abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:21:00 #276
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_116186516
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ow dat wist ik niet, ik zal vandaag of morgen eens daar langs gaan.. Weet jij of ze beetje betaalbaar zijn of niet..? :)
Geen flauw idee om eerlijk te zijn. Het is een alles wat bedrijf, ze verkopen wagens maar doen ook aan chiptuning en schadeherstel.

En zit er in blerick vlakbij het station ook niet een spuiter?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_116186797
uhhhmm.. niet dat ik weet..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:52:21 #278
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_116187548
Dan zat er daar eentje :+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:53:13 #279
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_116187581
Nu je er trouwens toch bent, ken jij een een bedrijf hier in de buurt wat een beetje fatsoenlijk ramen tinten met folie :P
pi_116205242
Ik.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:47:04 #281
182073 invine
blablabla etc.
pi_116206117
Wat is je prijs? Kan je zelfs de achterruit van een clio II netjes doen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_116208033
Ik ben geen prof, dus geef ook nergens garantie op.. Maar daar zal de prijs ook na zijn.

Ik moet wel eerlijk toegeven, mijn ramen v.d. golf zijn 99% perfect gelukt op een paar stof puntjes die je niet ziet na..En dat helemaal alleen zonder hulp.. :P

Ik krijg hem nu niet op mijn laptop, dont know why.. Maar als het me lukt dan load ik het wel ff op...

Ondertussen heb ik hier wel wat anders voor jullie:

Morgen de frame binnen bevestigen en vast schroeven om te kijken hoe het er uit ziet.. :D
Later wil ik een electrische dak als ik er een kan vinden.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_116209013
Quote van Tjabbo:
pi_116220059
Dit is er van mijn achterruit geworden. Ik had het opnieuw getint, omdat er 2 strepen in zichtbaar waren..
Nu de achterruit toch los was v.d. rubber en achterklep kon ik het zo goed mogelijk opnieuw tinten, ik weet dat de kwaliteit v.d. foto's niet 100% zijn, maar tja.. Vuil in de lens van je telefoon + geen zin om schoon te maken resulteert in dit:

Quote van Tjabbo:
pi_116221217
Dat dakje *O*
Getinte ruiten -O-
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116229361
Getinte ruiten zijn vet, vooral 's nachts.. ;) Soms vergeet je je gordel om te doen, maar geen hond die het ziet van buitenaf.. :) Niet dat ik hem nooit draag, maar kan toch..
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:58:35 #287
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_116229467

Koop dan dit.. ;)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_116231799
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:

auto te stug.. (dafuq dat ze daar op afkeuren..? :/ )
Auto te laag
Wat een onzin :)

Ik moet zeggen dan ik ook ooit in een fuik heb gestaan dan ze een eerst 10 minuten op mijn auto stonden te duwen.. Voor veerde hij maar 2 cm in en achter 5 ongeveer

zeiden ze wel wat over.. voor de rest niks meer van gehoord..
JA!
pi_116232105
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Getinte ruiten zijn vet, vooral 's nachts.. ;) Soms vergeet je je gordel om te doen, maar geen hond die het ziet van buitenaf.. :) Niet dat ik hem nooit draag, maar kan toch..
Mja, ik vindt het lelijk. Zeker op golfjes. Als je nou een 7 serie of A8 hebt en dan een lichte privacy tint hebt ok, maar dit valt me tegen van je :P

Verder ^O^
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:42:44 #290
182073 invine
blablabla etc.
pi_116238491
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen vergeten hun gordel om te doen..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_116251469
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Wat een onzin :)

Ik moet zeggen dan ik ook ooit in een fuik heb gestaan dan ze een eerst 10 minuten op mijn auto stonden te duwen.. Voor veerde hij maar 2 cm in en achter 5 ongeveer

zeiden ze wel wat over.. voor de rest niks meer van gehoord..
Ja vertel mij wat, ik stond er ook zo gek van te kijken, mijn bumper hing ook half los opeens toen ik de Golf kwam ophalen bij de RDW..

Waar ik van op keek was dat er ook op de afkeur brief stond van dat mijn auto ook zo laag was dat ie bij de geringste obstakel gelijk de grond raakte.

Ook dat als ze de auto opkrikte bij de subframe dat mijn wiel geen cm verroerde... :/ sinds wanneer is dat een afkeur als je een TÜV geprüfte schroefset monteert..? :P
Quote van Tjabbo:
pi_116251647
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Mja, ik vindt het lelijk. Zeker op golfjes. Als je nou een 7 serie of A8 hebt en dan een lichte privacy tint hebt ok, maar dit valt me tegen van je :P

Verder ^O^

Getinte achterramen ftw.. :D
Quote van Tjabbo:
pi_116251850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef invine het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe mensen kunnen vergeten hun gordel om te doen..
Komt 's avonds soms voor, ik vergeet het eigenlijk nooit.. Maar als je bijv. bij de drive of zo bent geweest.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_116251935
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ja vertel mij wat, ik stond er ook zo gek van te kijken, mijn bumper hing ook half los opeens toen ik de Golf kwam ophalen bij de RDW..

Waar ik van op keek was dat er ook op de afkeur brief stond van dat mijn auto ook zo laag was dat ie bij de geringste obstakel gelijk de grond raakte.

Ook dat als ze de auto opkrikte bij de subframe dat mijn wiel geen cm verroerde... :/ sinds wanneer is dat een afkeur als je een TÜV geprüfte schroefset monteert..? :P
Heel vreemd ja.

Ik denk dat mijn jetta voor nog wel eens stuk lager ligt, dan jou golf.
Ik nam zo nu en dan nog wel eens een drempel mee met de voorbumper, en bij sommige vluchtheuvels wel eens mijn kat.. ( jetta staat stil momenteel )

Sommige keurders doen er volgens mij wat moeilijker over dan andere..
Duidelijk geen vw liefhebbers!

Dat gaat nog wat worden voor m'n sleutel maat, met zijn golf 2 synchro.
Die moet nog naar de rdw voor een kenteken :)
Die schroefset is zo stug dat hij gelijk mee komt als hij hem opkrikt!
JA!
pi_116252655
Maargoed, ff ontopic, de Twingo dakkie zit er in gemonteerd. En ziet er perfect uit!
Ik heb 1000x gemeten, gepast, bijgeslepen en gemonteerd en hij zit op 1mm na perfect er in en op sommige plaatsen niet eens een mm..

Dus ik ben super blij, morgen rechts achter opschuren, kofferbak verder afschuren en de motorruim opschuren..

Poaah echt veel werk.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_116252984
Binnenkant lekker vol blaffen met sicaflex en het zal nooit lekken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rensjebree op 31-08-2012 22:39:30 ]
JA!
pi_116253268
Nahh.. ik wil hem juist niet gaan kitten want in de toekomst wordt dit dakkie vervangen door een elektrische en voor in de winter een Panorama dak.. Heeft de zelfde frame dus tja.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_116332843
Yoo luuster es kerels, ik wil zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk van die anti dreunplaten kopen om mijn hele interieur er mee te bestickeren/antidreunen..

Welke merk en/of waar kan ik het beste kopen? En hoeveel kost zo iets? En zorgt het ook voor extra stevigheid voor de zijschermen achter? (deze deuken vrij snel in, zelfs een blikje cola is steviger dan een Mk2 golf.. :') )
Quote van Tjabbo:
pi_116595166
Zoo..
Quote van Tjabbo:
pi_116595169
ff
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')