omg je mag mijquote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe aardig tegen mensen die ik mag.
Je streepjes op de e's staan verkeerdquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef leeell het volgende:
HJ, èèn of andere SC-buitenstaander die cool doet
ik zie het, wil jij het even editten, de muis is te ver wegquote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je streepjes op de e's staan verkeerd![]()
.
Als je van je modschap afstand wilt doen en het aan mij schenkt welquote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie het, wil jij het even editten, de muis is te ver weg
jeetje, wat een armoedequote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je van je modschap afstand wilt doen en het aan mij schenkt wel.
Anders kan ik het ook niet..
en onze baas naar SES verhuist?quote:
hoe dat zoquote:
Als mod?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en onze baas naar SES verhuist?
yepquote:
doe het me niet aanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DE DAG DAT DAT GEBEURT KAP IK MET FOK! !!!!!
als ik dit wist dan was leeell vandaag al mod van ses, dan had je zomaar je huiswerk afgehadquote:Op donderdag 3 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DE DAG DAT DAT GEBEURT KAP IK MET FOK! !!!!!
iet zo goedquote:Op donderdag 3 november 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wellicht.
Wij moesten gisteren het rekendictee van Bartjens ofzo invullen. Ik had er 4 goed van de 11.
http://www.bartjensrekendictee.nl/nl/site/het-dictee die?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wellicht.
Wij moesten gisteren het rekendictee van Bartjens ofzo invullen. Ik had er 4 goed van de 11.
Is dat de nieuwste ja?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.bartjensrekendictee.nl/nl/site/het-dictee die?
Ik merk het.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik citeer en dan typ ik tegelijkertijd en dan gebeurt zoiets en dan heb ik er schijt aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |