Geen flauw idee om eerlijk te zijn. Het is een alles wat bedrijf, ze verkopen wagens maar doen ook aan chiptuning en schadeherstel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ow dat wist ik niet, ik zal vandaag of morgen eens daar langs gaan.. Weet jij of ze beetje betaalbaar zijn of niet..?
Wat een onzinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
auto te stug.. (dafuq dat ze daar op afkeuren..? :/ )
Auto te laag
Mja, ik vindt het lelijk. Zeker op golfjes. Als je nou een 7 serie of A8 hebt en dan een lichte privacy tint hebt ok, maar dit valt me tegen van jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Getinte ruiten zijn vet, vooral 's nachts..Soms vergeet je je gordel om te doen, maar geen hond die het ziet van buitenaf..
Niet dat ik hem nooit draag, maar kan toch..
Ik snap niet hoe mensen kunnen vergeten hun gordel om te doen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Getinte ruiten zijn vet, vooral 's nachts..Soms vergeet je je gordel om te doen, maar geen hond die het ziet van buitenaf..
Niet dat ik hem nooit draag, maar kan toch..
Ja vertel mij wat, ik stond er ook zo gek van te kijken, mijn bumper hing ook half los opeens toen ik de Golf kwam ophalen bij de RDW..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik moet zeggen dan ik ook ooit in een fuik heb gestaan dan ze een eerst 10 minuten op mijn auto stonden te duwen.. Voor veerde hij maar 2 cm in en achter 5 ongeveer
zeiden ze wel wat over.. voor de rest niks meer van gehoord..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja, ik vindt het lelijk. Zeker op golfjes. Als je nou een 7 serie of A8 hebt en dan een lichte privacy tint hebt ok, maar dit valt me tegen van je![]()
Verder
Komt 's avonds soms voor, ik vergeet het eigenlijk nooit.. Maar als je bijv. bij de drive of zo bent geweest..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef invine het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen kunnen vergeten hun gordel om te doen..
Heel vreemd ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik stond er ook zo gek van te kijken, mijn bumper hing ook half los opeens toen ik de Golf kwam ophalen bij de RDW..
Waar ik van op keek was dat er ook op de afkeur brief stond van dat mijn auto ook zo laag was dat ie bij de geringste obstakel gelijk de grond raakte.
Ook dat als ze de auto opkrikte bij de subframe dat mijn wiel geen cm verroerde... :/ sinds wanneer is dat een afkeur als je een TÜV geprüfte schroefset monteert..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |