abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2011 @ 18:03:45 #1
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_103883324
Het ziet er naar uit dat veel (met name autochtone) Nederlanders, tegenwoordig liever elders in de wereld hun heil zoeken.
Veel gebruikte motieven om het land te verlaten zijn dan ook vaak: verhuftering in de maatschappij, toenemende immigrantenstromingen, graaicultuur van banken en bedrijven, niet gehoord en belazerd worden door de politiek, belastingklimaat, zorgvoorzieningen, open grenzen, de euro en het lidmaatschap in de EU met economisch zwakke broeders.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)2011/2011-050-pb.htm
quote:
Migratiesaldo neemt af
Bevolking groeit met 29 duizend mensen

In de eerste helft van 2011 verlieten ruim 58 duizend personen ons land. Dat zijn er bijna 5 duizend meer dan in dezelfde periode vorig jaar. In dezelfde periode vestigden zich 66,6 duizend personen vanuit het buitenland in Nederland, een stijging van bijna 2 duizend. Het migratieoverschot in het eerste halfjaar van 2011 daalde door deze ontwikkelingen naar 8,2 duizend personen. Dat blijkt uit cijfers van het CBS.

De stijging van het aantal emigranten is voor een belangrijk deel toe te schrijven aan in Nederland geboren personen die vertrekken.

De stijging van het aantal immigranten betreft vooral mensen die in de Europese Unie zijn geboren. Het meest toegenomen is het aantal Polen. De grootste groep immigranten, in Nederland geboren personen die terugkeren, daalde echter.

In de eerste helft van 2011 werden in Nederland 88,5 duizend kinderen geboren, 500 minder dan in dezelfde periode een jaar geleden. Tegenover de geboorten stonden 68 duizend overleden personen. Dat zijn er 900 minder dan in de vergelijkbare periode van vorig jaar. Dat komt mede door het vrijwel uitblijven van sterfte door griep in het voorjaar 2011.

Per saldo groeide de bevolking met bijna 29 duizend personen.
http://logicfreezone.word(...)reren-uit-nederland/

[ Bericht 55% gewijzigd door paddy op 03-11-2011 18:34:30 ]
Like an assassin
pi_103883422
Okee, bedankt voor de info.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_103883557
Ja want in andere landen is dat natuurlijk anders, naïeve boeren.

Als je echt anders wilt leven: gewoon een soort van Robinson Crusoe worden en stranden op een willekeurig tropisch verlaten eiland.
"So then, when you die, you're not going to have to put up with everlasting non-existence, because that's not an experience." ~ Alan Watts
pi_103883632
lol waar slaat dit op :S
[IMG]http://i690.photobucket.com/albums/vv263/elmatbaagy/funny-moving-pictures031.gif[/IMG]
pi_103883647
Als je emigreert puur en alleen omdat een van de 16.700.000 Nederlanders een uitkering trekt en een hatelijke baard heeft dan ben je waarschijnlijk niet zo intelligent dat we je echt zullen missen.
pi_103884146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:13 schreef Tocadisco het volgende:
Als je emigreert puur en alleen omdat een van de 16.700.000 Nederlanders een uitkering trekt en een hatelijke baard heeft dan ben je waarschijnlijk niet zo intelligent dat we je echt zullen missen.
ik denk dat het andersom is. Ze emigreren omdat ze de huidige samenleving niet meer herkennen als het oh zo tolerante Nederland van vroeger. En dan zijn er inderdaad betere alternatieven.
wazza!
pi_103884855
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef Epsix het volgende:
ik denk dat het andersom is. Ze emigreren omdat ze de huidige samenleving niet meer herkennen als het oh zo tolerante Nederland van vroeger. En dan zijn er inderdaad betere alternatieven.
Emigreren om te vluchten voor de negatieve zaken hier is gedoemd te mislukken.
Emigreren omdat je een ander land helemaal fantastisch vindt en je je voor kunt stellen daar te wonen, met al zijn voors en tegens, heeft een kans van slagen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_103885254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Emigreren om te vluchten voor de negatieve zaken hier is gedoemd te mislukken.
Emigreren omdat je een ander land helemaal fantastisch vindt en je je voor kunt stellen daar te wonen, met al zijn voors en tegens, heeft een kans van slagen.
dat is toch hetzelfde? Als jij van Nederland houdt vanwege zijn tolerantie en open samenleving en je constateert dat dit tegenwoordig niet meer het geval is, dan vlucht je toch niet door weg te gaan? Dan ga je je heil gewoon ergens anders zoeken. Ik denk niet dat ze random een vliegtuig uitzoeken hoor. Ze zullen hun research wel gedaan hebben.

en ik denk trouwens dat alle politieke vluchtelingen die het geluk hebben om nog in leven te zijn het met je oneens zullen zijn. :)
wazza!
pi_103885781
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Epsix het volgende:
dat is toch hetzelfde? Als jij van Nederland houdt vanwege zijn tolerantie en open samenleving en je constateert dat dit tegenwoordig niet meer het geval is, dan vlucht je toch niet door weg te gaan? Dan ga je je heil gewoon ergens anders zoeken. Ik denk niet dat ze random een vliegtuig uitzoeken hoor. Ze zullen hun research wel gedaan hebben.
Feit is dat lang niet iedereen gedegen onderzoek doet naar hun gewenste toekomstland en -leven.
Veel mensen die emigreren, komen na niet al te lange tijd dan ook weer terug naar Nederland, omdat het leven toch tegenvalt. Sommigen kiezen hun nieuwe land omdat ze er een keer op vakantie zijn geweest bv. Vakantie is leuk, maar als je er daadwerkelijk moet leven, wonen, werken, integreren, valt het hen vies tegen. Ik weet niet of je ooit "Ik vertrek" heb gezien?
Uiteraard, zoals ik al zei, degenen die echt weten dat ze in het andere land kunnen aarden, die zullen niet zoveel problemen hebben, of er in ieder geval (beter) mee om kunnen gaan.
pi_103886035
Terecht, Nederland takelt hard af. Ik geef ook aan iedereen om mij heen het advies om zo snel mogelijk uit dit land te vertrekken.
pi_103886735
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef QBay het volgende:
Terecht, Nederland takelt hard af. Ik geef ook aan iedereen om mij heen het advies om zo snel mogelijk uit dit land te vertrekken.
Ik alleen aan uitkeringstrekkers ;)
  woensdag 2 november 2011 @ 19:42:34 #12
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103887679
Goede link ook. :D

quote:
Ook al zullen Linksche Menschen bij hoog en bij laag vol houden dat Nederlanders het helemaal niet erg vinden om... blablabla
Voor dit soort PVV-volk lijkt het me een goed idee om te emigreren en wat meer van de wereld te zien. Als Utopia dan niet blijkt te bestaan gaan ze iig wat meer geinformeerd terug naar NL. Liever vinden ze hun weg niet terug zodat het idd weer een mooi tolerant en vrij land kan worden. CDAers en VVDers mogen ook wel wat buitenlandervaring opdoen.

Ik wil mijn mooie vakantieland NL terug! ;(
reset
pi_103889924
Ik vertrek ook nadat ik mijn opleiding af heb en 5 jaar werkervaring. Tegen die tijd vertrek ik naar het land van mijn vriendin.
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
  donderdag 3 november 2011 @ 00:18:19 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_103902683
KAA > NWS
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 3 november 2011 @ 07:05:41 #15
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_103905258
Ik overweeg te vertrekken vanwege het intolerante haatklimaat dat is ontstaan mede dankzij dit kabinet

Ik blijf het een lastige keuze vinden. Weggaan en opgeven of toch blijven en strijden samen met die paar mensen die nog in Nederland en Fryslan wonen die wel van goede wil zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 03-11-2011 14:16:12 ]
pi_103905322
Sinds 2000 emigeren er jaarlijks 100.000 nederlanders.

Zijn dat uitkeringsgenieters, ambtenaren en zekerheidzoekers ??

Nee...

Dat zijn mensen met lef, doorzettingsvernogen en willen kansen omzetten in werkelijkheid.

De vraag is veel meer: Wat blijft er over in Nederland, wat is nog de kwaliteit !!
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_103905327
Groot gelijk, als het voor mij mogelijk zou zijn, dan was ik allang vertrokken uit dit walgelijke land.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_103905368
quote:
15s.gif Op donderdag 3 november 2011 07:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik overweeg te vertrekken vanwege het intolerante haatklimaat dat is ontstaan mede dankzij dit kabinet Breivik I.

Ik blijf het een lastige keuze vinden. Weggaan en opgeven of toch blijven en strijden samen met die paar mensen die nog in Nederland en Fryslan wonen die wel van goede wil zijn.
Linkse mensen hebben geen lef om te emigreren...hebben wel veel opvoedkundige praatjes voor anderen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_103905406
Ondanks dat Nederland op veel vlakken inmiddels tot een regelrecht kut-land is verworden (of het al was), zal ik nooit vertrekken. Het is en blijft immers wel gewoon MIJN kut-land...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 3 november 2011 @ 09:23:31 #20
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_103906854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 07:26 schreef cempexo het volgende:

[..]

Linkse mensen hebben geen lef om te emigreren...hebben wel veel opvoedkundige praatjes voor anderen.
Links.. rechts.. degene die het hardste schreeuwen emigreren vaak toch niet.
reset
  donderdag 3 november 2011 @ 09:48:39 #21
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_103907332
De te dure kleine huizen en ruimtegebrek ontbreken nog aan je lijstje...
Wel typisch: de steuntrekker zal echt niet vertrekken, die heeft het hier beter dan waar-dan-ook. Degenen die vertrekken, zijn juist degenen die je als land hier zou moeten willen houden.
censuur :O
pi_103907471
Geld kan ook een grote reden zijn te vertrekken. Mijn nicht bijvoorbeeld is half gemigreerd ( komt in het weekend terug naar NL) naar duitsland omdat ze daar 2000! euro meer verdient dan in Nederland voor hetzelfde werk.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  donderdag 3 november 2011 @ 09:57:35 #23
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_103907502
De belastingdruk zal alleen maar hoger worden de aankomende 30 jaar, veel plezier daarmee :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_103907539
De linksmens vertrekt nooit naar een land met minder uitgebreide uitkeringen. Dus we zitten straks in een links land met hier en daar een arbeider die te oud is om nog weg te gaan.
Hopelijk zal voor die tijd de wal het schip keren.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:04:56 #25
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103907662
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:56 schreef sweetlady-o het volgende:
Geld kan ook een grote reden zijn te vertrekken. Mijn nicht bijvoorbeeld is half gemigreerd ( komt in het weekend terug naar NL) naar duitsland omdat ze daar 2000! euro meer verdient dan in Nederland voor hetzelfde werk.
een vuige gastarbeider dus.

Binnenkort haalt ze haar boerenkool etende kindjes en man zeker ook naar Duitsland?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')