Ja, dan heb je hetzelfde resultaat. Nog steeds pauper.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man geen hoogglans. Ik zou em nog eerder in de menie zetten.
Dat is toch juist de lol. Een hok wat er niet uitziet maar wel 150 dieselpk'tjes onder de kap. Eigenlijk zou er ook nog een imperial op het dak moeten zitten.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, dan heb je hetzelfde resultaat. Nog steeds pauper.
Nee, hij zou er gewoon netjes uit moeten zien. En niet Rat/retro/pauper style.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is toch juist de lol. Een hok wat er niet uitziet maar wel 150 dieselpk'tjes onder de kap. Eigenlijk zou er ook nog een imperial op het dak moeten zitten.
Gelukkig leven we in een vrij landquote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee, hij zou er gewoon netjes uit moeten zien. En niet Rat/retro/pauper style.
Dakrekjes zijn echt om te
Jaa dat was best wel tof gezien het feit dat de ratlookjes beetje bij elkaar stonden of juist apart en mijn Golfje stond echt tussen in de super strakke wagens, langs mij stond een Audi A6 Avant met leger camouflage wrap & aan de andere kant stond een Polo GTI en daar langs allemaal Golf 2 GTI'tjes van vrienden met wie ik samen er heen ben gereden..quote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gaaf! Je auto steekt echt af tegen de rest van de aanwezige auto's
Jaa ik weet dat ze er niet uit ziet, weetje? Doet me vrijweinig eigenlijk, ze wordt dit jaar toch opnieuw gespoten en dan ben ik van dat kut mat-kleur af..quote:Op maandag 18 juni 2012 08:28 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat ziet dat hok eruit zeg
Rol dat ding aub eens over in hoogglans lak.
En zit dat stuk boven je achterbumper nou helemaal vol met blaasjes onder de lak?
Nee, maar wilde de auto wel graag aan mijn vader geven gezien het feit dat hij +/- 1500 euro euro betaald voor zijn huidige auto..quote:Op maandag 18 juni 2012 08:43 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
Je wilde graag ¤1000+ aan wegenbelasting betalen omdat je dat genot mist met je golf?
Wat is menie..?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man geen hoogglans. Ik zou em nog eerder in de menie zetten.
Zit geen passat blok in maar een golf 3 motor..quote:Op maandag 18 juni 2012 09:19 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Zou al een hele verbetering zijn als de verf niet afbladdert.
Topic met plezier gelezen. Dat zo'n passat blok daar gewoon in pastHeb je er dan geen last mee dat het blok misschien te sterk is voor dat carrosserie? ^geen verstand van^
En dat is precies wat gisteren gebeurde, al die mooie GTI'tjes die O zo'n mooie geluid hebben uit de uitlaat, konden mij maar niet bijhoudenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is toch juist de lol. Een hok wat er niet uitziet maar wel 150 dieselpk'tjes onder de kap. Eigenlijk zou er ook nog een imperial op het dak moeten zitten.
Omdat het chassis van de 1.6 anders is dan het chassis van de G60.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zit geen passat blok in maar een golf 3 motor..
Het blok is niet te sterk voor het carrosserie, iig ik denk van niet omdat de Golf 2 al destijds geleverd was met de G60 blok met 200+ PK's.. Wat zou het uitmaken als ik dan een Diesel blok heb met (later) 200+PK..?
Behalve het koppel dan, maar wat maakt het uit..? Dan maar vaker onderhouden
Dakrekjes zijn uber, ksssttquote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat het chassis van de 1.6 anders is dan het chassis van de G60.
Roestwerende grondverf, vaak in zo'n vies oranje/bruin kleurtje.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa dat was best wel tof gezien het feit dat de ratlookjes beetje bij elkaar stonden of juist apart en mijn Golfje stond echt tussen in de super strakke wagens, langs mij stond een Audi A6 Avant met leger camouflage wrap & aan de andere kant stond een Polo GTI en daar langs allemaal Golf 2 GTI'tjes van vrienden met wie ik samen er heen ben gereden..![]()
En dan stond mijn auto daar: Hamer, wielsleutel, kabels en spuitbussen onder de motorkap en een gereedschapskist er voor (voor de sier natuurlijk)..
[..]
Jaa ik weet dat ze er niet uit ziet, weetje? Doet me vrijweinig eigenlijk, ze wordt dit jaar toch opnieuw gespoten en dan ben ik van dat kut mat-kleur af..Dan kan ik ook gelijk dat stuk boven mijn achterbumper herstellen door het op te schuren en te plamuren (indien nodig)..
[..]
Nee, maar wilde de auto wel graag aan mijn vader geven gezien het feit dat hij +/- 1500 euro euro betaald voor zijn huidige auto..Ik rij liever in mijn golfje dan in die Passat, het belevenis e.d. is gewoon anders..
[..]
Wat is menie..?
imperial heet zoietsquote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
maar dat zijn primerlooks een rat heeft roest + schadesquote:Op maandag 18 juni 2012 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Roestwerende grondverf, vaak in zo'n vies oranje/bruin kleurtje.![]()
[ afbeelding ]
Zoiets.
zoek je nog golf 3 onderdelen? ik ga hem binnekort opruimen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Tijdens de meeting in Asten heb ik mijn draagarmrubber er uit gescheurd.. Alhoewel: Dat dacht ik.
Ik heb 2 draagarmen en motorsteunen op de kop getikt van een Golf Mk3 TDI, op het voorwaarde dat ik zijn blok er uit lepelde voor een ander project.
Nou zit het zo: 1 moertje in de chassis waar de draagarm op vast wordt geschroefd was los uit het chassis, dus de bout draaide er los in..![]()
Dus heb ik de moer wat er in zit vervangen door een ander moer (na 3 uurtjes beunen) en de draagarmen L&R vervangen. Ook heb ik de draagarmrubbers goed ingekit en volgespoten in elke gaatje v.d. rubber zodat hij een stuk stugger zou dan wat ie eerst was. En dat is gelukt ook. Geen getoek of getik meer, de wiel beweegt nu ten opzichte van eerst een heel stuk minder.
Nu nog de motorsteun vervangen want als ik stevig wil optrekken kantelt het blok waardoor de krukaspoelie tegen de chassis aan komt..Deze heb ik ook v.d. Golf 3 afgehaald en ga alle gaatjes wat er in zitten ook opvullen met deels kit en deels kopervet.. Dit zorgt er voor dat hij nog wel gangbaar is om te bewegen (kopervet) in zijn behuizing, maar wel stug is zodat ie niet uitscheurt of veel beweegt.
![]()
Binnekort meer info
In principe kan ik wel voor Powerflex gaan, qua prijs doet het mij vrij weinig, maar als ik iets gratis kan krijgen wil ik het wel wagen.. Zou het toch vroegtijdig kapot gaan of ben ik er niet blij mee kan ik altijd upgraden naar een ander alternatief..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Charged het volgende:
Stuggere motorsteunen geen optie?
Er zijn genoeg leveranciers daarvoor..kitten lijkt me best zinloos...paar keer spelen en het effect is weg.
Draagarmrubbers idem..ik had alles van Powerflex op de Cossie (PU blauw en geel)
kost wel een beetje maar wel direct kwaliteit.
Ik heb hier al een Golf 3 staan, heb btw de dashboard ook overgenomen (voor 10tje) en deze pasklaar ingebouwd in mijn Golf 2..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef T42 het volgende:
[..]
zoek je nog golf 3 onderdelen? ik ga hem binnekort opruimen.
Nee dat klopt, maar in dit geval is het geen kit v.d. action of bouwmarkt maar van industriele merk welke dan ook nog sterker zal zijn dan de draagarmrubber zelf..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef Charged het volgende:
Mja,idd,als je de onderdelen cheap of voor nop kan krijgen is nooit geschoten altijd mis..veel succes,ik hou dit topic in de gaten...vind het best een leuk dingetje.
Edit,ter aanvulling,hou je veiligheid in de gaten...kit is goed voor lekkages tegen te gaan in woningen..ben er zelf niet zo'n fan van met auto's (los van ruiten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |