Er bleef niet veel meer over haha!quote:
ik doe ook een gok :carribean ? de nummerplaten zijn idd engels type ;quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:57 schreef Individual het volgende:
ergens in Maleisie? -Singapore, Hong Kong? iig een voormalige Britse kolonie. De auto's zijn Aziatisch en de nummerborden Britse stijl.
Cariben is lekker warmquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef quirigua het volgende:
[..]
ik doe ook een gok :carribean ? de nummerplaten zijn idd engels type ;
maar waar moeten we dat plein"tje" van kennen ?
Maar in een eerdere post geef je zelf aan dat het een bekend pleintje isquote:Op zondag 11 december 2011 09:51 schreef dennisd74 het volgende:
[..]
Cariben is lekker warm
Wat bekendheid betreft, tja. Mijn vrouw en ik houden ervan om naar minder bekende oorden te reizen dus zo bekend zou het niet zijn.
Ik denk niet dat er veel zuiderlingen naar toe gaan, terwijl die houden er ook van.
Het is me nu nog niet geheel duidelijk of mijn antwoord ook goed was, eigenlijk?quote:Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef dennisd74 het volgende:
Ja, Trinidad (Tobago heeft een andere hoofdstad)
Vooral Tobago is een mooi compact Eiland met een mooie natuur en gelukkig niet zo toeristisch.
Trinidad is zoals veel eiland op de Cariben uitkijken dat je niet in de verkeerde wijk terecht kom want daar schieten ze eerste voordat je berooft word. Ik vond het een ieder geval een stuk leuker dan Curaçao wat voor mijn te duur, toeristisch en commercieel is. Een aanrader is om met Lait Air (elcheapo maatschappij) vanaf ABC eilanden naar een ander Caribisch eiland te vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef tdrone het volgende:
Catania, Sicilië, Italie
Het beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik zei, waarschijnlijk te gemakkelijk...
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
Toronto is goed, jaar 1918quote:
Die zijn nogal verschillend, maar je bent goed op weg. De text in deze foto geeft veel weg trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef quirigua het volgende:
Ergens in Brazilie ? Of toch in Spanje ??
Ja, dat was inderdaad de hint die me op het spoor zettequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef Individual het volgende:
[..]![]()
Was het de MMJ Centro Automotivo? Ik zag het pas nadat ik het plaatste.
Chinese Muur?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Igen het volgende:
Hint: De plaats waarvandaan deze foto is genomen is Unesco wereldcultuurerfgoed.
Ik had zo'n idee dat het ergens in of rond een stan-land was, maar ben (nog) niet zo bekend in die regio..quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Igen het volgende:
Hint: De plaats waarvandaan deze foto is genomen is Unesco wereldcultuurerfgoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |