quote:Op donderdag 3 november 2011 19:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Wie heeft er nu serieus besteld?
SERIEUS!
Bewijzen met print screen.
Want?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Das niet zo slim!
Grote kans dat ze dan er onder uit kunnen komen.
Yeah right 0,00 voor 0,00 ....dus ....quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
Vergeet niet een uitdraai van dit bericht mee te nemen.
Is uw bestelde artikel op het moment van afhalen in de aanbieding? Dan betaalt u natuurlijk de actieprijs. Het prijsverschil wordt bij de kassa in de winkel automatisch verrekend.
Jammer dus
Geloofde ik ook niet, maar wel mooi hoe het mensen bezighoudt op Twitter.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]twitter:bertboerland twitterde op donderdag 03-11-2011 om 22:29:06(hint: mij niet altijd geloven) reageer retweet
Dat is mijn mening ook, maar de manager van de Hema zal er wel anders over denken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Yeah right 0,00 voor 0,00 ....dus ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hema is voor mij maar 2 minuten lopen dus is het proberen wel waardquote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zal maar geen moeite doen, die taart krijg je niet uitgeleverd. Aangezien je daar geen aanspraak op kunt maken.
Pricelessquote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
sukkels die dan ook echt 100 gaan bestellen.
ga je serieus naar die winkel en dan zeggen ik heb 100 taarten besteld?
Ik heb wel eens voor de gein 100 bosche bollen besteld, werd ik gebeld wanneer ik ze kwam halen want ze lagen er al sinds Zaterdagquote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Da's gewoon een kutgrap. Maar 100 Bossche bollen is wel wat anders dan 100 taarten waar je 12 stuks ofzo uit haalt.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voor de gein 100 bosche bollen besteld, werd ik gebeld wanneer ik ze kwam halen want ze lagen er al sinds Zaterdag(ze belde op een maandag)
Dan bestel je er gewoon 1 en geef je hem weg waar nodigquote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef glasbak het volgende:
Klinkt verleidelijk maar ik waag me er toch maar niet aan. Ik heb geen zin om 4 euro per taart te moeten betalen die ik helemaal niet wil hebben
Ik zou je kapotmaken als je dat bij mijn bakkerij zou flikken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voor de gein 100 bosche bollen besteld, werd ik gebeld wanneer ik ze kwam halen want ze lagen er al sinds Zaterdag(ze belde op een maandag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |