Valt me reuze meequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Tevens 200 van de 600 studenten hebben PP niet gehaald.
Inderdaad, 66% heeft het gehaald. Volgend de docenten was dit gemiddeld 20%.quote:
5,5 of hoger. Uitslag kon je direct na afloop zien. Cijfer terugzien kan, denk ik, niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef Precizionist het volgende:
Wat moest je eigenlijk halen voor de technotoets of kan je ergens de uitslag zien??
Ik had een 55,56/100 dus dat is dan genoeg?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
5,5 of hoger. Uitslag kon je direct na afloop zien. Cijfer terugzien kan, denk ik, niet.
Dat is gewoon een voldoende. Ik had een 5,8 en was een voldoende. Ik had het nog gagevraagd bij de docenten.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ik had een 55,56/100 dus dat is dan genoeg?
Edit: Hoe weet je dit eigenlijk?? Kan je dat ergens zien??
Nice, harstikke bedankt !quote:Op woensdag 9 november 2011 00:42 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is gewoon een voldoende. Ik had een 5,8 en was een voldoende. Ik had het nog gagevraagd bij de docenten.
Er zijn ook aardig wat dingen waar behoorlijk laks mee omgegaan wordt op Informatica. Zie het regelmatig gebeuren dat docenten amper weten welke klas ze voor de klas hebben staan en wat ze als leerstof gaan gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2011 01:06 schreef Juicyhil het volgende:
Godsamme he. Net de cijfers van DB binnen. Staat die van mij er niet op. Ik had toen mijn collegepas vergeten mee te nemen met het tentamen. Maar volgens de examinator het allemaal goed komen als ik de docent maar goe op zou schrijven en mijn naam. Dat had ik gedaan. Maar dus een antwoord op die mail gestuurd met alsnog mijn naam en studentnummer. Krij ik een mailtje terug dat ik me maandag ‘kenbaar moet maken‘. Wat is het voor fucking moeite om met mijn naam even op de handtekeninglijst (waarop mijn nummer staat) en dat direct te corrigeren? Zitten we bij de fucking Belastingdienst ofzo?
Dit is echt de zoveelste keer dat ik me erger aan die school. Zit er serieus aan te denken volgend jaar maar naar en andere school te gaan.
Congrats, mate.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:43 schreef Juicyhil het volgende:
Oh ze heeft dus net het cijfer aangepast voor me. Ik heb nu een 7,6
Gelukkig is dat bij deeltijd iets minder. Zoveel groepen zijn er dan niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zijn ook aardig wat dingen waar behoorlijk laks mee omgegaan wordt op Informatica. Zie het regelmatig gebeuren dat docenten amper weten welke klas ze voor de klas hebben staan en wat ze als leerstof gaan gebruiken
Thanks!quote:[..]
Congrats, mate.
Wannneer je PP weer niet haalt, krijg je toch een BAS? Dat zeggen ze ook in die mail waarin ze die remedial lessen aankondigen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Stel je haalt het nu weer niet, dan mag je volgend blok weer 5 practica maken.
Klopt, woensdag gevraagt aan mijn PP-docent. Als je het nu in het tweede blok weer niet haalt ben je bij wijze van spreken al gefaald. Er is namelijk geen remedial op de remedial.quote:Op zondag 13 november 2011 17:04 schreef linksan het volgende:
[..]
Wannneer je PP weer niet haalt, krijg je toch een BAS? Dat zeggen ze ook in die mail waarin ze die remedial lessen aankondigen.
ITIL?quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nou iedere twee weken ITIL. Wat een saaie bedoening zeg
ITIL is idd zwaar saaiquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nou iedere twee weken ITIL. Wat een saaie bedoening zeg
Aan duidelijke uitleg ontbreek het hem volgens mij inderdaad daar.quote:Op maandag 14 november 2011 15:59 schreef Kuikenkip het volgende:
Ligt het aan mij, of leer je niks op school? Wij moeten dus (SE) een applicatie maken (kassasysteem) zonder uitleg? We kregen vandaag een of ander vage workshop waar het een en ander snel werd uitgelegd alsof je een genie was die alles in 1 keer begrijpt.
![]()
Nee hoor, de school moet er zelfs van uit gaan dat niemand nog iets weet. Dit heb ik een keer besproken met Frans Dugour en mijn PP docent.quote:Op maandag 14 november 2011 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aan duidelijke uitleg ontbreek het hem volgens mij inderdaad daar.
Maar bij deze opleiding mag school er denk ik toch wel vanuit gaan dat je de MBO-opleidingen hebt gevolgd en derhalve al op de hoogte bent van de meeste zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |