Nee het is een review copyquote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
"hoi jongens, ban mij maar!"
Engineer erbij om te repairen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef KneusTeun het volgende:
we moeten keer een squad in de chopper met c4 doen, beetje bomben!
Jaaaa jaquote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee het is een review copyen gister had ie toevallig ook al Skyrim
..
We hebben nog iemand nodig voor fifa:pquote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij BF3 bekruipt me een beetje hetzelfde gevoel als bij BFBC2: begint al snel te vervelen en ik mis de fast paced gameplay van CoD, hoe goed de game ook in elkaar mag zitten. Dinsdag maar MW3 oppikken.
Ok okquote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We hebben nog iemand nodig voor fifa:p
Op het moment vindt ik het wel best, zo kon ik mooi acclimatiseren met me controller use ivm het lagere tempo en mijn camping skillsquote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Bij BF3 bekruipt me een beetje hetzelfde gevoel als bij BFBC2: begint al snel te vervelen en ik mis de fast paced gameplay van CoD, hoe goed de game ook in elkaar mag zitten. Dinsdag maar MW3 oppikken.
Meteen dronken van 2 jillz?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef tliciouz het volgende:
Meh 1 ding weet ik, middag zuipen is niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:01 schreef PierreTT het volgende:
Veel gescheld en getier hieronderHet komt wel goed schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.no homo
Nee, komt het niet alhoewel dank voor de opbeurende woorden. Ik ben fucking laaiend man. Des duivels. Woest. Godverdomme, schijtpaper. Ik heb echt de neiging om de rest van mijn paper te vullen met random foto's van feestende mensen op Kreta ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef SoldMayor het volgende:
Mister.![]()
Van gansta boy naar kk faalhaas.
Ik heb wel meer dan succes nodig, eerder een fucking wereldwonderquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, komt het niet alhoewel dank voor de opbeurende woorden. Ik ben fucking laaiend man. Des duivels. Woest. Godverdomme, schijtpaper. Ik heb echt de neiging om de rest van mijn paper te vullen met random foto's van feestende mensen op Kreta ofzo.
Maar jij succes met je tentamens he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |