quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanuit een andere hoek genomen, maar (volgens mij) onmiskenbaar hetzelfde gebouw.
Het Lincoln Memorial in Washington DC, USA.
bewijs
Euj die wist ikquote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Skande het volgende:
De opdracht uit het vorige deel:
[ afbeelding ]
Hint 1: Het gebouw centraal op de foto is vernoemd naar een andere stad in hetzelfde land.
Het is dat ik er een keer ben geweest...quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik maar denken dat ik een moeilijke foto had gevonden![]()
quote:
Maar dan is het land toch inderdaad Frankrijk?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef Skande het volgende:
Hint 3: Het gebouw centraal op de foto is een treinstation.
Spelletje heet 'Raad de Stad' niet 'Raad het Land'quote:Maar dan is het land toch inderdaad Frankrijk?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Maar dan is het land toch inderdaad Frankrijk?
Dat, en:quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spelletje heet 'Raad de Stad' niet 'Raad het Land'
Bewijs hoeft niet persé, maar is wel prettig om de voortgang van het spel te bespoedigen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Skande het volgende:
- RADEN OPDRACHT (PIC): Bij raden/gokken altijd plaatsnaam en land en vermelden, met een link naar het bewijs. [ url=http://www.url.nl]bewijs[/url] *.

Muur, torens, mwahquote:
bewijsquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef Igen het volgende:
Bratislava, Slowakije - een poosje geleden toen het kasteel nog niet wit geverfd was?
Is het nu wit geverfd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef Igen het volgende:
Bratislava, Slowakije - een poosje geleden toen het kasteel nog niet wit geverfd was?
Caramelwitquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Is het nu wit geverfd?
Dit was op een verregende zomerdag in 2005
wilde gok, legermuseum in Warschau?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:44 schreef Igen het volgende:
Nieuwe!
[ afbeelding ]
Moeilijk steeds weer wat nieuws te bedenken
Ik zie een Japanse vlag.quote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee.
Hint: Het is in een ander werelddeel. En het is een stadhuis.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Kyoto
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Kyoto_city_hall.JPG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |