quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Post voor de zekerheid eerst even de foto's hier, dan geven wij wel de eerste meningen.
Post voor de zekerheid eerst even de foto's hier, dan geven wij wel de eerste meningen.
Zoiets is toch voor vrouwen bedoeld?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:15 schreef poppetje. het volgende:
Ik heb een mooi setje gekocht voor mn vriend (corset met bretels enz.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ja..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zoiets is toch voor vrouwen bedoeld?
Oh ja, genoeg.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef poppetje. het volgende:
of misschien leuke ervaringen van andere vrouwen?
Mijn dinnetje heeft haar sexy lingerie een keer geshowed tijdens een weekendje weg in een hotelletje.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef poppetje. het volgende:
of misschien leuke ervaringen van andere vrouwen?
Een meid had zich in de kast verstopt, die kast stond tegenover een bureau met spiegel en er hing een briefje op de deur dat er een verassing op haar bureau lag. Ik doorzoek dat bureau, vliegt opeens achter me de kast open en besprong ze me in BH en string.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef poppetje. het volgende:
[..]
Dan wil je dr vast wel 1 met ons delen?
En daarin heb je haar ook begraven in het bos?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een meid had zich in de kast verstopt, die kast stond tegenover een bureau met spiegel en er hing een briefje op de deur dat er een verassing op haar bureau lag. Ik doorzoek dat bureau, vliegt opeens de achter me kast open en besprong ze me in BH en string.
Nee, dat was na de seks, dus naakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:47 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
En daarin heb je haar ook begraven in het bos?
Ik zit ook te gniffelen: een corset met bretelsquote:Op donderdag 3 november 2011 17:49 schreef fratsman het volgende:
Ik ben reuze benieuwd naar die bretels
Jarretels ja, dat begrepen wequote:Op donderdag 3 november 2011 18:00 schreef kip-kerrie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze bedoelt dus die dingen die die kousen omhoog houden.
Hoi Sinterklaasjequote:
Ga kadootjes uitdelen op 5 december bij sints super surprise show op radio 49quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi SinterklaasjeIk krijg toch wel kadootjes dit jaar he? Ik ben heel lief geweest!
oh jongetje toch wat een verrassinkje moet dat geweest zijn zeg haha grapje al die verkleinwoordjes klinken erger dan schorre bevertjes nou groetjes aan je dinnetje en tot snel in dat hotelletjequote:Op donderdag 3 november 2011 17:39 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Mijn dinnetje heeft haar sexy lingerie een keer geshowed tijdens een weekendje weg in een hotelletje.
Hij heeft maar een piemeltje, dus dan raak je snel gewend aan verkleinwoordjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
oh jongetje toch wat een verrassinkje moet dat geweest zijn zeg haha grapje al die verkleinwoordjes klinken erger dan schorre bevertjes nou groetjes aan je dinnetje en tot snel in dat hotelletje
corsetje aandoen, lange kousen met de jarretels vastmaken, mooie hoge hakken aan, lange jas en dan uitnodigen om uit eten gaan en elkaar daar te ontmoeten... succes verzekerdquote:Op donderdag 3 november 2011 17:15 schreef poppetje. het volgende:
Ik heb een mooi setje gekocht voor mn vriend (corset met bretels enz.)
Alleen vroeg me af of iemand leuke ideeen heeft hoe ik dat kan laten zien..
We wonen nog niet samen, en ik woon niet alleen dus de deur open doen in dat pakje
is geen optie.
Ja misschien krijg je dan korting op het voorgerechtquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:47 schreef sijs het volgende:
[..]
corsetje aandoen, lange kousen met de jarretels vastmaken, mooie hoge hakken aan, lange jas en dan uitnodigen om uit eten gaan en elkaar daar te ontmoeten... succes verzekerd
En dan de hele avond dineren in je lange jas?quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:47 schreef sijs het volgende:
[..]
corsetje aandoen, lange kousen met de jarretels vastmaken, mooie hoge hakken aan, lange jas en dan uitnodigen om uit eten gaan en elkaar daar te ontmoeten... succes verzekerd
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
oh jongetje toch wat een verrassinkje moet dat geweest zijn zeg haha grapje al die verkleinwoordjes klinken erger dan schorre bevertjes nou groetjes aan je dinnetje en tot snel in dat hotelletje
Dineren in lingerie, gedurfd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:47 schreef sijs het volgende:
[..]
en hoe heb je het nu gedaan dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef poppetje. het volgende:
haha jarretels bedoelde ik inderdaad ipv bretels, maar het is al gelukt toch bedankt
Hem vastgebonden en geblinddoekt op bed, terwijl ik met hem bezig was mn kleren uitgetrokken zonder dat hij t merktte.. en in dat pakje op hem gaan zitten, toen die blinddoek afgedaan .. Surprisequote:
En daarna keihard geneukt natuurlijk liefdevolle seks gehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef poppetje. het volgende:
[..]
Hem vastgebonden en geblinddoekt op bed, terwijl ik met hem bezig was mn kleren uitgetrokken zonder dat hij t merktte.. en in dat pakje op hem gaan zitten, toen die blinddoek afgedaan .. Surprise
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |