Neeee jonge, zo lang hebben we toch niet gelopen vorige keerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt mee, kleine drie kwartier lopen
Die bleef niet pitten dacht ik.quote:
Speel nou ff meequote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeee jonge, zo lang hebben we toch niet gelopen vorige keer
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even een samenvatting. Speciaal voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You are welcomeboobies voelen
dat was net de meet die ik gemist heb
Knoei
Ik wacht ook wel op jou op stationquote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb geen richtingsgevoel dus ik moet wel met iemand meelopen dan.
Ook op mij wachten.quote:
Ik wilde al bijna gaan huilenquote:
Jonge, bij mir hebben we ook tetten gevoeld!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Loqi het volgende:
[..]boobies voelen
dat was net de meet die ik gemist heb
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, bij mir hebben we ook tetten gevoeld!
Neequote:
wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, bij mir hebben we ook tetten gevoeld!
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Alleen als ik aan je tieten mag zitten
Tetten!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Alleen als ik aan je tieten mag zitten
Dat was op de dronkaardsafdeling.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]Jij was ook bij die Lush masker maak avond toch?
Wat zoetquote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie zaten allemaal binnen aan de thee
Liek a bossquote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK HEB MIJN CHOCOLADEMOUSE OP!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik weet de weg helemaal niet en straks gaat niemand me helpen omdat niemand me herkendquote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nee het valt echt mee. Max een kwartier lopen, of drie haltes met de bus, of een tientje voor de taxi.
Wij ook. Vraag maar aan Mir d'r buren.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Check gewoon de nagels.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik weet de weg helemaal niet en straks gaat niemand me helpen omdat niemand me herkend
Oh ik ga je niet herkennen hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik weet de weg helemaal niet en straks gaat niemand me helpen omdat niemand me herkend
GFT!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Luidruchtig, dik en dronkaardig. Win!!!
En sexeh!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je, zal ik 'm ff posten?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik ga je niet herkennen hoor
Zal ik een bordje met FOK maken?
Ik? Duh. En je vergeet de tieten!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik verbaasde me even over m'n typo.quote:
Heb je m'n foto opgeslagen of kom je zo met een leuke garp?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je, zal ik 'm ff posten?
Goeden tip!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gezonde hapjes aan het googlen voor de meet. Kom ik op het viva forum dit tegen:
'Joh het is niet iedere dag feest dus zou gewoon lekkere dingen op tafel zetten en spreek dan met jezelf af dat je of een gebakje neemt of een paar toastjes. Of je vreet je gewoon klem en begint de volgende dag weer met frisse moed'
Het fok-verzamelpunt!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik ga je niet herkennen hoor
Zal ik een bordje met FOK maken?
Dat eerste natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je m'n foto opgeslagen of kom je zo met een leuke garp?
Ik ook niet, want trein en HOE VERVOER JE DAT.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef Joysa het volgende:
Ohja iets eten meenemen.. ehmz.. ik ben daar niet zo goed in
In een tas!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet, want trein en HOE VERVOER JE DAT.
Enzo.
In je maag!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enzo.
Ja maar pletten en weet ik wat.quote:
zo een trolly jeweetquote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enzo.
Maar dan is het al op.quote:
Ik wil dat best doen hoor, kan mij het schelenquote:
Trolley is stuque, heb tegenweurdig alleen nog een bigassrugtas.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil dat best doen hoor, kan mij het schelen
Ik zeg doenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doen!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Joysa het volgende:
Mooi, dan spreken we af aan centrum kant, en maak ik een bordje
Ik weet niet waar de centrumkant is, maar ik ben voorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Joysa het volgende:
Mooi, dan spreken we af aan centrum kant, en maak ik een bordje
Trap af vanaf trein naar linksquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de centrumkant is, maar ik ben voor
Als ik het niet vind ga ik in de stationshal heel hard huilen, als jullie me dan niet kunnen vinden moeten jullie naar dat huilende mokkel zoekenquote:
Ik hoop t want ik heb daarvoor en die dag geen tijdquote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
telt een zak chips ook als voedsel?
Ik ben geen held in de keuken
Vergoeding zou voor mij echt veel handiger zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Eten meenemen is geeeeeeen verplichting!
Maar ik vraag dan misschien wel een hele kleine vergoeding, anders kost het mij naast een vies huis ook nog 150 euro en dat gaat me net te ver
No problemo.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik vraag dan misschien wel een hele kleine vergoeding, anders kost het mij naast een vies huis ook nog 150 euro en dat gaat me net te ver
Komkommer?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
No problemo.Ik ga dus wat gezonde hapjes meenemen zodat ik mezelf niet volschrans met chips enzo.
Ik kom eraaaaaaaanquote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nu meloen met ham en zalmwraps.
als je nog van die lekkere M&M's hebt hou ik me natuurlijk aanbevolenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik neem geen swaplakjes mee mits iemand vn te voren aangeeft wat ik mee moet nemen, neem wel de lakjes voor lindy en dico mee, moet ook al hondje meenemen en probeer ook nog wat verjaardagsvoercaketaartofiets mee te nemen
Is ook een optie inderdaad.quote:
Mwehehehe.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met zn allen de jumbo in, 4e in de rij
Vind ik echt heel begrijpelijk, niet meer dan logisch!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog nooit in een jumbo geweest
Ik kwam er altijd toen ik nog in Groningen woonde.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog nooit in een jumbo geweest
is logisch hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Eten meenemen was een idee van iemand, en als je iets wil maken is he welkom, maar dat het verplicht zou zijn is niet waar
Ik heb iets voorgesteld in het meet topicquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef milka82 het volgende:
Hoe laat spreken we af? P-A en ik komen met de trein uit het hoge Noorden,en ook geen idee waar het is?!
Daar doe ik toch nooit m'n boodschappen.quote:
Huhwhut?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
Oooohhhh en skjoe iemand gaat voor mij die capouchon met nagellakflesjes achterlaten he
*even nick bijhalen kweetnietmeer*
Ja, djeez... nadat ik een half uur bij je binnen was alquote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Daarnaast ook nog aan Lindy's gevoeld en aan Puckzz's
He... Je hebt een obsessie of niet![]()
Vest trui dingquote:
that would be mequote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
Oooohhhh en skjoe iemand gaat voor mij die capouchon met nagellakflesjes achterlaten he
*even nick bijhalen kweetnietmeer*
Je stond ze ook zo lekker voor mij te shakenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, djeez... nadat ik een half uur bij je binnen was al![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
that would be me![]()
is geregeld, komt in orde!!!
Helemaal prima! Zal nog wel even checken hoe laat die trein gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij kunnen samen vanaf alkmaar?
Voor jou welquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je stond ze ook zo lekker voor mij te shaken
Pehehehequote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, djeez... nadat ik een half uur bij je binnen was al![]()
Reis jij terug?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij kunnen samen vanaf alkmaar?
Make-upperen met cleavage voor me. Das er gewoon om vragenquote:
Kun je nagaan wat ik al mijn modellen aan doequote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Make-upperen met cleavage voor me. Das er gewoon om vragen![]()
Kunnen we samen treinenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yea ik bljif niet slapen vier verjaardag bij mamma
Dat jij niet vaker betast wordtquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik al mijn modellen aan doe
En afgeliktquote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat jij niet vaker betast wordt
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
IK OOK NIET
Ow wacht... ik kom niet meer geloofwaardig over vrees ik
IK OOK NIET!!!!EINZ!!!111!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
IK OOK NIET
Ow wacht... ik kom niet meer geloofwaardig over vrees ik
quote:
ZOMG IK GELOOF HET!quote:
hahahahahahahaha en nee SQ je bent niet raar. Mijn eerste kus (en ja dikke vette tongzoen) was met een meisje.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Lindytje het volgende:
En dan ook nog met Puckz en IJs op zolder slapen![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doen dan!!!
Jill mag wel bij mij in bed
ik wil geen vergast hondje!!quote:
Lollerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik wil geen vergast hondje!!
natuurlijk, maar je kunt er ook prima een hotdog van maken hoor!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, als de hond te wild wordt, kan ie dan in de tuin? Of gaat dat niet?
En dan gaat de hond zeker na een week stuk en hebben we geen garantiequote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en nee lindy, mamma heeft al gezegd dat ik hond niet mag ruilen voor lakjes
In ruil voor lakjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk, maar je kunt er ook prima een hotdog van maken hoor!
ductape ..?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan gaat de hond zeker na een week stuk en hebben we geen garantie
Als hij meedoet met de orgie bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, als de hond te wild wordt, kan ie dan in de tuin? Of gaat dat niet?
Nee, want ik ben er niet bijquote:
Oh, maar jij mag dat wel. Niet iedereen, maar jij wel hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Mss het volgende:
Ja, maar SQ kent mij helemaal niet, dus ik snap het wel als ze er geen zin in heeft. En ik heb eigenlijk in de avond nog een feestje in Amsterdam
Ik bedoel meer van: Komt/is er een hond?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE T WEL!
HondJE ... zo goed
Echt zo'n handtasding?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE T WEL!
HondJE ... zo goed
Nee, als ie van de stress alles onder gaat zeiken bedoelt ikquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als hij meedoet met de orgie bedoel je?
nee dat niet, maar ik kan t wel filmen als je wilt?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee, want ik ben er niet bij
Dus kan het nooit nen goeien lesbischen orgie zijn
Een teckel.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: Komt/is er een hond?
Damnitquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en nee lindy, mamma heeft al gezegd dat ik hond niet mag ruilen voor lakjes
ik laat hondje uit natuurlijk! kleine hond kleine plasjes ;Dquote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, als ie van de stress alles onder gaat zeiken bedoelt ik
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar jij mag dat wel. Niet iedereen, maar jij wel hoor.
teckelTJEquote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een teckel.
Ben je daar bang voor?
Die stinken ook!!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat hondje uit natuurlijk! kleine hond kleine plasjes ;D
Nee, ik vind beesten gewoon vies.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een teckel.
Ben je daar bang voor?
Oeh doe esquote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik kan t wel filmen als je wilt?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Mss het volgende:
Ik kijk even wat ik doe dan, maar ik denk dat ik terug ga naar Amsterdam want dan kan ik nog naar dat feestje en eventueel in de avond uitgewoond worden door mijn vriendje want ik ben een weekendsekser
Ik lollerdequote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Mss het volgende:
Ik kijk even wat ik doe dan, maar ik denk dat ik terug ga naar Amsterdam want dan kan ik nog naar dat feestje en eventueel in de avond uitgewoond worden door mijn vriendje want ik ben een weekendsekser
Pehehehe!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Mss het volgende:
Bwehehehe.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Mss het volgende:
Ja! Ik wil er 1 gappenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef mirannie het volgende:
SQ, is alles heel gebleven in de doos??
Nee joh de v&d was al langer geledenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ik wel hoorongeveer 2 maanden terug nog!
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh de v&d was al langer geleden
eens per week, dat is "vaak" in ons boekjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Mss het volgende:
Maar het is wel zo, we zien elkaar alleen in het weekend dus het is alleen seksen in het weekend. En 6 seksloze dagen zijn lang!
Take it !! Do it... do it... do it... do it... do it...quote:
Op die ene dag doen we het wel een paar keer. Ik vind 1x per week seks te weinigquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eens per week, dat is "vaak" in ons boekje
Op een andere fok meet gingen Shar en ik van te voren shoppenquote:
WANTS!!!!quote:
En toen is er hendig speeksel uitgewisseld?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Op een andere fok meet gingen Shar en ik van te voren shoppen
hondje is stuk kleiner dan normale teckel, je hebt teckel, dan kleiner is dwergteckel, en dan nog kleiner is kaninchen teckelquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef mirannie het volgende:
Ben wel nieuwsgierig welke je dan per se wilt
@ Sharaan
Cute doggie. Zo klein is ie toch niet?
Geylert gij!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Op die ene dag doen we het wel een paar keer. Ik vind 1x per week seks te weinig
Die tomaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef mirannie het volgende:
Ben wel nieuwsgierig welke je dan per se wilt
@ Sharaan
Cute doggie. Zo klein is ie toch niet?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Op een andere fok meet gingen Shar en ik van te voren shoppen
ik schakel jequote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga echt een kidnap-actie op touw zetten....![]()
![]()
ja das goed, heerlijk altijd als ik met hond ergens kom dat ik er geen aandacht meer aan hoef te gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
IK WIL DE HONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga er de hele avond mee knuffelen
Was het maar zo'n feest, maar nadat we 3 kwartier op een cappuccino moesten wachten bij bakker bart hadden we geen tijd meer. Toen kwamen de andere fokkers al bijna en we moesten ook nog langs de sephoraquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Mss het volgende:
[..]
En toen is er hendig speeksel uitgewisseld?
OMFG DIE W@$*@#($)*%@#(* BIJ DE BAKKER BARTquote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, maar nadat we 3 kwartier op een cappuccino moesten wachten bij bakker bart hadden we geen tijd meer. Toen kwamen de andere fokkers al bijna en we moesten ook nog langs de sephora
Chihuahua formaat dus ongeveer? Ik ben echt van de kleine hondjesquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hondje is stuk kleiner dan normale teckel, je hebt teckel, dan kleiner is dwergteckel, en dan nog kleiner is kaninchen teckelen haar ouders waren allebei klein, dus ze is zelfs voor een kaninchen klein
Geen kans... zo gauw ze d'r ziet is hont al uit mijn handen gerukt om mee te knuffelenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik schakel jewel in dat je het hondje bij jullie niet mee naar binnen mag nemen
Hahahahaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG DIE W@$*@#($)*%@#(* BIJ DE BAKKER BART
nou wel iets groter dan datquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Chihuahua formaat dus ongeveer? Ik ben echt van de kleine hondjes
Ik pas wel opquote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das goed, heerlijk altijd als ik met hond ergens kom dat ik er geen aandacht meer aan hoef te geven
Goffer nu je het zegt ! Ik mis Samson al vanaf zondag... what the !!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen kans... zo gauw ze d'r ziet is hont al uit mijn handen gerukt om mee te knuffelen
nou ze is wel lief normaal maar omdat ze vaak de kleinste is wilt ze in het begin nog wel beetje kibbelen, maar als ze hondjes kent is ze liefquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharaan hoe is ze met andere teckels![]()
Ja hahaha, arm dierquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die haat ons nog van vorige keer
Samson is ook een eckten baas!!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer nu je het zegt ! Ik mis Samson al vanavond zondag... what the !!!!!!
LIN
Loqi!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar Shar wie ga je zoenen dan op die meet?
Beau is ook mini nog geen 4 kg maar af en toe vervelend als een grote hond.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.
gif[/img] Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou ze is wel lief normaal maar omdat ze vaak de kleinste is wilt ze in het begin nog wel beetje kibbelen, maar als ze hondjes kent is ze lief
Nice!!quote:
Ik wil picture-proof !!quote:
Hier ook!!quote:
Die van mij komen niet hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Als er meerdere honden komen moeten ze bij voorbaat allen in de tuin, da ge 't wit.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier is het wat duidelijker, hond in vergelijking met kat:
[ afbeelding ]
Cavia?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beau is ook mini nog geen 4 kg maar af en toe vervelend als een grote hond.
Da's toch geen hond manquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Da's heul geen hond, dat kan nooitquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Of het is gewoon een hele dikke katquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh ja, die hoor ik ook vaak: rat, cavia, buizerd voerquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cavia?
Vandaag vrouwtje met een puppy op het schoolplein, mopshondje van 12 weken.
kind 1: AWWWW KIJK WAT EEN LIEF HONDJE
kind 2: Da's geen hond, da's een rat!
Heeft hij toevallig een knopje op z'n buik? En als je dat indrukt, loopt hij 2 stappen, piept 2 keer en maakt dan een salto?quote:
How cutequote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Lollercopter! Einz!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig een knopje op z'n buik? En als je dat indrukt, loopt hij 2 stappen, piept 2 keer en maakt dan een salto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |