Dat dus, juridisch gezien is het al afgebakend of hoe noem je datquote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef Crohnjurist het volgende:
En daarnaast mogen jullie in redelijkheid niet verwachten dat die taart echt gratis is.
Dan hoef ik hem nietquote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik zou zeggen dat je er gewoon 4 euro voor moet betalen als je de taart ophaalt. Er staat op het plaatje ernaast duidelijk dat die taart "Altijd 4,-" is! En daarnaast mogen jullie in redelijkheid niet verwachten dat die taart echt gratis is.
Zie idd. de otto-zaak!
Uit de disclaimer.quote:Alle informatie, producten en diensten worden aangeboden in de staat waarin zij zich feitelijk bevinden en zonder enige (impliciete) garantie of waarborg ten aanzien van hun verkrijgbaarheid, deugdelijkheid, geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins.
toch gratisquote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef Koen. het volgende:
Maar ze zien er wel echt vet ranzig uit.
larikoekquote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef mstx het volgende:
500 besteld, nu alleen nog uitzoeken hoe ik ze thuis krijg.
quote:
Kan maar 100quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef mstx het volgende:
500 besteld, nu alleen nog uitzoeken hoe ik ze thuis krijg.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Melleyn het volgende:
Jammer dat je het in de winkel moet betalen. Als het normaal nou met iDeal kon ofzo dan kon je hem misschien nog wel echt gratis krijgen ook
Als je hem dan alleen maar op hoeft te halen en de winkel uit kan lopen? Niemand die het merkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |