dm dan je faceboek maarquote:
maar ik weet je naam nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef maen het volgende:
Als je mn naam weet ben ik heel (te?) makkelijk te vinden
dat ligt aan jou..quote:
jij kunt me jouw naam vertellenquote:
Whoohoo ik ben niet de enigequote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het begint met een M in ieder geval.
Ik kom ze wel persoonlijk bij je kijken.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef maen het volgende:
[..]
dan zullen jullie de foto's sowieso niet kunnen zien
en daarna nog een a zekerquote:Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het begint met een M in ieder geval.
vrij weinig iddquote:
Diep van binnen waren we dat toch al?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Joysa het volgende:
'gianni en Ivo zijn nu bevriend met maen'
Mijn facebook vertelt mij dat evenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Diep van binnen waren we dat toch al?
en gevonden via joysaquote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Joysa het volgende:
'gianni en Ivo zijn nu bevriend met maen'
andere "vriendjes" had ik binnen dit topic nog nietquote:Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je via mij ging kijken
Wat zul je je nu een stuk completer voelenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andere "vriendjes" had ik binnen dit topic nog niet
echt, helemaal warm van binnenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zul je je nu een stuk completer voelen
bijna pauze. dus boterham en soep..quote:
katertje? of valt het mee?quote:
zondequote:Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef gianni61 het volgende:
slimme actie van de dag: bekerhouder neerzetten.
oplossoep erin gooien.
er dan achter komen dat je nog geen bekertje in de houder hebt gedaan...
neuh, poeder van het aanrecht wissen. nieuwe lading in een bekertje mikken en nu lekker opdrinken.quote:
dat is altijd, lomp ben je nooit als je alleen bent.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, poeder van het aanrecht wissen. nieuwe lading in een bekertje mikken en nu lekker opdrinken.
enige nadeel is dat collega's net staan te kijken als het gebeurt..
oh jawel hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:48 schreef maen het volgende:
[..]
dat is altijd, lomp ben je nooit als je alleen bent.
nee, vandaag heb ik vrijquote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef gianni61 het volgende:
hoef jij trouwens niet naar college ofzo?
Dan moet ze ze naar mij mailenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je ze even mailt, zet ik ze wel op de FOK!server...
Hmm, mijn tag is weg...
Geef de link van die website dan...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef maen het volgende:
nee, dankjeze staan al wel op onze website
Rare FA'squote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds rechten anders. Alleen mijn tag is verdwenen...
ok, niet publiekelijk bekend danquote:Op donderdag 3 november 2011 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op internet is niets geheim natuurlijk...
Maar om het nu te gaan zoeken...
ligt dat aan facebook of aan jou?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef maen het volgende:
[..]
nee, vandaag heb ik vrij
En Facebook wil de foto's niet uploaden, dus ik ben bang dat jullie het met die ene moeten doen
we zijn mannen..quote:Op donderdag 3 november 2011 13:48 schreef maen het volgende:
waarom willen jullie toch zo graag foto's van mij?
Je bent blijkbaar graag gezien.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:48 schreef maen het volgende:
waarom willen jullie toch zo graag foto's van mij?
na 5 pogingen, in 3 browsers, kan ik wel zeggen dat het niet aan mij ligt, als ik ze wel in willekeurig ander album kan uploadenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt dat aan facebook of aan jou?
[..]
we zijn mannen..
en dat natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar graag gezien.
toch geef ik jou de schuldquote:Op donderdag 3 november 2011 13:52 schreef maen het volgende:
[..]
na 5 pogingen, in 3 browsers, kan ik wel zeggen dat het niet aan mij ligt, als ik ze wel in willekeurig ander album kan uploaden
jij krijgt sowieso geen foto's mee te zien nuquote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat natuurlijk
[..]
toch geef ik jou de schuld
nou, jij kunt ook niet tegen een grapjequote:Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
jij krijgt sowieso geen foto's mee te zien nu
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, jij kunt ook niet tegen een grapje
Hmm. Ik weet nu wel wat je achternaam is, en wanneer je geboren bent...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
jij krijgt sowieso geen foto's mee te zien nu
waarom is dat te vinden?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet nu wel wat je achternaam is, en wanneer je geboren bent...
Ok, je gebdatum is niet zo spannend om achter te komen, wel je BSN...
*kucht* stalkerquote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet nu wel wat je achternaam is, en wanneer je geboren bent...
Ok, je gebdatum is niet zo spannend om achter te komen, wel je BSN...
dislike.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. Op internet is niets geheim zoals ik al zei...
En je hebt LinkedIn. Daar kun we wel vriendjes worden.quote:
haha owja. Die moet ik nog even professioneel makenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En je hebt LinkedIn. Daar kun we wel vriendjes worden.
Ik heb je toegevoegd aan mijn netwerk in ieder geval.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef maen het volgende:
[..]
haha owja. Die moet ik nog even professioneel maken
ja, ik snap niets van dat hele LinkedIn, kon het niet vindenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd aan mijn netwerk in ieder geval.
Edit: Moet je me wel accepteren natuurlijk...
Je kunt er veel. In de groepen kun je gerichte vragen stellen (over problemen die je op het werk tegenkomt, met name qua programmeren is dat erg handig), je kunt uitgenodigd worden voor nieuwe banen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef gianni61 het volgende:
linkedin heb ik ook nog ergens, maar gebruik ik eigenlijk helemaal niet, vind het maar raar opgezet
ik heb ook wel een banen aangeboden gekregen via linkedin, maar nog niks wat interessant genoeg isquote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt er veel. In de groepen kun je gerichte vragen stellen (over problemen die je op het werk tegenkomt, met name qua programmeren is dat erg handig), je kunt uitgenodigd worden voor nieuwe banen.
Persoonlijk ben ik al regelmatig benaderd, maar op dit moment zit ik prima. Ik heb ook al aanbiedingen uit het buitenland gekregen, maar ik krijg mijn vrouw nooit gek genoeg om mee te verhuizen...
Ik kreeg mijn stage toentertijd via school zelf toegewezen. Ik heb nooit hoeven zoeken, maar dat zal tegenwoordig wel anders zijn. Er is nu minder werk te vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef maen het volgende:
ik ga me er later wel eens in verdiepen, als ik op zoek moet naar stage ofzo
puh wat een luxe.. hier heb je ook wel keuze uit een aantal, maar als je zelf met iets komt wordt dat wel erg gewaardeerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn stage toentertijd via school zelf toegewezen. Ik heb nooit hoeven zoeken, maar dat zal tegenwoordig wel anders zijn. Er is nu minder werk te vinden natuurlijk.
ow spannendquote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Maen,
Ik heb overigens een collega tegenover mij zitten met dezelfde achternaam als dat jij hebt. Misschien wel familie...
Och, het heeft me een buitenlandse stage opgeleverd. Dus wat dat betreft zat ik helemaal niet verkeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef maen het volgende:
[..]
puh wat een luxe.. hier heb je ook wel keuze uit een aantal, maar als je zelf met iets komt wordt dat wel erg gewaardeerd.
wij moesten het altijd zelf zoeken, maar vaak moest de school achteraf alsnog helpen omdat veel bedrijven gewoon geen stagiaires wilden (vooral om nederlanders in duitsland zaten ze niet echt te springen)quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef maen het volgende:
[..]
puh wat een luxe.. hier heb je ook wel keuze uit een aantal, maar als je zelf met iets komt wordt dat wel erg gewaardeerd.
Ik ken er ook een paar uit Nuthquote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef maen het volgende:
[..]
ow spannendja, ze zitten overal, maar niet alles is directe familie.
zo ken ik dr nog wel een paarquote:
(semi-)overheid oid. Ben politicoloog maar zit nu bij PostNL. En dat gaat zoals bekend verdwijnen. De banen in de zorg (BBL) zijn ook niet zo voor het oprapen en een overstap naar onderwijs werd door het plaatselijke TNT (dat waren we toen) getorpedeerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
In welke sector zoek jij dan wat?
Dan is er ook geen plaats bij ons. Wij zijn op zoek naar programmeurs en helpdesk-medewerkers.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
(semi-)overheid oid. Ben politicoloog maar zit nu bij PostNL. En dat gaat zoals bekend verdwijnen. De banen in de zorg (BBL) zijn ook niet zo voor het oprapen en een overstap naar onderwijs werd door het plaatselijke TNT (dat waren we toen) getorpedeerd.
16:15 zelfsquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerst moet het maar een 16.00 worden...
heldquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:48 schreef nattermann het volgende:
WEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDD
Beginnen met een heurrlijk Palmpje
jaloersquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:24 schreef maen het volgende:
ik draai me toch nog maar even om, anders red ik het vanavond niet..
Wat ga je vanavond doen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:24 schreef maen het volgende:
ik draai me toch nog maar even om, anders red ik het vanavond niet..
Rowwen Hèze slotconcert!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen dan?
tof!quote:
morgen in gulpen: hubertusmarkt. ook een echt limburgs feestjequote:Op vrijdag 4 november 2011 10:32 schreef maen het volgende:
sowieso zie ik ze wel 1x per jaar. Ben wel toe aan een echt Limburgs feestje
dan word ik weer in Wageningen verwachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen in gulpen: hubertusmarkt. ook een echt limburgs feestje
en morgen van 8:00 tot 2:30quote:
omdat morgen leuk werk isquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom ben je dan blij dat het vrijdag is...
Dan moet je ook nietquote:
is dat eenquote:
Ik heb ook verloren maar dan van Eijsden, klote wedstrijd, en veel koppijn nu nogquote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme verloren van de Trappers
Vuile vuile KUT-Tilburg HollandersSterf
ja, en mijn baas komt uit kerkrade en die versta ik aardig. Gewoon denken alsof het Duits is dan valt het best mee.quote:
gooiemorrige meadjequote:
hoax.quote:Op maandag 7 november 2011 11:41 schreef Klonk het volgende:
* Klonk gaat af zakken naar het diepe, diepe Zuiden
Wat Gianni zegt.quote:Op maandag 7 november 2011 11:41 schreef Klonk het volgende:
* Klonk gaat af zakken naar het diepe, diepe Zuiden
en als je langs mijn werk rijdt, heb je de afslag gemist..quote:Op maandag 7 november 2011 12:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat Gianni zegt.
En zwaai even als je langs de BMW garage in Echt (langs de A2) rijdt, ik zit in het gebouw ernaast.
als ik lang genoeg naar het noorden rij voor mij ookquote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoax.
voor mij ligt kerkrade noordelijk
Ga je niet redden, als je op de noordpool staat kun je niet meer noordelijkerquote:Op maandag 7 november 2011 12:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik lang genoeg naar het noorden rij voor mij ook
Als jij op de noordpool kunt staan, vind ik dat al een prestatie op zich.quote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ga je niet redden, als je op de noordpool staat kun je niet meer noordelijker
dat had ik je ook wel kunnen vertellen..quote:
en toch ben ik blij dat ik er benquote:Op maandag 7 november 2011 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Daar had je inderdaad niet voor naar Kerkrade hoeven te rijden...
halloooo joysaaaaquote:
Je caps lock is stukquote:
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef maen het volgende:
is het daar ook zo vies en grijs en koud?
Het is prima weer op dit moment hier.quote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef maen het volgende:
in elsloo wel..quote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef maen het volgende:
kajd? hoe wil je dat uitspreken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Ut is kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajd.
ha dichquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:52 schreef Joysa het volgende:
Mogge
EN DAN SPECIAAL VOOR MPG NOG EVEN MET HOOFDLETTERS AAN: MOGGE!
klop klop?quote:
Joysa. Denk ik.quote:
Bij de Rewe in Duitsland hebben ze die in kipversie, veul lekkerderderderderquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Schnitzel van de Aldi
[ afbeelding ]
Nomnomnom
waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is weer wat overdreven lijkt me...
*maakt mini wave voor maenquote:
maar wave is leukquote:Op woensdag 9 november 2011 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat een wave weinig met zwaaien te maken heeft.
En ik heb je een PM gestuurd overigens...
ik vermoed dat ze zouden moeten bewegenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goed dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze bewegen toch ook..quote:Op woensdag 9 november 2011 11:28 schreef maen het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze zouden moeten bewegenmaar goed dat je toch meedoet
Ze bewegen inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:28 schreef maen het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze zouden moeten bewegenmaar goed dat je toch meedoet
Niet op een android device...quote:
mijn telefoon is stomquote:Op woensdag 9 november 2011 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze bewegen inderdaad.
[..]
Niet op een android device...
Althans, niet op die van Maen blijkbaar...
Op die van mijn bewegen ze wel namelijk...
Succes.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef sproetjes het volgende:
voor 2 uur school op naar eindhoven
het altijd gezellige eindhovenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef sproetjes het volgende:
voor 2 uur school op naar eindhoven
hoe lang reis je?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef sproetjes het volgende:
haha ik ben al voor de 3e dag voor maar 2 uurtjes aan t heen en weer rijden.. achja vandaag 2 uur spelen met walther, dat is altijd leuk
Ik schat op een half uurtje tot drie kwartier. Zolang het rustig op de weg is. En het ligt er natuurlijk aan waar je in Eindhoven moet zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang reis je?
u gaat op kartonnen bordjes schieten?
hmm, dat zou voor mij al 1 uur en een kwartier enkel zijn als ik goed kon doorrijden. voor 2 uurtjes had ik dan al weinig zin..quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef sproetjes het volgende:
Jep wat hierboven gezegd word. Academie ligt bij afslag ehv airport/acht. Bij woensel. Vandaag niet schieten. Wel spelen
dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 12:14 schreef sproetjes het volgende:
Tsja ik krijg ervoor betaalddus ik zeur niet
ik was om 5 voor 7 wakkerquote:Op donderdag 10 november 2011 08:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het spijt me dat jij al om 5 uur wakker was...
alles voor de centjes!quote:Op donderdag 10 november 2011 08:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het spijt me dat jij al om 5 uur wakker was...
Dubbele wekker zetten, dat helpt tegen verslapen.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was om 5 voor 7 wakker
normaal zit ik 10 voor 7 in de auto
eerste keer dat ik me zo hard verslaap. was wel 1 minuut voor tijd op het werk binnenquote:Op donderdag 10 november 2011 08:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dubbele wekker zetten, dat helpt tegen verslapen.
tot 13.00, en dan nog terug vanuit Zwolle..quote:Op donderdag 10 november 2011 08:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken vandaag?
[koosspee]quote:Op donderdag 10 november 2011 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik me zo hard verslaap. was wel 1 minuut voor tijd op het werk binnen
Dan kun je daarna lekker in je bed kruipen en bijslapen.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:47 schreef maen het volgende:
[..]
tot 13.00, en dan nog terug vanuit Zwolle..
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je daarna lekker in je bed kruipen en bijslapen.
dat viel wel mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[koosspee]
Tsk. Dan heb je vast en zeker veel te hard gereden...![]()
[/koosspee]
[..]
Dan kun je daarna lekker in je bed kruipen en bijslapen.
Ok... Dan wens ik je alvast veel sterkte...quote:Op donderdag 10 november 2011 09:01 schreef maen het volgende:
[..]
was het maar zo'n feesttot 10uur vanavond zit ik volledig volgepland...
Waar ben je geflitst worden dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat viel wel mee.
toen ik gisteravond geflitst werd. toen reed ik veel te hard
door die mobiele kutkast in valkenburg.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok... Dan wens ik je alvast veel sterkte...
[..]
Waar ben je geflitst worden dan?
Mobiele kutkast in Valkenburg? Ik wist niet dat ze in Valkenburg weer wat nieuws hadden...quote:Op donderdag 10 november 2011 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door die mobiele kutkast in valkenburg.
maar schijnbaar is dit nog een testperiode en krijg je geen boete maar een vragenlijst thuis
Merci!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok... Dan wens ik je alvast veel sterkte...
deze: http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=4496quote:Op donderdag 10 november 2011 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mobiele kutkast in Valkenburg? Ik wist niet dat ze in Valkenburg weer wat nieuws hadden...
Ik had hem al gevonden, toch bedankt.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze: http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=4496
Ik ook niet. Godzijdank.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:29 schreef Mss het volgende:
Ik ben niet op het Vrijthof de 11 van de 11de
ach, op mn werk merk ik niks van de gekte in maastricht hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:06 schreef maen het volgende:
[..]
op sommige momenten is het best jammer om in Wageningen te wonen
goeiemorge!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, op mn werk merk ik niks van de gekte in maastricht hoor.
en: goeiemorgen maen
ik ken ook wel mensen die vandaag gaan trouwen. dat zijn overigens wel carnavalsgekken..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:17 schreef maen het volgende:
[..]
goeiemorge!
maar mijn halve Facebook is op weg naar Maastricht volgens mij, en ik heb een bruiloft (want voor de Hollanders is het gewoon een mooi getal natuurlijk)
ach, maken we toch gewoon een feestje van die bruiloftquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ook wel mensen die vandaag gaan trouwen. dat zijn overigens wel carnavalsgekken..
ik doe gewoon alsof het vrijdag is..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef maen het volgende:
[..]
ach, maken we toch gewoon een feestje van die bruiloft
moet je daarvoor alsof doen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof het vrijdag is..
nee, ik ben me er ontzettend van bewust dat het vrijdag is.quote:
hier gaat de tijd anders tamelijk snel..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben me er ontzettend van bewust dat het vrijdag is.
de tijd gaat maar niet om..
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:59 schreef maen het volgende:
[..]
hier gaat de tijd anders tamelijk snel..
das goed. ik heb echt geen ruk te doenquote:
prima! Komt iequote:Op vrijdag 11 november 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das goed. ik heb echt geen ruk te doen
ik merk nog niks.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
En ik heb gewoon kerstliedjes op staan.
3fm kudtmuziek op dit momentquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
En ik heb gewoon kerstliedjes op staan.
zet studio brussel op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
De L1 stream hapert bij mij. Haat jegens Randstedelingen
Wat moet ik met topwijven?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zet studio brussel op.
de hele dag studio brusselle
zoals ze zelf zeggen: hele dag kutmuziek en topwijven
je moet niks..quote:
Op vrijdag 11 november is het Nationale Vrouwendag en daarom verandert Studio Brussel die dag in Studio Brusselle.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bruxelle(s) verdomme... Niks te dubbel s...
Ah.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op vrijdag 11 november is het Nationale Vrouwendag en daarom verandert Studio Brussel die dag in Studio Brusselle.
met andere woorden: go fuck yourself
voor jou dan:quote:
mos dich noe neet in mestreech zien?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef Joysa het volgende:
Vastelaovend in Limburg, dreej daag dr op oet!
Jaowaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mos dich noe neet in mestreech zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |