Ja vet buikkrampequote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Auch joysa... Balen zegVerder ook last? Of dat niet?
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja vet buikkrampe
Maar misschien is dit gewoon ongesteld.. even paar daagjes afwachten.
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
voor Dico en Joysa
Ik ben begonnen met vlechten
Oh ja goede, zal het in de gaten houden.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Joysa, pas je op voor bloedarmoede? Een vriendin van mij had om de twee weken bloedingen en die kreeg dat. Ik weet natuurlijk niet wat jij hebt.
Wat zegt je gyn daar nou van dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja goede, zal het in de gaten houden.
Ben het al 7 weken non stop geweest, toen dus 5 dagen vrij, en nu weer
Ben je al naar de dokter geweest? (ik denk het wel hoor) Ik heb ooit hetzelfde gehad, kreeg toen pillen waardoor ik 1 week nog erger ongesteld was, en toen was het over.. Misschien weet je dokter wat dat geweest kan zijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja goede, zal het in de gaten houden.
Ben het al 7 weken non stop geweest, toen dus 5 dagen vrij, en nu weer
Ik had de afspraak net voor de dagen dat het zo goed als over was, dus heb het wel verteld maar ze wimpelde het af met 'kom maar terug als het niet over gaat'.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat zegt je gyn daar nou van dan?
Heb spiraal laten zetten he, dus het is sowieso beetje door de war nu.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben je al naar de dokter geweest? (ik denk het wel hoor) Ik heb ooit hetzelfde gehad, kreeg toen pillen waardoor ik 1 week nog erger ongesteld was, en toen was het over.. Misschien weet je dokter wat dat geweest kan zijn?
Oh crapquote:Op donderdag 3 november 2011 20:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb spiraal laten zetten he, dus het is sowieso beetje door de war nu.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wow 7 weken is wel lang zeg.
Zal je inderdaad altijd zien dat wanneer je naar de dokter moet het weg is.
Die zitten hier dus ook mee te lezen, dat moge duidelijk zijnquote:
Bekend verhaal! Hier kijkt mijn vent mee of ik kijk gewoon lekker alleen, wel humor is dat, dat ik met veel dingen de vent in de relatie ben, gewoon lekker windjes laten en horror kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb net Sint gehuurdDie ga ik straks in mn eentje kijken want
is niet thuis en houdt niet van dat soort films.
Ik vond 'em leuk hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee Kip!
Jij had Sint toch gezien? Was het wat?
Bleiblei loopt weg, letterlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bekend verhaal! Hier kijkt mijn vent mee of ik kijk gewoon lekker alleen, wel humor is dat, dat ik met veel dingen de vent in de relatie ben, gewoon lekker windjes laten en horror kijken
Hier moet ik onder het eten altijd die medische programma's wegzappen, die fijne programma's waar ze heerlijk een stuk glas uit iemands oog halen of een staaf uit iemands reet, of een tumor uit je hoofdquote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bleiblei loopt weg, letterlijk
Hahaha die van mij vind horror 'stom en nep'. Saw kon ie wel waarderen (sadist als ie is). Maar het moet mij niet te eng zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bekend verhaal! Hier kijkt mijn vent mee of ik kijk gewoon lekker alleen, wel humor is dat, dat ik met veel dingen de vent in de relatie ben, gewoon lekker windjes laten en horror kijken
Ik ga dit weekend kijken én kopenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben koning windjes laten, al zijn het meer broekstrijkers!
En yay, dikke mensen kleren zijn al in nederland!!
Omdat ie 't te eng vindt?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bleiblei loopt weg, letterlijk
Oldskool horror, heerlijk! De blonde chick gaat altijd als een van de eersten dood en zulksquote:Op donderdag 3 november 2011 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha die van mij vind horror 'stom en nep'. Saw kon ie wel waarderen (sadist als ie is). Maar het moet mij niet te eng zijnBen altijd blij dat hij savonds lekker naast me slaapt (vroeger moest ie 'snachts altijd met me mee naar de wc 'snachts
).
Maar ben benieuwdBen niet al te veeleisend met horrors, heb soms ook wel is gewoon lekker zin in een crappy horror met gillende mooie meiden enzulks.
Of genante lijven, met endeldarmverzakkingen!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hier moet ik onder het eten altijd die medische programma's wegzappen, die fijne programma's waar ze heerlijk een stuk glas uit iemands oog halen of een staaf uit iemands reet, of een tumor uit je hoofd
Jupquote:Op donderdag 3 november 2011 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ie 't te eng vindt?
Niet gezien, maar zou inderdaad wel iets voor mij zijn (en niet voor dhr. BBQ-kipquote:Op donderdag 3 november 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of genante lijven, met endeldarmverzakkingen!
Denk goatsequote:Op donderdag 3 november 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet gezien, maar zou inderdaad wel iets voor mij zijn (en niet voor dhr. BBQ-kip)
Dat is een briljant programmaquote:Op donderdag 3 november 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of genante lijven, met endeldarmverzakkingen!
Ben altijd bang dat ik bekenden ziequote:
Daar hoop ik juist altijd opquote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ik bekenden zie
Ehm, je weet dat je daarna voor 9 maanden in één keer krijgt? Google maar eens op 'kraamverband' en maak een mental note van het feit dat de meeste vrouwen er vlak na de bevalling twéé tegelijk nodig hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
Ik ga gewoon zwanger worden, minstens 9 maanden niet ongesteld
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ehm, je weet dat je daarna voor 9 maanden in één keer krijgt? Google maar eens op 'kraamverband' en maak een mental note van het feit dat de meeste vrouwen er vlak na de bevalling twéé tegelijk nodig hebben
/TMI
Maar wel in een donker steegje staan met halloweenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
HorrorsIk durf zelfs de trailers niet te kijken
Ik zit altijd stiekem mee te brullen over "de filmwetten", dat het blonde chickie in het begin dus dood gaat, dat de 3e persoon die hij aanspreekt gedood gaat worden enzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
HorrorsIk durf zelfs de trailers niet te kijken
Ik googlede op afbeeldingenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ehm, je weet dat je daarna voor 9 maanden in één keer krijgt? Google maar eens op 'kraamverband' en maak een mental note van het feit dat de meeste vrouwen er vlak na de bevalling twéé tegelijk nodig hebben
/TMI
NL heeft ook vieze dingenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de engelse versie
Maar tegenwoordig gaat de blonde vaak als laatst!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit altijd stiekem mee te brullen over "de filmwetten", dat het blonde chickie in het begin dus dood gaat, dat de 3e persoon die hij aanspreekt gedood gaat worden enzo.
En terechtquote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig gaat de blonde vaak als laatst!
Negers zijn wel altijd de sigaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja maar daar werd ík niet opgeschriktquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wel in een donker steegje staan met halloween
Ik heb scream nog nooit gezienquote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar daar werd ík niet opgeschriktAls ik die tocht moest lopen; zou je mij volgend jaar ook niet meer zien
Ik ben zo'n mietje... Duurde jaren voor ik scream durfde kijken.. EN DAS NIE EENS HORROR
Oh, dat durf ik niet geloof ik, hahaquote:
Ik alleen de 1ste want die andere durf ik niet meer te kijkenquote:
Ieuw, bahquote:Op donderdag 3 november 2011 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat durf ik niet geloof ik, hahamaar er was toen ik in het ziekenhuis lag wel een wijf die haar kraamverbanden gewoon zonder in zo'n zakje te prutten open en bloot in de prullenbak mikte
Best wel jaquote:
Heb je geen foto van de placenta?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:49 schreef Incantrix het volgende:
Nou, dag dan maar, spontaan gevluchtte nagellakmeisjes![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je geen foto van de placenta?
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nee, alsjeblieft zegdat ze 'm zonder waarschuwing aan je gaan laten zien vond ik al naar genoeg
Mensen die willen bevallen met een spiegel erbij, er foto's van willen hebben of de placenta gaan fotograferen: seriously, I WTF thatquote:
I knowquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mensen die willen bevallen met een spiegel erbij, er foto's van willen hebben of de placenta gaan fotograferen: seriously, I WTF that
Maar op de wikipedia staan prachtige plaatjes hoor
Gatverdamme! Ik vertelde laatst dirty little stories aan mn beste vriendin over kraamverbanden enzulks, jij weet het helemaal beeldend te brengen! Iehl!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan je wel vertellen hoe het voelt als 'ie eruit glibbert, maar dat bewaar ik dan maar voor een andere keer..
Sweet dreams darlings, nu echt
Thnx, unfuckingtitled![]()
Slaap lekker! Mooi dromen hequote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan je wel vertellen hoe het voelt als 'ie eruit glibbert, maar dat bewaar ik dan maar voor een andere keer..
Wat weet jij daar nou van dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gatverdamme! Ik vertelde laatst dirty little stories aan mn beste vriendin over kraamverbanden enzulks, jij weet het helemaal beeldend te brengen! Iehl!
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Super als je zo snel herstelt na een bevalling, daar teken ik voor hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef mirannie het volgende:
Kan me serieus niet herinneren dat die bloedingen zo erg waren. En volgens mij was het ook zo over. Maar goed, hoor ook dat er vrouwen zijn die ingeknipt zijn en vervolgens dagen op bed liggen. Ik liep 2 dagen later gewoon al weer zelf mn boodschappen te doen.
De placenta heb ik al helemaal niet gevoeld, heerlijk zo´n verdovingEn alleen mijn moeder vond het nodig om dat ding te zien, ik zat er echt niet op te wachten.
Oh ja, inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zie mezelf al een half jaar plat liggen met een totaalruptuur,![]()
Ach ja, dat kan ik er ook wel bij hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
En van tevoren wegens vergiftiging en bekkeninstabiliteit enzo
Donderdagseks !!!quote:
Uhuhquote:Op donderdag 3 november 2011 21:21 schreef AmyGrace het volgende:
Misschien gaan ze wel kaarten, weten jullie veel.
Zes keer.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Na de praat van gisteren; kunnen we aannemen dat ze vurige hete stomende bedpraktijken gaan uitvoeren
Ik heb heel wat gemist merk ik al.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Na de praat van gisteren; kunnen we aannemen dat ze vurige hete stomende bedpraktijken gaan uitvoeren
Ik heb 5 jaar gesleten in een DA! Ik heb zoveel gezien en gehoordquote:Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van dan?
Of een nieuw record zetten! Ga voor minimaal 8 keer vannachtquote:
Ohjaquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar gesleten in een DA! Ik heb zoveel gezien en gehoord
Ikwel, toen ik 2 weken verkering had ongeveer circa.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus ik kan me echt niet meer herinneren wanneer ik het meer dan 1x op een dag heb gedaan
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zie mezelf al een half jaar plat liggen met een totaalruptuur,![]()
Zat!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
Nog meer smeuïge verhalen die ik nog niet gehoord heb?
Ik gisterquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus ik kan me echt niet meer herinneren wanneer ik het meer dan 1x op een dag heb gedaan
Toch liever voorkomen dan genezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef mirannie het volgende:
[..]![]()
Zelfs dat kunnen ze hechtenEn als je lichaam een beetje gezond is, geneest het redelijk snel hoor.
Als ik moet gokken; denk ik zo'n 3 a 4 jaar geleden ofzo.. Net toen we samen gingen wonen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ikwel, toen ik 2 weken verkering had ongeveer circa.
Jamaar, jij was 15!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef mirannie het volgende:
[..]![]()
Zelfs dat kunnen ze hechtenEn als je lichaam een beetje gezond is, geneest het redelijk snel hoor.
Samenvatting:quote:
i'm screwedquote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef mirannie het volgende:
[..]![]()
Jij sterft gewoon op je kraambedquote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
i'm screwed
zie nou al op tegen zwangerschap en bevalling
zoiets jaquote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij sterft gewoon op je kraambed
Daar heb ik dan wel weer ervaring mee. En zelfs dat overleef je wel hoorquote:
Mwah, wil nog wel even herinneringen ophalen hoor als je zin hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
Dat moet dan toch al wel een jaar of 3 geleden zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
In dat geval ben ik nu 25quote:
Wij hadden een keer een vrouw in de winkel, die had zo'n jeuk steeds aan haar poes.. Dus mn baas (ontzettend degelijk en echt een man man) moest haar adviseren, want door hoe ze het vertelde moest ik al lachen dus ik ging er mooi van tussen. Steeds na een week kwam ze weer, liep ik weer sneaky naar achteren en moest mn baas haar adviseren over wat ze nu weer kon proberen. Baas zei iedere keer dat ze naar dokter moest gaan, maar dat zag fraulein niet zitten. Totdat ze na 3 weken ongeveer weer in de winkel kwam, en zei dat ze het laatste middeltje niet meer hoefde te proberen, ze had namelijk een afwasborstel naar binnen gestopt en daarmee ging ze steeds krabben. Worked for herquote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
Maar dat is toch niks nieuws?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Samenvatting:
- tieten
- neuken
- meet
- bier
- veel noms
- meer tieten
- aflebberen
Volgens mij was dat het wel zowat
Thefuckquote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een vrouw in de winkel, die had zo'n jeuk steeds aan haar poes.. Dus mn baas (ontzettend degelijk en echt een man man) moest haar adviseren, want door hoe ze het vertelde moest ik al lachen dus ik ging er mooi van tussen. Steeds na een week kwam ze weer, liep ik weer sneaky naar achteren en moest mn baas haar adviseren over wat ze nu weer kon proberen. Baas zei iedere keer dat ze naar dokter moest gaan, maar dat zag fraulein niet zitten. Totdat ze na 3 weken ongeveer weer in de winkel kwam, en zei dat ze het laatste middeltje niet meer hoefde te proberen, ze had namelijk een afwasborstel naar binnen gestopt en daarmee ging ze steeds krabben. Worked for herToen is mn baas ook naar het magazijn gerend om daar te stikken van het lachen
Heb ik al gehadquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een vrouw in de winkel, die had zo'n jeuk steeds aan haar poes.. Dus mn baas (ontzettend degelijk en echt een man man) moest haar adviseren, want door hoe ze het vertelde moest ik al lachen dus ik ging er mooi van tussen. Steeds na een week kwam ze weer, liep ik weer sneaky naar achteren en moest mn baas haar adviseren over wat ze nu weer kon proberen. Baas zei iedere keer dat ze naar dokter moest gaan, maar dat zag fraulein niet zitten. Totdat ze na 3 weken ongeveer weer in de winkel kwam, en zei dat ze het laatste middeltje niet meer hoefde te proberen, ze had namelijk een afwasborstel naar binnen gestopt en daarmee ging ze steeds krabben. Worked for herToen is mn baas ook naar het magazijn gerend om daar te stikken van het lachen
NIET!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geen bier hierquote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik al gehad
Oh een afradertje: spermasnuivenging per ongeluk
Verder:
Bier
Vlechten
Gamend vriendje op de bank
Bwaha! Zo zie je maar weer, huis-, tuin- en keukenmiddeltjes werken altijd prima.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik lig hier stuk te gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil NU een kind.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:33 schreef Incantrix het volgende:
Oh, totaalruptuur hoef je niet mee plat hooren je mag hechten onder algehele narcose
Wat bij mij het meest tegenviel was gecatheteriseerd worden en de gevolgen daarvan. Blaasontstekingen, nierbekkenontsteking, meerdere schimmelinfecties van de antibiotica en een ontstoken rotaalruptuur
Ik had echt een knaller van een kraamtijd
Jij spermasnuivert jij...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen bier hierIk hou niet zo van vlechten
En vriendje is naar kantine.
Ow well.. Hebben we 1 iets gemeen vandaag![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
quote:
Je kan ook voor een geplande keizersnee gaanquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef princess-a het volgende:
Wij vragen ons nog steeds af of ze er ook de afwas mee doet
Doen ze toxh niet zonder medische indicatie?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kan ook voor een geplande keizersnee gaan
Herstel duurt wat langer, maar je merkt ook niks van de bevalling zelf. Geloof dat ik daar toch wel voor zou tekenen mocht ik ooit nog het idee krijgen voor een tweede.
Geilquote:Op donderdag 3 november 2011 21:33 schreef Incantrix het volgende:
Oh, totaalruptuur hoef je niet mee plat hooren je mag hechten onder algehele narcose
Wat bij mij het meest tegenviel was gecatheteriseerd worden en de gevolgen daarvan. Blaasontstekingen, nierbekkenontsteking, meerdere schimmelinfecties van de antibiotica en een ontstoken rotaalruptuur
Ik had echt een knaller van een kraamtijd
Jaren geleden had ik een collega die dat dus wel zo gedaan heeft. Niks geen medische indicatie. Ze was gewoon bang voor de bevalling. Geloof ook niet dat alle ziekenhuizen het doen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doen ze toxh niet zonder medische indicatie?
er zijn vrouwen die dat met een electrische tandenborstel doenquote:
Nee, ik wil toch eerst proberen op de natuurlijke manier te bevallen. Wie weet valt het mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kan ook voor een geplande keizersnee gaan
Herstel duurt wat langer, maar je merkt ook niks van de bevalling zelf. Geloof dat ik daar toch wel voor zou tekenen mocht ik ooit nog het idee krijgen voor een tweede.
Dat maakt het niet smakelijker.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die dat met een electrische tandenborstel doen
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat het mee zou vallen. Mijn moeder en oma hadden tenslotte ook makkelijke bevallingen gehad (wat een redenatie ook weer...). En de eerste 12 uur vielen ook onwijs mee. Maar de rest viel zwaar tegen!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:41 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee, ik wil toch eerst proberen op de natuurlijke manier te bevallen. Wie weet valt het mee.
Spugen bij de eerste, bi en kraamvrouwenkoorts bij de tweede en bij nummer drie bloedingen, voortijdige weeen en puppp.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Bij elk kind?
Ohja, BI en Ischias hiero, de rolstoel voor de bevalling was ook wel fijn
Maar eerlijkgezegd vond ik het geen zware zwangerschap.
Omdat zware buikoperatie met 6 weken rust.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dat ik per saldo toch blij was dat ik geen keizersnede kreeg. Ik weet alleen niet zo goed waarom..
Dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Omdat zware buikoperatie met 6 weken rust.
Hmjah..
De tweede gaat vaak makkelijkerquote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat het mee zou vallen. Mijn moeder en oma hadden tenslotte ook makkelijke bevallingen gehad (wat een redenatie ook weer...). En de eerste 12 uur vielen ook onwijs mee. Maar de rest viel zwaar tegen!
Neuh, zowel tijdens de zwangerschap als na de bevalling nergens last van gehad. Ja, dikke stress, hahaha, en een onwijse huilbaby. Maar verder niks lichamelijks.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spugen bij de eerste, bi en kraamvrouwenkoorts bij de tweede en bij nummer drie bloedingen, voortijdige weeen en puppp.
Ik heb alles gehad behalve hellp, gelukkig!
Woonde jij thuis?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Neuh, zowel tijdens de zwangerschap als na de bevalling nergens last van gehad. Ja, dikke stress, hahaha, en een onwijse huilbaby. Maar verder niks lichamelijks.
Maar wat is puppp en hellp?
Nee, ik bedoelde dat dat nog viezer isquote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet smakelijker.
Puppp is zwangerschapsjeuk, dat je onder de netelroos zit zeg maar. Was bij mij omdat mn lever het niet meer trok. Hellp is zwangerschapsvergiftigingquote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Neuh, zowel tijdens de zwangerschap als na de bevalling nergens last van gehad. Ja, dikke stress, hahaha, en een onwijse huilbaby. Maar verder niks lichamelijks.
Maar wat is puppp en hellp?
Welnee, de hele boel daar beneden heeft nu al veel te lang de tijd gehad om te herstellenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De tweede gaat vaak makkelijker
Eigenlijk moest dat bij mij ook ivm totaalruptuur (hoewel shizzle als autorijden wel gewoon mocht), maar de eerste 4 weken waren zwaar, daarna werd dat deel wel beterquote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Omdat zware buikoperatie met 6 weken rust.
Hmjah..
Ja... woningbouw werkte niet bepaald mee. Gelukkig sliep ik met mn dochter op zolder, anders had het hele huishouden hele nachten op gelopen, nu was alleen ik het, hahaquote:
Een uur?!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bevallen zelf was een eitje..nummer 3 was er binnen een uur. Is met vliezen en al geboren
Als een kalfjequote:Op donderdag 3 november 2011 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bevallen zelf was een eitje..nummer 3 was er binnen een uur. Is met vliezen en al geboren
Vond het zwanger zijn op zich ook niet erg. Mocht eindelijk ongelimiteerd vretenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zwanger zijn vond ik echt![]()
Alleen dat bevallen..
Beessie-jenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:46 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan dacht. Even iemand zoeken die makkelijk werpt.
Goede isolatie danquote:Op donderdag 3 november 2011 21:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja... woningbouw werkte niet bepaald mee. Gelukkig sliep ik met mn dochter op zolder, anders had het hele huishouden hele nachten op gelopen, nu was alleen ik het, haha
Mja. Dat moet er ook weer af.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vond het zwanger zijn op zich ook niet erg. Mocht eindelijk ongelimiteerd vreten
Was geen enkel probleem. Had na de bevalling geen tijd om te eten. En zoals gezegd een huilend kind wat op zolder lag, dus liep een keer of wat op een dag op en neer naar de zolder. Begon mijn zwangerschap met 70 kilo. Eindigde op 92 en toen ik weer aan het werk ging woog ik 59,5. En ja, dat is er de eerste 4 jaar ongeveer wel afgebleven.quote:
Jup. Korter nog zelfs, officieel 45 minuten. Verloskundige stond buiten de kippen te bekijken toen hing binnen de baby al half uit het gatquote:
Ik vrees dat dat bij mij niet zo makkelijk gaat.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Was geen enkel probleem. Had na de bevalling geen tijd om te eten. En zoals gezegd een huilend kind wat op zolder lag, dus liep een keer of wat op een dag op en neer naar de zolder. Begon mijn zwangerschap met 70 kilo. Eindigde op 92 en toen ik weer aan het werk ging woog ik 59,5. En ja, dat is er de eerste 4 jaar ongeveer wel afgebleven.
De kippen te bekijken?!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Korter nog zelfs, officieel 45 minuten. Verloskundige stond buiten de kippen te bekijken toen hing binnen de baby al half uit het gat
Ja want we hebben zijdehoentjes en die zij tofff! En ze dacht dat het allemaal niet zó snel ging...inschattingsfoutjequote:
Zo makkelijk was het bij mij ook nog nooit gegaan hoor. Maar had gewoon echt geen tijd om rustig te zitten of uitgebreid te eten, dus het ging gewoon vanzelf.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat bij mij niet zo makkelijk gaat.
Dat zijn ze zeker, maar kom op... er ligt een vrouw te bevallen en je gaat rustig de kippetjes staan te bekijken?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja want we hebben zijdehoentjes en die zij tofff! En ze dacht dat het allemaal niet zó snel ging...inschattingsfoutje
LOOOLOLOLquote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Korter nog zelfs, officieel 45 minuten. Verloskundige stond buiten de kippen te bekijken toen hing binnen de baby al half uit het gat
Maar hopen dat ik ook een huilbaby krijg dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo makkelijk was het bij mij ook nog nooit gegaan hoor. Maar had gewoon echt geen tijd om rustig te zitten of uitgebreid te eten, dus het ging gewoon vanzelf.
LOL, ja, je moet er toch je voordeel van inzienquote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Maar hopen dat ik ook een huilbaby krijg dan.
Jij bent toch al geboren?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
volgens mij zal ik sowieso wel keizersnede moeten
Logisch gevolg van sekspraat: babies.quote:
Me likes curlies! Maar dat was een onmogelijke opgave bij die van mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil wel babies! Twee! Met krullers!
Ah, ik ben te laat dusquote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch gevolg van sekspraat: babies.
Ejjjjjjjjjquote:
Nee maar serieus. Wat doe je hierquote:
Bwhehehe hoi! Durfde je zowaar terug te komen?quote:
Kwam hier gisteren toevallig terechtquote:Op donderdag 3 november 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Wat doe je hier
Oja, dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
HEB IK EEN STALKER????
*voelt zich gewild*
Ik durf alles veel wel het een en anderquote:Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe hoi! Durfde je zowaar terug te komen?
Toevallig? Surequote:Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kwam hier gisteren toevallig terecht
En de laatste reacties van de dag nodigde mij uit hier nu weer te reageren
Ik had er minimaal 1 met krullen verwacht maar nee hoor...3 met het blonde peenhaar van hun vaderquote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil wel babies! Twee! Met krullers!
O nee ik geloof best dat je toevallig op zoek was naar een topic die voort gevloeid is uit nagellakquote:
Dat kon ik toch niet zienquote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee ik geloof best dat je toevallig op zoek was naar een topic die voort gevloeid is uit nagellak![]()
Kan allemaal veranderen in de puberteit!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik had er minimaal 1 met krullen verwacht maar nee hoor...3 met het blonde peenhaar van hun vader
Kotsen ben jij toch wel gewend?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zwanger worden en bevallen, euhm. Ben bang voor kotsen en voor BI omdat ik al geen goede heupen etc heb
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef D. het volgende:
SHJN staat zeker voor Show Hier Je Nagels?
Dingdingdingdingding, u gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef D. het volgende:
Show hier jezelf nakend!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef D. het volgende:
Is dat je vriend in je UI?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze maar niet de schedel van mijn vriend krijgen
Ik was blont bij geboorte! Mijn broertje had gitzwart haar en is nu de enige blondequote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik was superdonker bij de geboorte en ben nu bleek en blond.
Kan ik ruilen voor een vriezer of een afwasmachine?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dingdingdingdingding, u gaat door voor de koelkast
Ondankbaar kreng!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ik ruilen voor een vriezer of een afwasmachine?
Ik vind haar helemaal niet zo op jou lijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef mirannie het volgende:
Ik wilde dat dochterlief het haar van mijn ex kreeg, zo ontzettend graag. Maar het werd mijn haar... Inmiddels wordt ze wel steeds donkerder en haar haar dikker, het gaat goedkomen![]()
Eigenlijk is het een complete kopie van haar "vader". Best grappig, want iedereen vindt haar op mij lijken tot ze een foto van hem gezien hebben.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was een chimpansee toen ik werd geboren, met gitzwart haar overal en flaporen
ligt eraan hoe ik tegen die tijd ben, kan er sowieso niet bij werken maar als ik bijvoorbeeld in rolstoel zit wordt het ook lastig, maar misschien gaat het nog redelijk, is nu nog lastig te zeggen! Hoop het wel iig!!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is dat voor jou dan wel lichamelijk te doen?
Iedereen vind mij ook op mijn moeder lijken, terwijl alleen de haarkleur hetzelfde is, als ze mijn zus naast mijn moeder zetten is het een exacte kopie en vinden ze mij opeens helemal niet meer lijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef mirannie het volgende:
Ik wilde dat dochterlief het haar van mijn ex kreeg, zo ontzettend graag. Maar het werd mijn haar... Inmiddels wordt ze wel steeds donkerder en haar haar dikker, het gaat goedkomen![]()
Eigenlijk is het een complete kopie van haar "vader". Best grappig, want iedereen vindt haar op mij lijken tot ze een foto van hem gezien hebben.
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kotsen ben jij toch wel gewend?
kids met krullenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan allemaal veranderen in de puberteit!
En, ik: dik, met donker dik golfslaghaar, blauwe ogen
Vriend: stevig, met goudblond dik golfslaghaar, blauwe ogen.
Moeten wel cherubijntjes worden toch?
Och schat!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ik tegen die tijd ben, kan er sowieso niet bij werken maar als ik bijvoorbeeld in rolstoel zit wordt het ook lastig, maar misschien gaat het nog redelijk, is nu nog lastig te zeggen! Hoop het wel iig!!
Kijk, eindelijk eens iemand die goed kijktquote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet zo op jou lijken
Ja, heb ik ook. Heb alleen de blauwe ogen van mijn moeder, verder een kopietje van mijn vader. Maar mensen roepen toch vaak dat ik op mijn moeder lijk, best suf.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iedereen vind mij ook op mijn moeder lijken, terwijl alleen de haarkleur hetzelfde is, als ze mijn zus naast mijn moeder zetten is het een exacte kopie en vinden ze mij opeens helemal niet meer lijkenik ben precies mijn vader
Dat lijkt me wel heel erg, de onzekerheid of het wel mogelijk is.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ik tegen die tijd ben, kan er sowieso niet bij werken maar als ik bijvoorbeeld in rolstoel zit wordt het ook lastig, maar misschien gaat het nog redelijk, is nu nog lastig te zeggen! Hoop het wel iig!!
Zo jong al aan de drugs??quote:
Trustuh!quote:
Nou ik ga er vanuit dat het gewoon kan, ik ben eigenwijs dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg, de onzekerheid of het wel mogelijk is.
WATWHUTWHY!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan krijgt wel kinderen zonder ziel
Goed dat je er zo positief in staat!!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou ik ga er vanuit dat het gewoon kan, ik ben eigenwijs dus dat komt wel goeddesnoods als lichaam bevallig niet aan kan of dat er kans is dat mijn kinderen ook ziek zijn adopteer ik, want wil mijn kids dit niet aan doen. Maar wil wel heeeel graag kids dus ze komen er waarschijnlijk wel
moet gewoon vent vinden die geen lamzak is en meehelpt
[..]
WATWHUTWHY!
Gaat je lukken, weet ik zeker!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet gewoon vent vinden die geen lamzak is en meehelpt
Doen mensen dat nog ja?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
de ander spoelt de mond van haar dochter met zeep als ze vieze dingen zegt "want dat maakt tenminste indruk"
Ze was bloedserieus ja, ik kende het ook alleen maar uit den ouden dooschquote:
Nou inderdaad. Ik ben te makkelijk. Soms zeg ik wel eens van als je dat of dat doet, krijg je straf. Maar als puntje bij paaltje komt, weet ik geen straf te bedenken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze was bloedserieus ja, ik kende het ook alleen maar uit den ouden doosch
Nooit, je doet het hartstikke goed voor zover dat vanaf hier beoordeeld kan wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ben te makkelijk. Soms zeg ik wel eens van als je dat of dat doet, krijg je straf. Maar als puntje bij paaltje komt, weet ik geen straf te bedenken.
Ja hoor, kom maar door met de-slechtse-moeder-award.
Ja word jij echt bruin?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lijk heel erg op mijn pa (gelukkig) alhoewel ik qua temperament gelukkig nog een drupje van het zigeunerbloed van mijn oma hebAlleen niet het donkere uiterlijk. Mijn zus wel, die heeft een wat donkerdere huid (kan ook poepiebruin worden, ik ook wel eik) en groene ogen.
Ik ben een echte Arier
Wat dacht je van de meest menselijke moeder award?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ben te makkelijk. Soms zeg ik wel eens van als je dat of dat doet, krijg je straf. Maar als puntje bij paaltje komt, weet ik geen straf te bedenken.
Ja hoor, kom maar door met de-slechtse-moeder-award.
Waarom terwijl je daar werkt?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gaat je lukken, weet ik zeker!
Ik hoop ergens dat ik kindjes krijg, terwijl ik bij mn huidige werkgever werk. Bijna al mn collegas zijn mama, m'n 2 buurvrouwen spannen de kroon. De één heeft kindjes die niets uitspoken, omdat zij niets tolereert, de ander spoelt de mond van haar dochter met zeep als ze vieze dingen zegt "want dat maakt tenminste indruk"
ik moet dan zo hard lachen
niet dat ik net zon heks wil worden hoor, maar ik wil wel gedisciplineerd worden en dan is een goed voorbeeld fijn
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb wel de ogen van de melkboer trouwens, aldus mijn moeder.
Ah, ik dacht de kleur!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De vorm van mijn ogen komt blijkbaar niet voor in onze familie.
Ook mijn innerlijk heb ik van papa...quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben qua innerlijk wel een echte mix. De air, arrogantie, humor en tsjakkaaa van papa, en het onmeunig onzekere pleasende en anderszijds nuchtere van mama
Heb je wel eens gehad dat een kindje tijdens de time out iets nog veel ergers deed? Ik heb laatst mijn neefje van 6 voor een time out bij de voordeur gezet, toen deed ie snel de deur open en ging ie op straat plassen. Verschrikkelijk, ik schaamde me zo!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind de meest ideale straf trouwens Time-out. Zoals supernanny het doet. Werkt in de praktijk goed.
Omdat ik hier denk ik wel een tijd wil blijven en niet al te oud kinders wil krijgen. En omdat ik, wat mn vriendinnen betreft, met bijna alles de eerste ben en wel graag mensen om me heen zou hebben met wie je het kunt delen en waaraan ik kan zien hoe het allemaal werktquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom terwijl je daar werkt?
Ik heb dat ook ooit tegen mijn moeder gezegd... Nu weet ik pas dat ze er nachten om heeft gehuild, terwijl het voor mij alleen wat puberale frustratie wasquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef milka82 het volgende:
Kom ik ook weer ff binnenvallen..... Lijk op mijn vader,das 1 ding. Hier twee keizersnedes gehad,eerste viel mee,tweede was ruk. En kids? Ben dankbaar voor ze,absoluut,maar toen midi vanavond flipte en 'ik haat je' tegen me bleef roepen was de lol der af. Gelukkig ken ik de oorzaak van der gedrag maar dat hielp niet onder haar straf uit te komen.
Nueh haha. In dit geval was blauw + blauw = blauw.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht de kleur!
Ik wilde al zeggen, dat wordt genetisch gezien een beetje lastig
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn oma heeft laatst tegen mijn mama gezegd dat ze mij het knapste kleinkind vindt. En mijn oom zei vorige week tegen Okke dat ik het nichtje met de meeste potentie wasmijn nichtje is 31, heeft een droomlichaam en verdient een ton per jaar, maar toch scoor ik beter. Win!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |