Geen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Welke riemen dragen jullie eigenlijk in jullie jeans? Of bestaat hier een apart topic voor?
Hossel ook een paartje voor mij indien mogelijkquote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik weet alleen van jou dat een nieuwe accu inclusief montage 35 euro kostte. Ik zou zeggen stuur een smsje.
@M1stral: Zeker, zeker. Ik heb van die lederen slip-on engineer boots gekregen van mijn pa. Die lopen ermee buiten op bij projecten. Kosten normaal een fortuin maar gratuit, hehe.
Ruilen dan... Voor een paar 1000 Mile boots die ik gevonden heb in de sportschool?quote:Op zondag 13 november 2011 21:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik acht dit niet mogelijk. ;p
Draag je echt nooit een riem? Waarom niet?quote:
Vind het nu niet nodig. De belt buckle zorgt ervoor dat een shirt wat meer naar voren gaat staan als je begrijpt wat ik bedoel. Zonder valt het zeg maar rechter. Heb sowieso geen leuke riemen meer nu en draag het alleen op werk evt.quote:Op zondag 13 november 2011 21:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Draag je echt nooit een riem? Waarom niet?
Ik dacht, misschien heeft ie wel meer prijzen vermeld. Maar even sms'en of bellen dan maar.quote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik weet alleen van jou dat een nieuwe accu inclusief montage 35 euro kostte. Ik zou zeggen stuur een smsje.
Als ie niet afzakt is het niet noodzakelijk lijkt me. Maar dat is juist weer het typische van een baggy broek, dus ik zou denken van wel.quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik mijn broek een beetje baggy draag behoor ik dan eigenlijk geen riem te dragen of dan juist wel?
Gaat gestaag door, had een maand of zo geleden wat foto's gepost.. De fit is nog steeds prima, alleen naar mijn gevoel is die wat gekrompen.quote:
Damn.quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef bokkepoot het volgende:
Ow nom nom![]()
![]()
http://hypebeast.com/foru(...)age=152#post-3230201
Pics?quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag zijn de stiksels van de outseam van mn APC gesprongen. Weet iemand of dit makkelijk te fixen is?
Merk het verschil tussen m'n ALD en Momotaro ook duidelijk, de laatste is een stuk warmer.quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef bokkepoot het volgende:
Daar hebben ze 17oz voor uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |