Van iemand die ik dus meerdere keren IRL heb ontmoet, zowel op fantasy festivals, waar ik haar primairvan ken, als op een fok meetquote:Op woensdag 2 november 2011 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat niet kunnen checken, die eerste reactie was
"OMG jij bent Alexxxx van fok! ??"![]()
.
ook goedemorgenquote:
lekker concentreren tijdens je tentamenquote:Op donderdag 3 november 2011 07:15 schreef densmee het volgende:
Zo dadelijk tentamen maar ik ben eigenlijk zo ziek als een hond
dank je, zal een feest worden inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 07:21 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker concentreren tijdens je tentamen
Beterschap en sterkte, succes en zooi
Wat erg!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat niet kunnen checken, die eerste reactie was
"OMG jij bent Alexxxx van fok! ??"![]()
.
Pics!!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
IK BEN MET DE ZX OVER DE NORDSCHLEIFE GEBOENDERT EN HET WAS AFFENGEIL
Wel stoer.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IK BEN MET DE ZX OVER DE NORDSCHLEIFE GEBOENDERT EN HET WAS AFFENGEIL
bedankt he, het tentamen ging redelijk wel weer enigzinds opgeknapt ondertussen na een hoop paracetamol en goede koffiequote:
Pillen! Doen echt goed werk!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef densmee het volgende:
[..]
bedankt he, het tentamen ging redelijk wel weer enigzinds opgeknapt ondertussen na een hoop paracetamol en goede koffie
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef densmee het volgende:
[..]
bedankt he, het tentamen ging redelijk wel weer enigzinds opgeknapt ondertussen na een hoop paracetamol en goede koffie
chix with dix altijd dezelfde kleren +1quote:Op donderdag 3 november 2011 11:28 schreef Anne het volgende:
Heeft dat vrouwtje ook nog andere kleren? Ik heb haar tot nu toe alleen in dat gezien op de foto's verspreid over een maand of 2 ofzo.
en wie is die catweasle op de eerste fotoquote:Op donderdag 3 november 2011 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
chix with dix altijd dezelfde kleren +1
Ene Miedemaquote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en wie is die catweasle op de eerste foto
En soberso, ga je zo over straat?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:28 schreef Anne het volgende:
Heeft dat vrouwtje ook nog andere kleren? Ik heb haar tot nu toe alleen in dat gezien op de foto's verspreid over een maand of 2 ofzo.
jawoor, genoegquote:Op donderdag 3 november 2011 11:28 schreef Anne het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en wie is die catweasle op de eerste foto
ja, we hebben wel veel bekijks op zichquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |