Je mag t proberenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig een knopje op z'n buik? En als je dat indrukt, loopt hij 2 stappen, piept 2 keer en maakt dan een salto?
Makkelijk mee te jattenquote:
Ga ik doen, ik was dol op die dingen vroegerquote:
Een knijn uit helmond.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga ik doen, ik was dol op die dingen vroeger![]()
Wat is een kneent?
Praten ze daar zo belabberd?quote:
BELEDIG HEM NOG MEER JONGEUH !!!quote:
Ja zeg, daar kom ik toch nooit.quote:
verstandige keuze!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja zeg, daar kom ik toch nooit.
Pff bekken, dat heb ik al lang niet meer gehoord hahaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BELEDIG HEM NOG MEER JONGEUH !!!
Heb nog wel met je gebekt![]()
Ligt wel vlakbij Eindhoven, kun je even langs komenquote:
de meet is in eindhoven!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt wel vlakbij Eindhoven, kun je even langs komen
Lopend zeker.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt wel vlakbij Eindhoven, kun je even langs komen
Dan mag je ook wel hier blijven slapen!quote:
Das toch wel een eindje!quote:
jamaar ik heb hondje enzo, en ga verjaardag vieren bij mamma!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel hier blijven slapen!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
Samson is tha bomb!! En hij heeft vet goeden truc-skillz
Hondje maakt niet uit, die is welkom! Maar mam's verjaardag gaat natuurlijk voor!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar ik heb hondje enzo, en ga verjaardag vieren bij mamma!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
http://s4.photobucket.com(...)current=MVI_0288.mp4
Oud filmpje; maar goed
mijn verjaardag bij mamma!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hondje maakt niet uit, die is welkom! Maar mam's verjaardag gaat natuurlijk voor!
Skillsquote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
http://s4.photobucket.com(...)current=MVI_0288.mp4
Oud filmpje; maar goed
Ja maar.. Sienquote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef Lindytje het volgende:
Ben een filmpje van Sien aan het uploaden... die heeft hele andere skillz
Ik ken het verschijnselquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ja. Het is absurd vroeg; maar ik ben al een uur aan het vechten tegen mn eigen oogleden
Ik duik mijn bed in. Truste dames
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ja. Het is absurd vroeg; maar ik ben al een uur aan het vechten tegen mn eigen oogleden
Als ik zoiets lees van iemand, heb ik altijd het gevoel dat ik toestemming krijg om ook te gaan tukkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
Goedzoquote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Loqi het volgende:
Ik kan niet eens met zo'n dialect praten
Kan soms heerlijk zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Zo even lekker gedoucht en haartjes gewassen
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Loqi het volgende:
Ik kan niet eens met zo'n dialect praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |