Gelijk heb jequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja, ja ik neem over wat er in de lijst staat
Daar gaat het niet om natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:06 schreef Maringo het volgende:
Niet iedereen weet waar BoWa voor staat blijkbaar.
MrUnchained uitgenodigd.
dit dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om natuurlijk.
Het organiseren kost best wat moeite en het enige wat users bij hoeven te dragen is username en WF- name. Als dat al teveel moeite is...
Daar geef ik je ook zeker gelijk in.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om natuurlijk.
Het organiseren kost best wat moeite en het enige wat users bij hoeven te dragen is username en WF- name. Als dat al teveel moeite is...
Mooiquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar geef ik je ook zeker gelijk in.
Heul niet... Ik heb alleen gecopypasted...quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi
Want ik zag dat jij de schuldige was
Hij gaf aan mobiel te zitten en jij hebt hem op de lijst gezet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heul niet... Ik heb alleen gecopypasted...
Dat stond namelijk eerst waar nu die quote met de lijst staat
Jaja.. Ik neem de schuld wel weer op mequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hij gaf aan mobiel te zitten en jij hebt hem op de lijst gezet.
Of je het hebt getypt of copy/paste doet er niet toe natuurlijk
Ach, uiteindelijk is alles goedgekomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jaja.. Ik neem de schuld wel weer op me
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef WordFreud het volgende:
Voor de reserves: in de laddercompetitie kan je altijd instappen en direct spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |