quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef bokkepoot het volgende:
www.highsnobiety.com/news(...)e-denim/#more-218059
nom nom
Och dat zijn we onderhand wel gewend van N&Fquote:Op zondag 6 november 2011 12:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]![]()
Jammer dat het wéér een Weirdguy fit is, en geen Slimguy.
En maar blijven volhouden dat ze ook genoeg special editions maken in Slim Guy. Nou, ik moet ze nog steeds zien komen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Och dat zijn we onderhand wel gewend van N&F![]()
Zoek nog steeds antwoord hierop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:06 schreef BigSmurf het volgende:
Ik wil aankomende week een riem bestellen bij Corter Leather, de normale blanke, dus 1,5" wide. Nou wil ik er ook een armband bij bestellen, heeft iemand hier ervaring mee (zowel single als double wrap) en hoe moet je die sizen?
APC loopt echt heel veel uit, knopen niet dicht kunnen krijgen in het begin is meer regel dan uitzondering. Heb je 33/34W in andere dry's of in pre wash?quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef vault_tec het volgende:
stel ik heb normaal w33 of w34 moet ik dan een 32 halen in APC of 33? Wil hem nu bestellen omdat de jeans die ik nu heb bijna uit elkaar valt... Ik wil een beetje een bagy fit (new standard) of die ik er goed aan om in het weekend toch even te gaan passen?
Had een 34 gekocht en die is niet uitgerekt... Dus ik moet toch opzoek naar een maat 32?quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
APC loopt echt heel veel uit, knopen niet dicht kunnen krijgen in het begin is meer regel dan uitzondering. Heb je 33/34W in andere dry's of in pre wash?
Als iemand weet waar ik die kan halen let me know. Weird Guy heeft imo een meesterlijke fit. De collab die ik heb met Big John zit perfect.quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef bokkepoot het volgende:
www.highsnobiety.com/news(...)e-denim/#more-218059
nom nom
Heb ik bij elke broek last van.quote:Op zondag 6 november 2011 21:56 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb 2 gedownsized. dat was perfect qua waist, maar ik heb te dikke benen en te grote pik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 maanden +quote:Op zondag 6 november 2011 10:33 schreef T_Fuff het volgende:
Die 0201 blijft goed, hoeveel wear inmiddels?
Ergens is het ook wel goed dat ze niet zoveel Slim Guys uitbrengen..Anders had mijn kast wel iets voller gehangenquote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat ze ook genoeg special editions maken in Slim Guy. Nou, ik moet ze nog steeds zien komen.
[..]
Zoek nog steeds antwoord hierop.![]()
http://www.atriumnyc.com/shopping/clothing/men/item10134199.aspxquote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Als iemand weet waar ik die kan halen let me know. Weird Guy heeft imo een meesterlijke fit. De collab die ik heb met Big John zit perfect.
Dat is ook wel weer zo, dan had ik nu ook al veel meer uitgegeven aan jeans dan gepland.quote:Op maandag 7 november 2011 09:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel goed dat ze niet zoveel Slim Guys uitbrengen..Anders had mijn kast wel iets voller gehangen![]()
Heb geen vergelijk, enige armband die ik had ben ik tijdje geleden al verloren met stappen, en sindsdien geen armband meer gehad. Wil er nu weer eentje terug, maar vraag me dus af hoe ik moet sizen.quote:En over je armband..Meet gewoon een favoriet op en stuur die maten door..Dat had ik tenminste ook gedaan met die van mij.
Al gedaan, alleen weet ik niet zeker of 7,5" armband op 7,5" pols betekent dat ie helemaal strak zit, of dat je nog ruimte overhebt en hij precies goed is.quote:Op maandag 7 november 2011 10:31 schreef leppeh het volgende:
Stap 1: Pak een meetlint.
Stap 2: Meet je pols op.
Stap 3: Bedenk hoe strak je wil dat de armband zit.
Stap 4: Bestel de maat die je denkt nodig te hebben
Ik had de grote besteld, die bleek toch iets te groot te zijn. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik de cruciale stappen 1, 2 en 3 had overgeslagen. Uiteindelijk ben ik er mee naar een leerbewerkingswinkeltje bij mij in de buurt gegaan, die hebben er een stuk afgesneden en de sluiting er weer op geplaatst.
Ik stuur wel een mail naar Corter, dat werkt denk ik beter.quote:Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef leppeh het volgende:
Dat is het punt, dat weet ik niet. Ik heb hier ook niet echt een meetlint, anders had ik graag even voor je gekeken. Op de site van Corter staat wel 'fits up to **" wrist' dus ik zou gewoon uitgaan van je eigen polsafmeting. Mocht je twijfelen, dan zou ik zeggen neem de grotere versie, het inkorten is niet moeilijk
Chill man, ik wacht het af.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Stond er eindelijk een skinny guy in elephant 1 te koop, dondert mijn iphone kapot. Pfoe, dat wordt weer even wachten. Maten van overhemden zijn opgenomen, vanmiddag komt er een topic!
Ja, bij Tenue De Nimes. Ook online bij hun. Is alleen wel voor de hoofdprijs daar, helaas.quote:Op maandag 7 november 2011 13:41 schreef Gaijin het volgende:
Kun je in Nederland ook ergens Naked & Famous kopen? Waar anders online (behalve Karmaloop)? Ik vind deze wel mooi namelijk http://www.karmaloop.com/(...)idigo-Selvedge/80049
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lang en breedquote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
jeetje, ik neem aan dat 40 wel bestaat, maar niet icm die lengtemaat?
Je kunt ze toch gewoon in laten korten dan? Of is het model dan helemaal naar de klote?
quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef BigSmurf het volgende:
Samurai heb ik ooit een maat 40 van gezien, volgens mij verkopen ze die maat van sommige merken tegen meerprijs, net als 38.
Check anders even BIG of Blue Owl?niet iedereen heeft tijd om naar een dietiste te gaan, :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil niet zeggen dat je dan maar ongezond hoeft te eten...quote:Op maandag 7 november 2011 14:35 schreef electrocrash het volgende:
[..]
niet iedereen heeft tijd om naar een dietiste te gaan, :/
Die vertellen toch alleen maar dat je meer moet bewegen en minder/anders moet eten. Met een half uurtje struinen op internet vindt je evenveel informatie over dat soort dingen. Maar goed, nogmaals, niet lullig bedoeld, ik ken je situatie niet, ik concludeer alleen aan de hand van je vraag naar zo'n grote waistmaat.quote:Op maandag 7 november 2011 14:35 schreef electrocrash het volgende:
[..]
niet iedereen heeft tijd om naar een dietiste te gaan, :/
ik eet gezond (en nee, ik heb geen elke week naar de mac gaan is gezond-instelling). En naar de sportschool in me uppie is raar.quote:Op maandag 7 november 2011 14:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dan maar ongezond hoeft te eten...
Dat ter zijde... mijn liefde voor schoenen heeft ervoor gezorgd dat ik schoenen ga kopen ipv een broek en maar een apc voor kerst vraag...
Welke maat moet je nou? Ik heb nog een waist 32 liggen, met 5 6 maanden wear.quote:Op maandag 7 november 2011 14:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dan maar ongezond hoeft te eten...
Dat ter zijde... mijn liefde voor schoenen heeft ervoor gezorgd dat ik schoenen ga kopen ipv een broek en maar een apc voor kerst vraag...
Heb normaal maat 33/34 en wil een baggy fit... Als je hem voor "cheap" weg wilt doen kan je een pm sturen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Welke maat moet je nou? Ik heb nog een waist 32 liggen, met 5 6 maanden wear.
Ga dalijk de broek die ik nu heb opmeten... eerst even langs de tandartsquote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef One_conundrum het volgende:
Meh, dat gaat niet baggy worden voor je gok ik. Zit geen rek meer in...
cm
Waist 42,5
front rise 27
back rise 35
Thigh 29,5
Knee 20,6
Leg / Hem 19,5
Inseam 88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |