Volgens de mensen op gtaforums.com is alles uit de trailer terug te vinden in Los Santos.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef arucard het volgende:
[..]
Je ziet in de trailer toch plekken uit heel San Andreas?
En volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens de mensen op gtaforums.com is alles uit de trailer terug te vinden in Los Santos.
Toch rockstar kennende verwacht ik eerder 24 mei 2013 danquote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
In GTA IV stond er op het einde van de DLC op een vliegtuig ''LJK 24051972''.
[ afbeelding ]
Het nummer uit te trailer is uitgebracht op 24-05-1968.
En dus het ''FOR SALE'' met daaronder 2405
[ afbeelding ]
Het is meer hoop dan waarschijnlijkheid, maar 24 mei hinten ze wel erg veel naar.
Nogmaals, Amerikanen gebruiken MM DD.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
In GTA IV stond er op het einde van de DLC op een vliegtuig ''LJK 24051972''.
[ afbeelding ]
Het nummer uit te trailer is uitgebracht op 24-05-1968.
En dus het ''FOR SALE'' met daaronder 2405
[ afbeelding ]
Het is meer hoop dan waarschijnlijkheid, maar 24 mei hinten ze wel erg veel naar.
Jij kent Rockstar echt inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch rockstar kennende verwacht ik eerder 24 mei 2013 dan
en misschien kan jij beter gewoon je teringbek voor je houwen irritantje.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:37 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Jij kent Rockstar echt inderdaad.
Vind het wel een leuke tactiek, niets mis mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:37 schreef delano.888 het volgende:
Oh wat laf:
'Vergeet Grand Theft Auto V'
[..]
en misschien kan jij beter gewoon je teringbek voor je houwen irritantje.
Kirk Acevedo dus....quote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef Kermit. het volgende:
Stemacteur doet me denken aan Miquel Alvarez
Tja ik vind t eerder laf, komt beetje onzeker over.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke tactiek, niets mis mee.
En moet hij nou zijn hoofd gaan beeldhouwen? Of wat bedoel je met die laatste zin.
Dus? De developer is Rockstar North en die zitten in Schotland.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:35 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Nogmaals, Amerikanen gebruiken MM DD.
Vind het gedurfd en juist niet onzeker overkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja ik vind t eerder laf, komt beetje onzeker over.
Bedoelde dat hij niet zo irritant kinderachtig overal tegenin moet gaan.
Kijk, nou komen we ergensquote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus? De developer is Rockstar North en die zitten in Schotland.
Goed puntquote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus? De developer is Rockstar North en die zitten in Schotland.
Dan en Sam Houser zijn beide ook Brits.
Omdat je zwakzinnige, sneue, aandachtvragende manier van posten me zo ontzettend irriteert.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef delano.888 het volgende:
Bedoelde dat hij niet zo irritant kinderachtig overal tegenin moet gaan.
Ik dacht echt hehe, hij heeft eindelijk verstandig gedaan en houd eindelijk zijn kop.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Omdat je zwakzinnige, sneue, aandachtvragende manier van posten me zo ontzettend irriteert.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik word nog blijer met GTA6: VC, hoe vet moet die dan wel niet worden, dat lijkt me nu ook wel bijna zeker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |