Dat klopt! Ik vind het dus ook logisch dat ik niet in een hogere loonschaal zitquote:Op donderdag 3 november 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfkennis kan jou in ieder geval niet worden verweten.
Bij Hoefbladlaan een aanrijding tussen de randstadrail 3 en een HTM bus. Bij zoetermeer zijn kabels langs het spoor afgeknipt en gejat (zoals bij de ns) en bij Leyenburg stond ergens een randstadrail lijn 4 met een storing die niet meer weg kon rijdenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:39 schreef ICND het volgende:
Admiraal Anaal wat is er nou weer mis met de randstadrail?! Moet ik weer 20 minuten wachten, zo kom ik nooit aan hardlopen toe.
Bus 23quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bij Hoefbladlaan een aanrijding tussen de randstadrail 3 en een HTM bus. Bij zoetermeer zijn kabels langs het spoor afgeknipt en gejat (zoals bij de ns) en bij Leyenburg stond ergens een randstadrail lijn 4 met een storing die niet meer weg kon rijden
Lekker allemaal zo ongeveer zelfde tijd
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef WheeleE het volgende:
Soms heb ik ook wel het idee dat de hogere loonschalen minder nuttig zijn dan de planten op kantoor
Kapot wissel is gebleken. Eerste wielen waren al over het wissel toen het wissel weer osloeg de andere kant op en dus gingen het 2e stel wielen de andere kant op. Grote pech was dat de enige hijskraan die een RR kan tillen op oefening was buiten Den Haag. Inmiddels is het wel al opgelost.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:27 schreef ICND het volgende:
pffff wel weer lekker bezig inderdaad! 2 dagen achter elkaar.
Gelukkig hebben jullie nog een paar uur voordat ik richting huis vertrek!
Hoe ontspoort zo'n ding trouwens? (regelmatig) je krijgt toch les in het besturen ervan, of kan je gewoon veel harder dor de bocht als toegestaan/mogelijk?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, eentje die wel graag huishoudelijk werk doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |