Ik heb er twee besteld in Groningen, algemene voorwaarden doen het niet op de site, als je je bestelling bevestigd doet de link naar algemene voorwaarden niks.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:46 schreef Onmisbaar het volgende:
Kan dit wel? Er staat vast wel ergens in de algemene voorwaarden: 'fouten voorbehouden'. Dan heb je er geen recht op, als het goed is.
Voor mij 400 euroquote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef Chai het volgende:
Ik heb er 1 besteld, had al een account. En anders is het 4 euro boeiend.
En als je op die link klikt krijg je een pagina niet gevondenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Er staat ook dat je met het plaatsen van een bestelling akkoord gaat met de algemene voorwaarden...
Verleidelijk is het wel..quote:Op donderdag 3 november 2011 20:02 schreef boyv het volgende:
Eigenlijk moeten we allemaal ff 100 bij dezelfde winkel bestellen.
Op je bon staat gratisquote:Op donderdag 3 november 2011 19:39 schreef Kadooosh het volgende:
5 besteld, ga ze zaterdag halen
Straks krijgen al die winkels door dat die taarten besteld zijn en gaan ze allemaal nog bakken ook... lijkt mij niet dat je ze gratis mee krijgt.
Hah zijn uitverkocht.
Er staat taart. Als het was taart 1 euro had ik het alsnog gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef Anno2012 het volgende:
Hollanders![]()
Er staat gratis in de TT,en het topic heeft al meteen +-2500 views
Das niet zo slim!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef CecilBDemented het volgende:
4 besteld voor volgende week woensdag!
Bekijk de algemene voorwaarden onderaan de site zelf maar, die doen het wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als je op die link klikt krijg je een pagina niet gevonden
quote:Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke
vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Wootism het volgende:
Hehe
https://twitter.com/#!/bertboerland/status/132207641828134912
twitter:bertboerland twitterde op donderdag 03-11-2011 om 22:29:06(hint: mij niet altijd geloven) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |