Ik had zelfs een 4 voor nederlands :/ echt een heel andere manier van toetsen dan ik gewend ben. Daarnaast de hele tijd dat gepraat en deur open deur dicht is rete irritant. Voor wiskunde moet ik ook alle modules over doen. Kan geen kwaad denk ikquote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef Gemaskerde het volgende:
Teringopleiding, heb er echt geen zin meer in.
Op technotoets en MME na heb ik helemaal niks gehaald.
Engels net niet essay mogen maken
Nederlands een 5
PP een 5
Wiskunde 5 modules volgen
Waarom doe ik uberhaupt nog moeite, ik haal vrijwel niks![]()
Ik hoor niet thuis op HBO.
Mwah Wiskunde vindt ik ook niet erg, NL en engels wat minder maar PP is gewoon ronduit klote. Tiefusvak, ondanks ik alle practica had gehaald kan ik nu weer allemaal van die kutopdrachten makenquote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik had zelfs een 4 voor nederlands :/ echt een heel andere manier van toetsen dan ik gewend ben. Daarnaast de hele tijd dat gepraat en deur open deur dicht is rete irritant. Voor wiskunde moet ik ook alle modules over doen. Kan geen kwaad denk ik
Geen zorgen. Het zijn alleen diagnostische toetsen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef Gemaskerde het volgende:
Nederlands een 5
PP een 5
Balenquote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, Professionele Vaardigheden niet gehaald. Ik moest een reflectieverslag over time management schrijven. Ik heb een 4. De helft van de klas is heeft een 5 of minder daarvoor.
Ik kan je best helpen met Engels en Nederlands als je dat wilt. Wiskunde bak ik helaas zelf niks van.quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef Gemaskerde het volgende:
Nederlands een 5
PP een 5
Hey, dat is erg aardig van je!quote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik kan je best helpen met Engels en Nederlands als je dat wilt. Wiskunde bak ik helaas zelf niks van.
Ik hoor het wel. Maak je niet druk om die toetsen, die mag je vaker herkansen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hey, dat is erg aardig van je!Nice!
Als ik hulp nodig heb zal ik het je laten horen, thanks
Wat had jij trouwens voor PP?
Ja, als je het tentamen niet hebt gehaald moet je naar de remedial toe en vijf practica maken, voordat je nog eens een tentamen mag maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef mike3009 het volgende:
Wat ik me afvraag...
Als je voor die PP toets een onvoldoende hebt, moet je dan evengoed naar die Remedial toe?
Of is die alleen voor practica?
Top!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zet jullie even bij de centrale topics!
*schop*
Thanks!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zet jullie even bij de centrale topics!
*schop*
Project OUTFIT4YOU.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Vind het wel krom dat als je de vorige practica wel hebt gemaakt en alleen voor het tentamen faalt alweer 5 practicum's EN een (her)tentamen moet maken..quote:Six weeks (week 2 … 7)
Two hours “Practicum”
Theory only on request
Failed PP theory exam -> make all assignments
Failed PP “practicum” -> make assignment 4 and 5
Recommendation: make all assignments
Attendance will be monitored
Theory exam will be in week 9!
Ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef November5th het volgende:
Copypasta van PP rem slide:
[..]
Vind het wel krom dat als je de vorige practica wel hebt gemaakt en alleen voor het tentamen faalt alweer 5 practicum's EN een (her)tentamen moet maken..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan![]()
Ik kan prima die opdrachten maken maar als je van die theorie vragen gaat stellen zak ik gewoon hard(Ja ik moet alles doen
)
Dat had ik toch gemeld hier? Dat was de reden waarom ik helemaal para werd. Door deze regel is het eigenlijk hetzeflde als gewoon heel blok 1 niet naar PP gaan, want dan had je eveneens een onvoldoende en kon je ook 5 practica maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef November5th het volgende:
Copypasta van PP rem slide:
[..]
Vind het wel krom dat als je de vorige practica wel hebt gemaakt en alleen voor het tentamen faalt alweer 5 practicum's EN een (her)tentamen moet maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |