Je bent jaloers op alle avonturen die ik meemaak he?quote:
quote:
PIZZA!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef ElisaB het volgende:
Sowee
Iemand nog ff lekker migraine met me delen?
Is het teveel voor één persoon?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef ElisaB het volgende:
Sowee
Iemand nog ff lekker migraine met me delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent jaloers op alle avonturen die ik meemaak he?
Nah, bestel haar dan wat bosbessen'vlaai'.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
PIZZA!voor je migraine. Nou ja voor jou, want die migraine is een motherfucker.
Voor het eerst in heel lange tijd vanmiddag weer een tukje gedaan. Kon echt niet meer overeind blijven. Maar nu gaat het wel weerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
PIZZA!voor je migraine. Nou ja voor jou, want die migraine is een motherfucker.
Ik wist het!quote:
Wat vervelend dat je er nog steeds/weer last van hebt. Zou je niet weer mama mia bestellen?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor het eerst in heel lange tijd vanmiddag weer een tukje gedaan. Kon echt niet meer overeind blijven. Maar nu gaat het wel weer
Ik ben echt dankbaar dat ik van die klote migraine af ben.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor het eerst in heel lange tijd vanmiddag weer een tukje gedaan. Kon echt niet meer overeind blijven. Maar nu gaat het wel weer
Dus toch misschien de endometriosequote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef Bamba het volgende:
Alweer migraine Elies?![]()
Weer terug van de hap. Het is geen blaasontsteking of nierstenen. Ook geen verstopping o.i.d. Bij inwendig onderzoek () deed het erg zeer, dus het kan ook endometriose zijn
. Dus dinsdag even aan de gynaecoloog doorgeven.
Nu met een pijnstiller op de bank.
Zelfs voor mij een beetje teveel van het goedequote:
Nee hoor, valt reuze mee. Ik heb het meestal in periodes van een dag of 8 à 10 (met een aanval om de 24-48 uur). Ik heb maanden gehad dat de periodes elkaar steeds met een week tussentijd opvolgden. Het afgelopen jaar heb in totaal misschien 8 van die perioden gehad, dus ik mag niet mopperen.quote:[spoiler]Nee, dank je.Hij lijkt wel steeds vaker op te spelen.
Of deel je het nu vaker hier? [/spoiler]
Gatver... ik zou niet met je willen ruilenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef Bamba het volgende:
Weer terug van de hap. Het is geen blaasontsteking of nierstenen. Ook geen verstopping o.i.d. Bij inwendig onderzoek () deed het erg zeer, dus het kan ook endometriose zijn
Balen.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef Bamba het volgende:
Dan 'valt' het inderdaad wel mee. Maar blijft evengoed rottig.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs voor mij een beetje teveel van het goede
[..]
Nee hoor, valt reuze mee. Ik heb het meestal in periodes van een dag of 8 à 10 (met een aanval om de 24-48 uur). Ik heb maanden gehad dat de periodes elkaar steeds met een week tussentijd opvolgden. Het afgelopen jaar heb in totaal misschien 8 van die perioden gehad, dus ik mag niet mopperen.
oiquote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef Bamba het volgende:
Idd, maar ik hoop het echt nietquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus toch misschien de endometriosewat is dat heftig dan zeg. Ik hoop dat de pijnstiller snel gaat werken!
Nou ja, misschien ligt het aan mij, maar ik vind 8 per jaar nog best veel.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs voor mij een beetje teveel van het goede
[..]
Nee hoor, valt reuze mee. Ik heb het meestal in periodes van een dag of 8 à 10 (met een aanval om de 24-48 uur). Ik heb maanden gehad dat de periodes elkaar steeds met een week tussentijd opvolgden. Het afgelopen jaar heb in totaal misschien 8 van die perioden gehad, dus ik mag niet mopperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |