Dan ben ik benieuwd waarom ik een heel dossier moest maken over wat ik allemaal weet voor toelating. Inclusief CV en bewijs van mijn projecten.quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, de school moet er zelfs van uit gaan dat niemand nog iets weet. Dit heb ik een keer besproken met Frans Dugour en mijn PP docent.
Jij doet toch ook deeltijd / duaal?quote:Op maandag 14 november 2011 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waarom ik een heel dossier moest maken over wat ik allemaal weet voor toelating. Inclusief CV en bewijs van mijn projecten.
Het verschilt ook met duaal.quote:Op maandag 14 november 2011 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waarom ik een heel dossier moest maken over wat ik allemaal weet voor toelating. Inclusief CV en bewijs van mijn projecten.
Deeltijd ja.quote:Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jij doet toch ook deeltijd / duaal?
Daar gaan ze uit van werkervaring/vooropleiding
Bij de voltijd versie kunnen ze dat niet omdat die vers van de havo afgedumpt worden voor een groot deel.
System.out.println("Hello World");quote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Deeltijd ja.
Misschien heeft dat er iets mee te maken ja. Maar bij mij zitten er ook genoeg mensen die niet meer kunnen dan Hello World.
Gefeliciteerd man, kan jij het gewoon inzien in SIS ofzo? Bij mij staat er nog niks.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | int a = 1; int b = 2; System.out.println("a\tb\tpow(a, b)"); for (a = 1; a < 6; a++) { { System.out.println("1\t2\t" + Math.pow(a, b)); } b++; |
Vanaf morgen hebben ik dat ook weerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:55 schreef linksan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, kan jij het gewoon inzien in SIS ofzo? Bij mij staat er nog niks.
Ik weet niet of er hier nog iemand is die de remedial aan het doen is, maar ik loop bij opdracht 1 al vast. Ik moet het volgende doen:
Write a program that displays the following table
a b pow(a, b)
1 2 1
2 3 8
3 4 81
4 5 1024
5 6 15625
Het moet van de docent in een for loop gezet worden. Ik heb al het 1 en ander geprobeerd, maar het laatste stuk lukt niet. Dit is m'n code, en de uitkomst.
[ code verwijderd ]
a b pow(a, b)
1 2 1.0
1 2 8.0
1 2 81.0
1 2 1024.0
1 2 15625.0
Ik weet nu dus niet hoe ik de println aan moet passen zodat er niet de hele tijd 1 onder a staat en 2 onder b. Kan iemand me een beetje op weg helpen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | for (a = 1; a < 6; a++) { { b=1; b = b + a; System.out.println(+a+"\t" +b+ "\t" + (int)Math.pow(a, b)); } } |
Rond 10.10?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb ook PP rem, dus vanaf morgen zal ik hier klagen en vragen.
Dankje. Ik was ook bezig met (a + "\t" + b etc., maar kreeg steeds een foutmelding. Ik heb geen idee meer wat ik dan fout deed. Bedankt in ieder geval, werkt prima zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef RideTheComet het volgende:
Wow ik ben zo lang niet meer op Fok! geweest dat ik mijn gebruikersnaam niet eens meer wist![]()
2e jaars TI studente meldt zich! Niet in Amsterdam though.
@ linksan: Vrij logisch dat hij steeds een 1 en een 2 print aangezien je dit in je for-loop hebt staan:
System.out.println("1\t2\t" + Math.pow(a, b));
Je kan er beter zoiets van maken, is ook meteen meer OO-verantwoord (+ een typecastje om het er exact zo uit te laten zien zoals gevraagd wordt):
for (a = 1; a < 6; a++) {
{
System.out.println(a + "\t" + b + "\t" + (int)Math.pow(a, b));
b++;
}
Nee helaas. Ik begin 08.30quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Rond 10.10?
Dan zit ik morgen bij jou in de klas, spannend!
Ik had de mijne bijna precies hetzelfde gemaakt en wilde hem laten aftekenen. Nu moet ik van die leraar de built-in methode Math.pow() zelf opnieuw gaan maken en die gebruiken om te werken met machten... Ik heb geen idee hoe dit moet. Ik weet 0,0 van Java.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:00 schreef linksan het volgende:
[..]
Dankje. Ik was ook bezig met (a + "\t" + b etc., maar kreeg steeds een foutmelding. Ik heb geen idee meer wat ik dan fout deed. Bedankt in ieder geval, werkt prima zo.
Me java is ietwat roestig, maar in pseudocode kan je iets doen ala:quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef Precizionist het volgende:
Ik denk iets van een public void Machten() aanmaken en daarin wiskunde shit ofzo?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | public float machten(float x, int n) { bool isNegatief = false; if(n == 0) return 1; // Macht 0 is altijd 1 if (n < 0) // negatieve macht { n = -n; // Maak positief isNegatief = true; } float temp = 1; for(int i = 0; i < n; i++) { temp = temp * x; } if(isNegatief) temp = 1 / temp; // Maak er een breuk van return temp; } |
Thank you loads!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Me java is ietwat roestig, maar in pseudocode kan je iets doen ala:
[ code verwijderd ]
*bovenstaand voorbeeld zou soort van moeten werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |