die onderste kijkt alsof ze net tyfushard anaal is genomen door satanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zei dat ze uit Riethoven kwam, maar op de site van RTL staat dat ze uit Dommelen komt.
[ afbeelding ]
Deze komt ook uit Dommelen.
M'n dorp wordt gewoon kapothard voor lul gezet.
Terwijl ze de was strijkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die bovenste is best leuk om naar te kijken
hoe staat het met het autorijden btw?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ikskoor is mn bff en alles en bff's weten alles van elkaar
quote:
ik ga voor een automaatrijbewijsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
[..]
hoe staat het met het autorijden btw?
Da's keigezellig.quote:
Waar kijken ze allemaal zo moeilijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze mag de eer van Veghel hooghouden.
[ afbeelding ]
het gaat moeizamer dankzij schakelen, dus ga ik nu voor een automaat en als ik later behoefte aan heb, kan ik nog voor schakelenrijbewijs gaanquote:
Veldhovenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Veldhoven ligt precies naast Eindhoven, domme greppelkut.
Tevens Veldhoven.Grafhekel aan.
Waarom Veldhoven man? Valkenswaard is prima, Eindhoven ook, maar Veldhoven is echt pure griep.quote:
Brabant is wel leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BRABANT EEN DIKKE EMO.GIF HAHAHHAHA.
Breda, daar zou ik zelfs Etsu nog niet naartoe sturenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
Eindhoven; nooit geweest.
Wel in Breda en Tilburg. En Den Bosch.
ik laat me niet door jou wegsturenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Breda, daar zou ik zelfs Etsu nog niet naartoe sturen
Daar ligt mijn opa ergens onder de grond. Maar ik kon 'm niet vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Mijn opa ligt in Baarn. Begint ook met een B.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar ligt mijn opa ergens onder de grond. Maar ik kon 'm niet vinden.
Toevalligheden alom.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn opa ligt in Baarn. Begint ook met een B.
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb ik R_R een keer irl gezien, maar toen kende ik hem nog niet op FOK!.
sinds haar 13de levensjaar ongeveerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef xCore het volgende:
Britt op NED3, sinds wanneer heeft zij tieten?
Jorisdal of Brouwerijplein, ligt er maar net aan welke bus ik heb. Maar de 171 zit ik bijna nooit in, 172 rijdt meestal op gunstigere tijden voor mij.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
ik heb facebook gemaakt enkel zodat ik mn vriendin in de gaten kan houden
wat dòe ik
een stap naar eckte hipsterquote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
wat dòe ik
dat bier staat in het rijtje waar Amstel en Heineken ook in staanquote:
Nee, Dommelsch is goddelijk. Staat ver boven Amstel, Heineken, Bavaria, Grolsch en al dat andere bras.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat bier staat in het rijtje waar Amstel en Heineken ook in staan
Breda is baas.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef xCore het volgende:
[..]
maar het was lief bedoeldquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef xCore het volgende:
[..]
morgen ben ik ziekjes door die opmerking van jou
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat bier staat in het rijtje waar Amstel en Heineken ook in staan
Ahahaaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
wat dòe ik
Jij bent inderdaad geen kenner.quote:
crewbashquote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad geen kenner.
die moet je goed onderscheiden van de gmbashquote:
enige onderscheid wat ik kan maken, is dat gmbash toegestaan is en crewbash nietquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die moet je goed onderscheiden van de gmbash
jij bent slimquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
enige onderscheid wat ik kan maken, is dat gmbash toegestaan is en crewbash niet
op paar tienden maakt mij niet domquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu is een zeer pientere jongen, jammer dat hij heeft gefaald op het VWO
dan hoeven we de politie niet te bellen als we niks meer van je horen?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Laptop accu bijna leeg maar ik wil niet opstaan om de kabel uit m'n kast te halen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan hoeven we de politie niet te bellen als we niks meer van je horen?
mensen kunnen er niet mee omgaanquote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef tdrone het volgende:
wat is er trouwens mis met informatica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |