nogmaals Lariekoekquote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Ik heb het gemeld bij de HEMA en ze zullen de bestellingen van afgelopen 4 uur allemaal annuleren
Check de disclaimer. Tevens kun je niet online betalen, toch? Waarom zouden ze dan een taart aan je geven in de winkel, zonder dat je afrekent?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je hem dan alleen maar op hoeft te halen en de winkel uit kan lopen? Niemand die het merkt.
..je moet er geen 100 bestellen nee
Ik zei ook áls je online zou kunnen betalen..quote:Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Check de disclaimer. Tevens kun je niet online betalen, toch? Waarom zouden ze dan een taart aan je geven in de winkel, zonder dat je afrekent?
Ja, dat zei jequote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zei ook áls je online zou kunnen betalen..
ik maandag heb er 4 besteldquote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Wie gaat ze ook serieus halen?
Handjes ?
Ik heb er voor volgende week zaterdag 20 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Handjes ?
anders leg ik ze gwn terugquote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Maar zouden ze je niet er alsnog voor dwingen te betalen?
Dat kan al helemaal niet, aangezien je bewijs hebt dat het gratis stond op de site.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Maar zouden ze je niet er alsnog voor dwingen te betalen?
A.s Zaterdag, 2 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Handjes ?
Blijven die kanslozen straks nog langer zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef LizzyAdam het volgende:
voor Maandag, 10 besteld. wat als ik ze nou echt mee krijg? wat moet ik er dan mee?!
ik geef ze wel aan die Occupy gekkies.
Gewoon bij een school of wat dan ook voor de deur zetten of uitdelen op straatquote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef LizzyAdam het volgende:
voor Maandag, 10 besteld. wat als ik ze nou echt mee krijg? wat moet ik er dan mee?!
ik geef ze wel aan die Occupy gekkies.
Dan worden ze vanzelf gratis lijkt me, want anders moeten ze ze toch weggooien, want ze zijn niet echt lang houdbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maar stel dat ze al die dingen daadwerkelijk afbakken. wat moeten ze dan met die dingen als mensen ze niet willen in het geval ze niet gratis zijn...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |