Ja vet buikkrampequote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Auch joysa... Balen zegVerder ook last? Of dat niet?
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja vet buikkrampe
Maar misschien is dit gewoon ongesteld.. even paar daagjes afwachten.
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
voor Dico en Joysa
Ik ben begonnen met vlechten
Oh ja goede, zal het in de gaten houden.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Joysa, pas je op voor bloedarmoede? Een vriendin van mij had om de twee weken bloedingen en die kreeg dat. Ik weet natuurlijk niet wat jij hebt.
Wat zegt je gyn daar nou van dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja goede, zal het in de gaten houden.
Ben het al 7 weken non stop geweest, toen dus 5 dagen vrij, en nu weer
Ben je al naar de dokter geweest? (ik denk het wel hoor) Ik heb ooit hetzelfde gehad, kreeg toen pillen waardoor ik 1 week nog erger ongesteld was, en toen was het over.. Misschien weet je dokter wat dat geweest kan zijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja goede, zal het in de gaten houden.
Ben het al 7 weken non stop geweest, toen dus 5 dagen vrij, en nu weer
Ik had de afspraak net voor de dagen dat het zo goed als over was, dus heb het wel verteld maar ze wimpelde het af met 'kom maar terug als het niet over gaat'.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat zegt je gyn daar nou van dan?
Heb spiraal laten zetten he, dus het is sowieso beetje door de war nu.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben je al naar de dokter geweest? (ik denk het wel hoor) Ik heb ooit hetzelfde gehad, kreeg toen pillen waardoor ik 1 week nog erger ongesteld was, en toen was het over.. Misschien weet je dokter wat dat geweest kan zijn?
Oh crapquote:Op donderdag 3 november 2011 20:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb spiraal laten zetten he, dus het is sowieso beetje door de war nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |