SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUEKEN CONFERSATIE!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, Trollscience is geen docent van de academie. Leraren worden pas aangenomen nadat ze succesvol door de autisten-scan gekomen zijn. Autistenpercentage na Trollsciences scan was helaas 101%, wat zéér uitzonderlijk is, aangezien onze autistenscan normaal gesproken een maximum van 1% aangeeft, we hadden niet verwacht dat mensen nog erger konden zijn dat.
Helaasquote:Op woensdag 2 november 2011 15:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Clint Eastwood verkrachtte kleine jongetjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij was een van zijn slachtoffertjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik word liever verkracht door een vreemde dan door mijn eigen vader, he cp?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Clint stond achter hem, trok zijn broek naar beneden en keek tegen zijn glimmende sterretje aan en zei:
"Do you feel lucky?" .. "Do ya? Punk?"quote:Op woensdag 2 november 2011 15:31 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet, maar ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tja, jij bent al verkracht door een vreemde (Clint Eastwood) en door je eigen vader, dus jij weet nu wel wie je liever hebt. Maar ja, jij zult het wel zelf opzoeken.quote:Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Grammatica is vies, blegh bleghquote:
quote:
hihahoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |