quote:Op woensdag 2 november 2011 21:50 schreef De_krabs het volgende:
[..]
Is er een dubstep versie van?
Trouwens, als iemand nog dubstep requests heeft, gewoon zeggen!
HELP!!! IK KAN NIET STOPPEN MET LACHEN XDquote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef De_krabs het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vNMKOfzWmgwA2B1Fv
Hier is hij!
Downloadlink graagquote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef De_krabs het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vNMKOfzWmgwA2B1Fv
Hier is hij!
Ik record m wel effe. Downloadlinkje komt eraan!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef De_krabs het volgende:
[..]
Heb ik niet
Probeer het anders te recorden ofzo en te combineren met het echte nummer!
Combineer het met het liedje zelf dan, als trofee voor mij. Kan ik mooi aan mijn vrienden doorsturen xDquote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Beware2715 het volgende:
[..]
Ik record m wel effe. Downloadlinkje komt eraan!
Doe je dit even via DM/PM verder?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef De_krabs het volgende:
[..]
Combineer het met het liedje zelf dan, als trofee voor mij. Kan ik mooi aan mijn vrienden doorsturen xD
Ja mevrouw!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je dit even via DM/PM verder?
Het is net alsof je niet blij bent dat ik deze serieuse zang topic met mijn wobbigheid verpest.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je dit even via DM/PM verder?
Maakt niet uit, geef maar gewoon aan mijquote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Phantomesse het volgende:
Oke probleem. Ik heb m opgenomen met movie maker echter hij wil niet uploaden op youtube, en dat wil ik eigenlijk ook niet
Dit topic kan jou wobbigheid niet aanquote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef De_krabs het volgende:
[..]
Het is net alsof je niet blij bent dat ik deze serieuse zang topic met mijn wobbigheid verpest.
Vetquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Beware2715 het volgende:
Je kan het bestandje gewoon download van die site xD
Ik ga proberen het onder elkaar te zetten
WOB WOB WOB.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Dit topic kan jou wobbigheid niet aan
Ons duet enzo. Heb over hem heen opgenomen via movie maker want die andere kan maar een minuut. Nja ik pleur er wel een foto bij misschien lukt het dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Beware2715 het volgende:
Je kan het bestandje gewoon download van die site xD
Ik ga proberen het onder elkaar te zetten
Ok.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ons duet enzo. Heb over hem heen opgenomen via movie maker want die andere kan maar een minuut. Nja ik pleur er wel een foto bij misschien lukt het dan.
Heeeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |