SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdF means you're fucked
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:27 schreef YUR het volgende:
Hüseyin Sözer (261432605) en Efrén Pinto (280135323) staan voor 0 euro op de lijst. Ik zou erg geholpen zijn met hele vroege hele hoge boden....wie wil me helpen reusachtig vervangers aan te schaffen?
Hmm ik jou niet... kun je jezelf voorstellen?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ken jullie ergens van............
Iets met een holmaat van JD en The Hovv...quote:Op donderdag 3 november 2011 19:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmm ik jou niet... kun je jezelf voorstellen?
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:00 schreef YUR het volgende:
drassssssssssss is echt sssssssssssssssssupersssssssssscherp
Mijn club heet (nog steeds) Dynamo Delft, en is opgericht in 2004. Momenteel bivakkeer ik in de VI, en mijn doel is om daar te blijven. En ik heb lang niet gepost in deze reeks, mijn interesse voor Hattrick staat momenteel op een laag peil.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmm ik jou niet... kun je jezelf voorstellen?
Hou je van katten?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn club heet (nog steeds) Dynamo Delft, en is opgericht in 2004. Momenteel bivakkeer ik in de VI, en mijn doel is om daar te blijven. En ik heb lang niet gepost in deze reeks, mijn interesse voor Hattrick staat momenteel op een laag peil.
Jazeker, een stuk of 14quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoiets ja.... zijn er nog meets daarna geweest
Mijn Hattrick peil staat ook heel erg laag.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn club heet (nog steeds) Dynamo Delft, en is opgericht in 2004. Momenteel bivakkeer ik in de VI, en mijn doel is om daar te blijven. En ik heb lang niet gepost in deze reeks, mijn interesse voor Hattrick staat momenteel op een laag peil.
Als je je dat eerder had bedacht, hadden we nu in dezelfde poule gespeeldquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet echt weer wat actiever worden
Wanneer zet je hem erop?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:26 schreef YUR het volgende:
Gijs, wilde jij Aguerreberry nog hebben?
riep je?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met een holmaat van JD en The Hovv...
moet je nog een bod hebben? Heb 2 miljoen ofzoquote:
Ik dacht even dat het een koosnaampje was voor één of andere blackberryquote:Op donderdag 3 november 2011 19:26 schreef YUR het volgende:
Gijs, wilde jij Aguerreberry nog hebben?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een koosnaampje was voor één of andere blackberry
Echt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je je dat eerder had bedacht, hadden we nu in dezelfde poule gespeeld
Wanneer je wilt!quote:
Ik heb nu boden, maar ik ga misschien nog meer verbouwen....mag ik je aanbod even in mn achterhoofd houden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet je nog een bod hebben? Heb 2 miljoen ofzo
Met dank aan drassssquote:Timme Mioch (291844445)
21 jaar en 39 dagen, volgende verjaardag: 16-01-2012
Vorm: goed Conditie: uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: ŁKS Lodz
(sinds 10-07-2010 (12/42), 4s 4wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 72 490
Loon: 28 884 ¤ (24 070 ¤) /week inclusief 20% bonus
462 144 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
HTMS Punten: Vaardigheid: 826 / Potentieel: 1784
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 04-11-2011 19:35 (1/47)
Deadline: 04-11-2011 19:35 (1/47) (0m)
Vraagprijs: 3 250 000 ¤
Hoogste bod: 3 450 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal. (geschiedenis van biedingen)
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik heb besloten nu even spelhervatten te trainen icm een hoog conditiepercentage..quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:13 schreef Drassss het volgende:
Weer spelhervatting poppers.. nu weer verdedigen trainen totdat mijn twee toppers wonderbaarlijk zijn. Daarna net zoals Moon positiespel trainen
Ik ga net weer over van SH naar korte passquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb besloten nu even spelhervatten te trainen icm een hoog conditiepercentage..
ik bedacht me dat zolang ik in de beker speel ik mn talentjes toch niet opstel.. dus dat ik dan net zo goed sh kan trainen..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga net weer over van SH naar korte pass
Ik heb geeneens B-traineesquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik bedacht me dat zolang ik in de beker speel ik mn talentjes toch niet opstel.. dus dat ik dan net zo goed sh kan trainen..
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:35 schreef YUR het volgende:
Stap 1 is voltooid:
[..]
Met dank aan drassss
Als ze nou eens flink gaan bieden op mn mids, kan ik wellicht nog zo'n mid binnenhengelenquote:
and kickingquote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nu boden, maar ik ga misschien nog meer verbouwen....mag ik je aanbod even in mn achterhoofd houden?
Komt in orde, indien nodigquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:46 schreef The_Hives het volgende:
al kan je dan het beste een PM sturen, ben hier niet zo veel meer
ik mag hopen van niet, al had ik vanmorgen wel een zware bevallingquote:
En die heb je zeker niet eens geadopteerdquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, al had ik vanmorgen wel een zware bevalling
Eerst mn Ateam in orde maken om mee te doen voor het kampioenschapquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is wel handig om te hebben op zich
Ah.. je prioriteit ligt dus niet bij trainen..quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Eerst mn Ateam in orde maken om mee te doen voor het kampioenschap
Neen...ik denk namelijk niet dat ik nog lang doorga met het spelletje, en tot die tijd ga ik er gewoon proberen wat leuks van te maken met mn A-team.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ah.. je prioriteit ligt dus niet bij trainen..
jij ook al?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Neen...ik denk namelijk niet dat ik nog lang doorga met het spelletje, en tot die tijd ga ik er gewoon proberen wat leuks van te maken met mn A-team.
Mocht ik vervolgens nog wat geld overhouden, komen de trainees vanzelf wel.
Eerst de boel vernederlandsen met spelers die ik lekker op passen kan trainen
Yepquote:
quote:Er dreigt faillissement!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 ¤) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Houd er ook rekening mee dat je financiële overzicht slechts één keer per week wordt aangepast. Hierdoor blijft deze waarschuwing zichtbaar tot de wekelijkse update, zelfs al heb je je financiën inmiddels in orde gemaakt.
Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en/of op andere manieren de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
Ik heb naar verwachting halverwege volgende week een dikke bak ht-geld. Als je dat te lang duurt dan moet je hem nu maar vast verkopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer je wilt!
Ik kreeg overigens vandaag een berichtje van een scout over hem....of ik m wilde updaten in ht-world
Het is voor mij alleen belangrijk dat ik een mooie NL vervanger kan vinden die passen getraind kan gaan worden...quote:Op zondag 6 november 2011 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb naar verwachting halverwege volgende week een dikke bak ht-geld. Als je dat te lang duurt dan moet je hem nu maar vast verkopen
HT zonder supporter is minder leuk. En ik ga niet meer verlengen...quote:
Dan geef ik na deze week wel een seintje!quote:Op zondag 6 november 2011 12:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is voor mij alleen belangrijk dat ik een mooie NL vervanger kan vinden die passen getraind kan gaan worden...
[..]
dat is idd ook een beetje de spagaat waar ik mij in bevindt.. ik vind het eigenlijk veel te duur, maar ik weet ook niet of het nog wel leuk is zonder supporter..quote:Op zondag 6 november 2011 12:19 schreef YUR het volgende:
HT zonder supporter is minder leuk. En ik ga niet meer verlengen...
jep dat bookmarken en hotlisten ga ik missen en kan ik goed gebruiken met mn familieteam..quote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef Nixx- het volgende:
Vooral het verlies van federaties zal hard aankomen, maar ook het voordeel van spelers kunnen bookmarken en hot-listen.
BAM!quote:Bennie van Groningen van Dynamo ging met een geweldige rush pardoes Christopher Kellow voorbij en scoorde de 1-0.
kneusquote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zit ook met spanning op de bank.
wat heeft je vrouw een vreemde naam..quote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zit ook met spanning op de bank.
BAM!quote:10:06
Bifröst probeerde via een counter toe te slaan in de 10e minuut, maar de aanval werd onderbroken voordat deze gevaarlijk werd. De hierop volgende vrije trap leek niets te worden, want de bal haalde de doelmond niet eens. Dat was echter juist de bedoeling - het bleek eigenlijk een voorzet richting Egidius Heering, die er al op stond te wachten in het strafschopgebied. Dat betekende de 0-1! Met dank aan de vrijetrappentrainer!
quote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat heeft je vrouw een vreemde naam..
Hmm, ik maar denken dat je eigen namen met een hoofdletter schreef.quote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat heeft je vrouw een vreemde naam..
er zijn mensen die zonder hoofdletters postenquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm, ik maar denken dat je eigen namen met een hoofdletter schreef.
Maar Spanning kan inderdaad wel een leuke naam zijn anders, erg apart.quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zijn mensen die zonder hoofdletters posten
apart is idd wel een goed woord, alhoewel zielig ook niet misstaat in dit geval. als je zo'n naam hebt gekregen van je ouders, dan weet je dat je een ongewenst kind was..quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar Spanning kan inderdaad wel een leuke naam zijn anders, erg apart.
daar gaan we weer..quote:Na 36 minuten moest Reinder van Groningen worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Simon van Groningen kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
BAM! en 52% bbz...quote:Toen Dynamo een vrije trap mocht nemen vanuit een moeilijke hoek, werd gekozen voor een variant die trouwe fans wel zullen kennen van de training. De opzij gelegde bal zette de verdediging volledig op het verkeerde been en dat bood Janus van Groningen een vrije doorgang richting het doel. Zonder te aarzelen zorgde hij na 43 minuten in de wedstrijd voor de 2-0.
Crapquote:83:27
Een overtreding in de 83e minuut resulteerde in een vrije trap. Met een kanonskogel wist Marc Acevedo het thuisteam op voorsprong te brengen: 4-3.
Jeujquote:84:27
Na 84 minuten in de wedstrijd zag KKA-speler Nazareno Aguerreberry dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 4-4.
Ai, gaat lekker he, voor mij danquote:
4 - 0 winst hier.. laatste wedstrijd van het seizoen werd ik nog afgedroogd door hem...quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
1-5 voorTik even de kampioen van vorig jaar weg.
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef maniack28 het volgende:
Op balbezit verloren denk ik zo... maar dat komt dus door de MOTS van afgelopen woensdag... Congratz PeeJie!
FC PeeJie Kristiansund'10
Middenveld zwak (zeer hoog) slecht (hoog)
Rechterverdediging zwak (heel laag) slecht (hoog)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog) matig (hoog)
Linkerverdediging zwak (hoog) matig (laag)
Rechteraanval matig (heel laag) zwak (laag)
Centrale aanval matig (laag) uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (hoog) uitstekend (hoog)
HatStats 150 158
HatStats Verdediging: 52
Middenveld: 48
Aanval: 50 Verdediging: 48
Middenveld: 33
Aanval: 77
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |