Jij bent positiefquote:Op woensdag 2 november 2011 20:31 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kuttentamen inderdaad, denk dat ik een 5 heb.
Je kreeg ook nog 3 gratis punten vandaarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij bent positief
Ik had de vragen geteld waarvan ik 100% wist dat ze goed waren, ik zat dan op een 7
int,byte,long maar ben short vergetenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Welke integers hadden jullie ingevuld?
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef LightLuke het volgende:
[..]
int,byte,long maar ben short vergeten
YEAH BUDDY!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
Inderdaad int,byte,long en short.
Die van dat switch-statement had ik ook fout. Dat die case 0 geen break had. Ik dacht dat hij door zou gaan naar de default.
Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef LightLuke het volgende:
Worden hard gerickrolled hier in tuschinski
De vijf beste groepen mochten hun MME presenteren en introductie project Outfit4You.quote:
Ik begrijp geen woord van wat je zei, maar het zal vast goed zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De vijf beste groepen mochten hun MME presenteren en introductie project Outfit4You.
Euh, de vijf genomineerde groepen mochten hun resultaat van het vorige project laten zien en daarna is het nieuwe project geintroduceerd. Zo duidelijk?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik begrijp geen woord van wat je zei, maar het zal vast goed zijn.
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:51 schreef Robbiee het volgende:
Iemand een idee waar / wanneer de PP cijfers online komen te staan?
Intranet, zodra deze bekend zijn merk je het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:51 schreef Robbiee het volgende:
Iemand een idee waar / wanneer de PP cijfers online komen te staan?
Waar vind je ze?quote:Op zondag 6 november 2011 16:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Geen idee.
Cijfers voor Nederlands staan online.
BSK Nederlands inschrijven en daar in zoeken bij je groep m.b.v je studentnr.quote:
Thanks! heb een 7quote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
BSK Nederlands inschrijven en daar in zoeken bij je groep m.b.v je studentnr.
Bij 5,5+quote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef Kuikenkip het volgende:
Dank voor de tip!
Ik heb een 7 gehaald.
Bij welke cijfer krijg je vrijstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |