9 potjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar der moeten nog veel potjes uitgespeeld worden zie ik. Hoop dat men een beetje doorspeelt.. anders wordt het uitgesteld en maar uitgesteld
Dan is dat aangepast, want het was eerst 3 dagenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Eerste twee rondes zijn volgens mij 4 dagen en de halve finale maar 2 of 3 dagen.
Ik heb 4, 4, 3, 2 gedaan, Overgenomen van de vorige ronde. Alleen de tweede ronde heb ik een dag langer gedaan, omdat ik er vrijdag niet benquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is dat aangepast, want het was eerst 3 dagen
Maar goed, dat is aan de organisatie
Volgens mij heeft Benny vorige ronde gewoon aangepast aan zijn agenda.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 4, 4, 3, 2 gedaan, Overgenomen van de vorige ronde. Alleen de tweede ronde heb ik een dag langer gedaan, omdat ik er vrijdag niet ben
3 dagen is tekort schijnbaar, moet nog 8 uitslagen hebben. Dus 4 dagen is goed lijkt mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Benny vorige ronde gewoon aangepast aan zijn agenda.
Eerdere competities waren gewoon wel 3 dagen per ronde.
Het is nog steeds voor iedereen 1 spel per ronde, dus verschillende tijden is niet echt nodig lijkt me
Dat ligt eraan. 1 dag is wellich wat kort, maar 2 is imho lang genoegquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 dagen is tekort schijnbaar, moet nog 8 uitslagen hebben. Dus 4 dagen is goed lijkt mijmisschien nog wel te kort?
Ik laat het even zo, ik kan altijd aanpassenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. 1 dag is wellich wat kort, maar 2 is imho lang genoeg
Maar sommige mensen hebben kennelijk helemaal geen tijd voor een competitie, dus als je ze 7 dagen geeft hebben ze nog tijd tekort
Ik snapte ook niet waar ineens die 14 punten bij mij vandaan kwamenquote:
Lange treinreizen, en lege accuquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Dus, achteraf maakte het weinig uit want mijn tegenstander heeft toch zo ongeveer de hele dag niet gereageerd. Ah well, dit is de stand tot dusverre, ik wacht het oordeel van de organisator af wie er verder gaat![]()
http://img534.imageshack.us/img534/8353/svanipodtot151111070.png (copy/paste deze link)
Edit: Uh, hij pakt 'm niet op het forum somehow. Even copy-pasten svp. o.o
je hebt een invite gestuurd? Maar er is nog niet gereageerd?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:00 schreef Anoniemos het volgende:
Zit nog te wachten op renaissances, ondertussen 20 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |