Ow...quote:
Coole ballenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Diego wordt 13, Karel was een jaar jonger, hij kende hem al zijn hele leven ja![]()
Met die AB zouden zijn wonden moeten genezen ja, de da vond dat ie er verder wel super uitzag en dat ie coole ballen heeft
Lijkt me idd ook geen goed idee om hem met de kou buiten te zetten. Gelukkig kan hij lekker fijn en warm bij jou blijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zn pootjes, dat gaat niet meer normaal worden hoor, dus dat moeten we nog maar eens even bekijken. Mocht ie blijven, dan krijgt ie een fijn balkon tot zijn beschikking, dat is 6 meter lang en daar maak ik dan wel een goede egelhabitat van, maar als ie normaal kan functioneren mag ie lekker buiten in de lente. Da zei ook al dat ik hem vooral door de winter heen moest helpen, want tis nog maar een baby.
Is goed voor je, gooi het er maar uitquote:Op donderdag 3 november 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Rotzak![]()
beetje mij weer aan het brullen maken
Enig idee hoe hard die beesten kunnen lopen?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:55 schreef Barbaaf het volgende:
Aww... maar als hij het pootje wel kan normaal gebruiken heeft hij een goede kans, voor voedsel en verdediging zijn egels niet bepaald afhankelijk van hun sprintvermogen. Wel hopen dat die rugwonden helen, dat is natuurlijk een hele rare huid met die stekels..
Wat lief van Diego ,ook voor zo'n jochie is het moeilijk als hij Karel zijn hele leven gekend heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Diego wordt 13, Karel was een jaar jonger, hij kende hem al zijn hele leven ja![]()
Met die AB zouden zijn wonden moeten genezen ja, de da vond dat ie er verder wel super uitzag en dat ie coole ballen heeft
Ik was gisteravond beroerd maar nu gaat het wel weer redelijk geloof ik. Beetje wollig gevoel in mijn hoofd maar that's it.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef Ynske het volgende:
Griepje, denk dat t hier ook doorzet
als ik mn kop zo beoordeel, een zak zaagsel is er niets bij
en dan dat blaffen erbij
Het komt vast goed uiteindelijkquote:
Vergeet vooral niet niks meer van je te laten horen nadat je de website ontvangen hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Het komt vast goed uiteindelijk
Anders zal ik een vriend van mij die ook wat met IT doet eens aan zijn vestje moeten trekken
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet niks meer van je te laten horen nadat je de website ontvangen hebt
Ah ja, die ken ik ook. Hij is appeltje/eitje maar ik vind het aanhangsel wat onvoorspelbaarquote:Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Senes, ik ken dr een bij jou in de buurt die doet dat voor niks joh
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah ja, die ken ik ook. Hij is appeltje/eitje maar ik vind het aanhangsel wat onvoorspelbaar
Gheghe wat een kutkindquote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.telegraaf.nl/i(...)enbeul__.html?p=18,2
Bij kooypunt. Ze komt niet eens theedrinken want werkquote:
Donders!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gheghe wat een kutkindAls mijn kind dat later bij onze katten zou doen zou ik echt heeeel kwaad worden.
Gelukkig heeft de kat hem lekker gegrepen
Ik liep me kwaad te maken om die stomme moeder die loopt te filmen. Ik weet verder niet wat er aan vooraf is gegaan. Of kind kat pest of dat kat kind vervelend vind op bed (zie het tenen bijten van de kat) maar ik vind die moeder echt een dom wijf. Kind had poes wel kunnen bezeren en die kat had het kind wel het licht uit de ogen kunnen slaan. En zij zit gewoon hinnikend te filmenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gheghe wat een kutkindAls mijn kind dat later bij onze katten zou doen zou ik echt heeeel kwaad worden.
Gelukkig heeft de kat hem lekker gegrepen
Waardeloosquote:
Oh das lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waardeloosmaar goed heb hem wel gehaald
we (studenten) moesten elkaar beoordelen dus als je elkaar mag heb je alles voldoende
En zo leert men tegenwoordig bloed prikken en infuus inbrengenPrettig idee toch?
Ja daar zat ik me ook al kwaad om te maken. Echt ongelofelijk dat je je kind dat laat doen, arme kat. Raar wijf die moeder.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik liep me kwaad te maken om die stomme moeder die loopt te filmen. Ik weet verder niet wat er aan vooraf is gegaan. Of kind kat pest of dat kat kind vervelend vind op bed (zie het tenen bijten van de kat) maar ik vind die moeder echt een dom wijf. Kind had poes wel kunnen bezeren en die kat had het kind wel het licht uit de ogen kunnen slaan. En zij zit gewoon hinnikend te filmen
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij ook gefeliciteerd!
Maar waarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee
Dankjullie wel![]()
Oh!quote:
Thnx!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef indaha het volgende:
Croli succes bij je sollicitatie vanmiddag![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Qwea het volgende:
Hey tombo? bedankt henu wil ik ook mac
Succes!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:10 schreef Croli het volgende:
Zo, ik ben dr klaar voor en ga dr voor!! tot later!
Leuk! Ik was in een bungalowpark in Vaals met mijn familie. Geniaal weer (gewoon buiten zitten zonder jas aan! Boswandelingen maken! Paddestoelen zoeken! 248582 keer kopje onder in het zwembad! )quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe heb je het gehad? (en waar ben je nou precies geweest?)
Ik las het! ben benieuwd wanneer ze dat gaan oplossenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef senesta het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/11_november/03/e-news/apple-erkent-accuproblemen-nieuwste-iphone.xml
Dat klinkt leuk! Jullie hebben het ook zeker getroffen met het weer!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Ik was in een bungalowpark in Vaals met mijn familie. Geniaal weer (gewoon buiten zitten zonder jas aan! Boswandelingen maken! Paddestoelen zoeken! 248582 keer kopje onder in het zwembad! )
De vier kindjes van broerlief zijn schattig, maar wel vermoeiend.Zij zijn nu nog daar, ik had een paar afspraken staan dus ben eerder teruggegaan. Mooie timing, het is nu echt herfst.
Dawast!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Klinkt als een gezellig en energievretend weekendje
bank is groot zatquote:Op donderdag 3 november 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
En jullie op het matrasje ernaast zeker.
Oh leuk, dan kan Ll met zijn spijkerbroek in de sauna gaan zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en het huisje had een sauna en een zonnebank. Maar denk je dat we daar tijd voor hadden?![]()
![]()
*Hint-LandalweekendVaals-hint*
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk, dan kan Ll met zijn spijkerbroek in de sauna gaan zitten
Kun je er niet beter zelf een naaien van tricot die dat model heeft?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een draagdoek voor Chico te zoeken, ik heb dr een maar die is te lang om altijd in mn tas te stoppen, ik wil een ringsling of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |