Zonder zaad telt het niet. Te makkelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef gogosweden het volgende:
achterin het donkere klaslokaal. Tijdens de film pearl harbor. Niet afgemaakt overigens
Komt het vaak voor dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder zaad telt het niet. Te makkelijk.
je moest eens wetenquote:
Dat heeft de halve trein gedaan waarschijnlijk. Dangg 18 uur niet trekkenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je moest eens weten![]()
maar oke, toilet in de trein. Halverwege mijn 18uur durende rit die is dus wel afgemaakt
Nou vertel eens wat weet ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je moest eens weten![]()
maar oke, toilet in de trein. Halverwege mijn 18uur durende rit die is dus wel afgemaakt
Nee. Maar om nou even trekken aan je lul in de bus, tram of trein, bioscoop, in de wc of achterin in de klas op school onder de noemer mastuberen te plaatsen... Meh.quote:
Baas.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:40 schreef DeWaasheid het volgende:
Onder de bank toen ik me aan het verstoppen was voor mn schoonmoeder
het gebeurt vaker dan je denkt. Laten we het zo zeggenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou vertel eens wat weet ik niet.
Op het toilet op werk/school geloof ik wel, maar zo lang het niet de wijvenplee is boeit dat ook niet.
Woow ik ken dit echt niet hooor...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het gebeurt vaker dan je denkt. Laten we het zo zeggen
ik ken meerdere die het gedaan hebben. het zullen misschien maar 3van de 100 jongens zijn die het ooit gedaan hebben. maar het is iig meer dan niets wat men meestal verwacht.quote:
uhuhuhuhhhhquote:Op donderdag 3 november 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gast, ben 15, wil je dat ik overal ga vingeren ofzo?
Ik ben 14 en heb het ook wel eens op de wc op school gedaan hoor..quote:Op donderdag 3 november 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gast, ben 15, wil je dat ik overal ga vingeren ofzo?
Oké, mooiboyquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ben 14 en heb het ook wel eens op de wc op school gedaan hoor..
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
In een tent op vakantie, terwijl een vriend van me 1 meter van me vandaan lag hahaha, mooie tijden..
Weet/weten die vriend(en?) ook dat je op hun hebt gerukt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uhh, in een meer terwijl er mensen keken, in het bos, in een tent tijdens schoolkamp, in een huisje tijdens schoolkamp, bij een vriend thuis op de bank (terwijl ik alleen was), op een vriend terwijl hij sliep(bij 2 vrienden), op vakantie in het zwembad, fiets, balkon van een vriend z'n kamer. achtertuin van een vriend, in de voorraad kast tijdens Kunst, Kleedkamers tijdens gym (terwijl iedereen gymde), bij een vriend op de slaapkamer terwijl die sliep (ook meerdere keren)
Wow, als ik het zo bekijk ben ik best een perverd.
Uhh..... Nee.... Thank god not XDquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Weet/weten die vriend(en?) ook dat je op hun hebt gerukt?
Oh bah. Moet er niet aan denken dat een vriend/vriendin van me op mij aan het masturberen is terwijl ik ernaast lig en opeens wakker word, of zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh..... Nee.... Thank god not XD
Uhh, juist ugg ernaast jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh bah. Moet er niet aan denken dat een vriend/vriendin van me op mij aan het masturberen is terwijl ik ernaast lig en opeens wakker word, of zo.
Ja, dat bedoelde ik ook. Maar wel denkend aan mij. Zo bedoelde jij het ook, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, juist ugg ernaast ja
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
op een vriend terwijl hij sliep(bij 2 vrienden)
Nee, ik bedoelde het letterlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Maar wel denkend aan mij. Zo bedoelde jij het ook, toch?
[..]
You sick bastard.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het letterlijk
Lol, ik ken wel ergere verhalen en heb erger meegemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
You sick bastard.Hahaha
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef picardmike het volgende:
Op de basischool in groep 3 en 4. Toen was ik net verkracht door 2 vrouwen en was ik de hele dag zo geil als wat. Toen kon ik nog onopvallend achter het schoolbankje mastuberen(klaarkomen) door alleen mijn benen maar strak aan te trekken(serieus). Niet trekken dus. Heerlijk was dat zeg niemand die het zag.
Van trekken hoorde ik pas toen ik 14 was ofzo.( ik vermoed ook zelf dat mastuberen aangeleerd is en niet natuurlijk)Met benen strak trekken was ik eerder gestopt, want ik ging spuiten dus kon het niet meer overal doen. Was wel effe wennen, want ik was andere masturbatiemethodes gewend(heb ook nooit gesnapt waarom mannen alleen trekken, dat geeft het kuddeniveau van de mens wel aan). Trekken is ook niet echt lekker, maar ik moest wel want vrouwen die verwachte het. Heb er wel aardige spieren door gekweekt.
Nu kan ik het niet meer door het rukken is mijn bodembekkenspier te lening geworden. Rukken is eigenlijk ook ongezond voor je piemel.
Ja, leg eens uit o.oquote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef picardmike het volgende:
Op de basischool in groep 3 en 4. Toen was ik net verkracht door 2 vrouwen en was ik de hele dag zo geil als wat. Toen kon ik nog onopvallend achter het schoolbankje mastuberen(klaarkomen) door alleen mijn benen maar strak aan te trekken(serieus). Niet trekken dus. Heerlijk was dat zeg niemand die het zag.
Van trekken hoorde ik pas toen ik 14 was ofzo.( ik vermoed ook zelf dat mastuberen aangeleerd is en niet natuurlijk)Met benen strak trekken was ik eerder gestopt, want ik ging spuiten dus kon het niet meer overal doen. Was wel effe wennen, want ik was andere masturbatiemethodes gewend(heb ook nooit gesnapt waarom mannen alleen trekken, dat geeft het kuddeniveau van de mens wel aan). Trekken is ook niet echt lekker, maar ik moest wel want vrouwen die verwachte het. Heb er wel aardige spieren door gekweekt.
Nu kan ik het niet meer door het rukken is mijn bodembekkenspier te lening geworden. Rukken is eigenlijk ook ongezond voor je piemel.
Vrijwillig? Of werden ze ongevraagd geconfronteerd met jouw pieleke?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:28 schreef refoslaafje het volgende:
Ik heb op allerlei toiletten mezelf gerukt.
Maar ook op het strand of in het bos.
En een keer terwijl er 4 meiden toekeken...
Op de laatste zin na, is het homo gehalte wel erg hoog.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:20 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Bos
Wc's school
Wc's werk
tijdens het werk in de auto terwijl ik op iemand moest wachten
Zwembad
Kleedkamer gym
Bij verschillende maten van me (ze merkten niets)
fietsenstalling school
bus
trein
berging
parkeerplaats tankstation
Verschillende meiden laten meegenieten door een show te geven, paar keer deden de meiden het ook, echt geil.
Kan een stuk erger hoor. Geloof me.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:49 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Op de laatste zin na, is het homo gehalte wel erg hoog.
Inderdaad want overal stonden jongens te kijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:49 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Op de laatste zin na, is het homo gehalte wel erg hoog.
Meer homo als op de parkeerplaats bij het tankstation is on-mo-ge-lijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kan een stuk erger hoor. Geloof me.
"Bij maten" kan natuurlijk ook betekenen "bij maten thuis op de wc terwijl zij daar niet zijn"
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef picardmike het volgende:
Ervaring mee? gepijpt door je vader?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Meer homo als op de parkeerplaats bij het tankstation is on-mo-ge-lijk.
En onder trekken (zonder klaarkomen) versta je dan echt ding uit de broek/ hand in je broek, of gewoon met je hand over je broek heenwrijven/ eraan trekken?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Maar om nou even trekken aan je lul in de bus, tram of trein, bioscoop, in de wc of achterin in de klas op school onder de noemer mastuberen te plaatsen... Meh.
Nee, ging ergens tanken en er stond een of andere kansloze fok!ker aan zn pik te sjorren terwijl hij naar andere mensen zat te kijken in de veronderstelling dat ze het leuk vonden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Ervaring mee? gepijpt door je vader?
in laos rukken? man, voor 2 rijstkorreltjes paal je d'r daar een..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Bombshell het volgende:
Keertje in een een bamboohutje in Laos terwijl ik onder de douche half in de buitenlucht stond en uitkeek op palmbomen en enorme bergen met jungle erom heen. Dat was een erg romantsich moment met mij zelf..
Had al gepost hoor..quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:57 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Hehehe lol
En nu zelf maar even melden waar je het gedaan hebt
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uhh, in een meer terwijl er mensen keken, in het bos, in een tent tijdens schoolkamp, in een huisje tijdens schoolkamp, bij een vriend thuis op de bank (terwijl ik alleen was), op een vriend terwijl hij sliep(bij 2 vrienden), op vakantie in het zwembad, fiets, balkon van een vriend z'n kamer. achtertuin van een vriend, in de voorraad kast tijdens Kunst, Kleedkamers tijdens gym (terwijl iedereen gymde), bij een vriend op de slaapkamer terwijl die sliep (ook meerdere keren)
Wow, als ik het zo bekijk ben ik best een perverd.
eigenlijk ben ik niet alleen een perverse rukkert, maar ook best wel baas er in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |