Tijd voor een goede psychiater, zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in de finale van Topchef zat... samen met die gozer met die hoge stem, die mocht terugkomen omdat de redactie hem leuker vond. Dus ik stond te "koken", komt Kranenborg naar me toe: "Wat ben je aan het doen?"
En ik zo van "Ik heb geen idee, ik kan helemaal niet koken, ik weet ook helemaal niet hoe ik hier terecht ben gekomen"
quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in de finale van Topchef zat... samen met die gozer met die hoge stem, die mocht terugkomen omdat de redactie hem leuker vond. Dus ik stond te "koken", komt Kranenborg naar me toe: "Wat ben je aan het doen?"
En ik zo van "Ik heb geen idee, ik kan helemaal niet koken, ik weet ook helemaal niet hoe ik hier terecht ben gekomen"
Da's wel een mooiequote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde vannacht dat Julius Jaspers me wilde opetenquote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef wonderer het volgende:
Je kan Julius alleen wakker maken met één van zijn 25 favoriete groentes.quote:Op maandag 7 november 2011 12:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat Julius Jaspers me wilde opeten.
Voelt als thuiskomen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben bijna over mijn deceptie ivm Wesley heen, dus ik meldt mij weer
Bij mijn goede vriendenquote:
Ga dit forum dan eens ff spammen daarquote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Albertoooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit er klaar voor met mn gadget
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |