quote:
Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef missyB het volgende:[..]
mm ik haak even in
is juist FHF niet dat er ook eens 1 persoon geholpen kan worden die het zo broodnodig heeft?
Wie heeft bepaald wat d eintentie is van FHF? en zijn daar criteria aan verbonden?
FHF hoort toch eigenlijk vrijblijvend te zijn? zonder restricties?
En nu nog even een ontopic reactie.
Tuurlijk is FHF daar helemaal voor, en natuurlijk weegt het helpen van meerdere personen op wat voor manier niet op tegen het helpen van individuen. En nee daar zijn geen criteria aan verbonden, alleen dan dat we niet aan inzamelingsacties doen. Althans, niet namens fok. Wat users via pm regelen daar doen we nooit moeilijk over toch? Ook niet over topics waarin er gepraat wordt over het kopen van een tent en als er gezegd wordt "hopelijk lezen de mods hier even niet."

Ik denk dat je het anders moet zien, alle topics in FHF zijn FHF topics en daar geldt de FHF policy. Alleen en dat is denk ik waar het hier om gaat, we zouden er dit jaar dus graag een fokbrede actie van maken. Natuurlijk valt dan het argument te noemen dat we er toen ook best een fokbrede actie van hadden kunnen maken. Maar daarin geldt dan weer dat ik denk dat help pietje aan een wasmachine, minder goed zal scoren als een topic voor help mee om een hoop mensen een fijne kerst te geven. Daarnaast denk ik dat het ook zo werkt dat als we telkens dingen dingen fokbreed zouden maken de mensen het op den duur wel gezien hebben.
En ja ik begrijp zelf ook dat het juist voor de trouwe FHF'ers even wennen is en ze misschien moeite hebben met het idee niet een persoonlijk pakket te maken. Maar dat zullen we echt niet tegenhouden natuurlijk.
Ik kan het niet beter uitleggen, ik kan begrijpen dat het niet eerlijk voelt en misschien zelfs als: ja hoor en nu mag het opeens wel.... maar ik hoop dat jullie door het lezen van deze post een beetje een idee hebben van de achterliggende gedachte.
En die is dus niet dat we Pietje geen nieuwe wasmachine gunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 03-11-2011 00:37:33 ]