Waarheid dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die haten op Brabant.Geen verstand at all.
Randstadters die proberen af te geven op Brabant terwijl ze toch eigenlijk wel weten dat Brabanders het stukken beter voor elkaar hebben.quote:
Waren ze goed?quote:
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Het lijkt me ook niet echt een band voor een knallend optreden. Maar mooie muziek is het zeker wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Chille wegdroommuziek, daar blijft het live ook bij.
Had je maar een fatsoenlijke studie moeten kiezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdegodver, sex hebbende wormen en octopussen..
Goeiequote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je maar een fatsoenlijke studie moeten kiezen.
wat doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je maar een fatsoenlijke studie moeten kiezen.
Rechten.quote:
Over een fatsoenlijke studie kiezen gesprokenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechten. [ afbeelding ]
Niks mis met rechten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Over een fatsoenlijke studie kiezen gesproken..
Klopt, mits je niet zo'n omhooggevallen gedresseerde aap-student bent. Maarja, ik moest jouw studie ook effe afzeikenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks mis met rechten.
waaromquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
Rechten is tof, vandaag een hoger beroep ingediend bij het Hof 's-Hertogenbosch.
Vertel ischquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
Rechten is tof, vandaag een hoger beroep ingediend bij het Hof 's-Hertogenbosch.
Nee, dat ben ik gelukkig niet. Bijna niemand trouwens, als ik zo eens een keer rondkijk in de collegezaal.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, mits je niet zo'n omhooggevallen gedresseerde aap-student bent. Maarja, ik moest jouw studie ook effe afzeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |