk APC zo'n uitgekauwd merk maar das mijn mening
Zolang ik nooit iemand in een APC zie lopen, vind ik dat echt wel meevallen. En ze faden nice.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit al vind ik persoonlijk APC zo'n uitgekauwd merk maar das mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |