Nee, ik ben een Ariër.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Zijn de mensen uit dit topic allemaal caribisch/zuid amerikaans?
Oh helloquote:
We hebben van alles; Caribisch, Zuidamerikaans, Aziatisch, Oceanisch, Europees, Afrikaans, en mixen daarvan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Zijn de mensen uit dit topic allemaal caribisch/zuid amerikaans?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik presenteer jullie mezelf die gisteren na 1,5 jaar niet gefietst te hebben besluit om te gaan fietsen
Zo ziet er een beetje uit als ik stoned fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hysterische lach dit dat.
Fuck your ethnicity, nigga.
Oke ik was benieuwd omdat ik zelf caribisch benquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef krioro het volgende:
[..]
We hebben van alles; Caribisch, Zuidamerikaans, Aziatisch, Oceanisch, Europees, Afrikaans, en mixen daarvan.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga nu op vakantie. Misschien kom ik jullie nog even gedag zeggen als ik WiFi heb.
Tot over 10 dagen!
Have fun @ Dominicaanse Republiekquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga nu op vakantie. Misschien kom ik jullie nog even gedag zeggen als ik WiFi heb.
Tot over 10 dagen!
Wat zeg jij nou weer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef JackieBrown het volgende:
Tip: als je fuadoe makt, niet te veel van devfrum 'proeven'
Daamn dat ziet er lekker uit, wat zit daarin?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef JackieBrown het volgende:
Hehe, zo pik je de verkapte alcoholisten er ook uit op verjaardagenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef JackieBrown het volgende:
Wie os deze eigenlijk?quote:
Weekend he.quote:
Nu kom ik wel een beetje autistisch over jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die-hard FOK!er deze meid. Gewoon op vakantie door posten.
Alla sani boeng.quote:
Van welk land ben je? Ik beschouw Suriname als caribisch en zuidamerikaans, en Surinamers hebben we hier wel een aantal hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke ik was benieuwd omdat ik zelf caribisch benen nooit bewust iemand anders op FOK tegen ben gekomen die ook caribisch is
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef JackieBrown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |