Thing is dat alleen HvA, en de Haagsche School de informatica februari-instroom aanbieden die te halen zijn met mijn locatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik ook even kijken bij andere informatica opleidingen (aan de hogeschool utrecht bijvoorbeeld ofzo).
Op de hva heb ik tot nu toe alleen maar negatieve ervaringen. Het is een georganiseerde bende. Leraren die niet terugmailen, afspraken die niet nagekomen worden etc.
Hva is de juiste plek om te haten wat je leuk vindt.
Oww okee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef Scytec het volgende:
[..]
Thing is dat alleen HvA, en de Haagsche School de informatica februari-instroom aanbieden die te halen zijn met mijn locatie.
Damn dacht ik de enige was die het zo ervaarde. Vandaag en gister ook zoiets vreemds.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik ook even kijken bij andere informatica opleidingen (aan de hogeschool utrecht bijvoorbeeld ofzo).
Op de hva heb ik tot nu toe alleen maar negatieve ervaringen. Het is een georganiseerde bende. Leraren die niet terugmailen, afspraken die niet nagekomen worden etc.
Hva is de juiste plek om te haten wat je leuk vindt.
Nope, wat voor vragen zoal? Hou er uiteraard rekening mee dat zulke mensen alles zo mooi mogelijk proberen te laten lijken betreffende de opleiding.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef Scytec het volgende:
Ben benieuwd. Heb een flink vragenlijstje klaarliggen voor mvr. van der Laag. (bekend?)
Vriend, ik vind het überhaupt belachelijk dat ze jullie zulke lage cijfers gaven bij de techno. Bij ons mochten de groepsgenoten mee discussiëren over de cijfer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Damn dacht ik de enige was die het zo ervaarde. Vandaag en gister ook zoiets vreemds.
Had drie officieele afspraken (techno, oplevering en combi). Nou was oplevering gewoon optijd, geen probleem dus. Techno liep uit bij de vorige groep. Ruim een half uur later. Opeens i.p.v. 16:50 pas om 17:40 klaar. Nou opzich geen ramp maar wel dat je daarvoor al 4 uur hebt moeten wachten en de docent je vervolgens belachelijk lage cijfers geeft, voor niks heledag gewacht. Vandaag nog beroerder. Half 4 afspraak, maar nee hoor alles weer uitgelopen. Uiteindelijk i.p.v. 16:00 om 17:20 klaar. Nou maakt dat opzich niet zoveel uit allemaal maar als je er dan bijtelt dat de rooster beroerd zijn, totaal niet efficient, lijkt wel alsof ze je op school moeten houden, en een geheel vak dat gewoon helemaal uitvalt een blok lang.
Ga jij gewoon je propedeuse afmaken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Vriend, ik vind het überhaupt belachelijk dat ze jullie zulke lage cijfers gaven bij de techno. Bij ons mochten de groepsgenoten mee discussiëren over de cijfer.
Het hangt gewoon van je docent af, als hij aardig is geeft hij hoge cijfer en zoniet, dan gaat hij lage cijfers geven. (immers bij SE)
En inderdaad, wij moesten tot zo ver een winkel applicatie maken. Ik heb gelukkig nog ervaring voordat ik met deze opleiding begon, maar er zijn mensen in mijn team die helemaal niks weten. Het ergste is nog, we krijgen geen eens les meer voor de winkel applicatie (wel andere vakken die er niks mee te maken hebben).
Je moet maar in een team zitten die helemaal niet kan programmeren.. Wat moet je dan doen?
Het grappige was dat ze voor het project zeiden: ''jullie moeten geen trial and error doen, maar het gewoon in een keer goed programmeren.''
Hoe de hell moeten wij het ''goed programmeren'' als wij geen enkel keer met een GUI of database gewerkt hebben en nooit les hebben gekregen daarvoor?!
En ik moest ook een paar lessen aanwezig zijn bij PP remedial, omdat ik 1 practicum niet had ingeleverd... Ze hebben het zo grappig ''remedial'' genoemd, maar je krijgt daar geen eens les man. Ze konden het beter PP extra practicums noemen.
Ik ga het proberen maar ik denk niet dat ik het ga halen.quote:[
Ga jij gewoon je propedeuse afmaken?
Eens trouwens.
Zelfde geldt voor wiskunde, ook een verkapt studieuurtje waarbij je niet eens les krijgt. Nou jongens ga maar leren via VLO roep maar als je vragen hebt. hey goede les man
Dat klopt zeker wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Ik ga het proberen maar ik denk niet dat ik het ga halen.
Is het waar dat je als je je propedeuse behaald hebt, naar de universiteit kan gaan en daar een bepaalde opleiding kan gaan volgen? Ik heb dat eens gehoord moet even kijken of het waar is... En als het waar is ben ik meteen weg.
Als je iets doet wat je leuk vindt, moet je het vooral doen. Welke weg je ook neemt. Ik ken iemand die zijn havo heeft afgerond en op een MBO school zit. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat klopt zeker weten
Bekende Hbo- Uni weg.
Wil je serieus uni gaan doen?
Haha, ik wil juist omlaag, Mbo.
Hbo is mij te moeilijk man.
Uiteraard niet te snel opgeven, heeft ook gewoon meer te maken met dat ik niet echt zin meer heb om te leren. Het niveau is voor mij te hoog gegrepen, kijk maar eens naar vakken als PP en UML. Ik snap er geen reet van, naast Sout[tab] e.d. Wiskunde heb ik tot nu toe voor alles herkansing moeten doen. Ik ben ook gewoon te lui geworden om nog te leren terwijl ik wel graag dat papiertje haal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Als je iets doet wat je leuk vindt, moet je het vooral doen. Welke weg je ook neemt. Ik ken iemand die zijn havo heeft afgerond en op een MBO school zit. Niks mis mee.
Maar je moet het niet snel gaan opgeven hier hé?
En ik weet niet zeker of ik naar de uni wil maar ik ken 2 personen die op de VU informatica doen en hun krijgen interessante dingen die ik ook graag wil leren.
Je kan beter de vier jaar eerst op HBO afronden en daarna nog één jaar een Master volgenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Ik ga het proberen maar ik denk niet dat ik het ga halen.
Is het waar dat je als je je propedeuse behaald hebt, naar de universiteit kan gaan en daar een bepaalde opleiding kan gaan volgen? Ik heb dat eens gehoord moet even kijken of het waar is... En als het waar is ben ik meteen weg.
Én ITM (zowel de UvA en VU).quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:29 schreef Chriskrass het volgende:
@hierboven, als een master wil gaan volgen op UvA en je wil dit doen in 1 jaar dan kan dat alleen met SNE en SE. Dit is ook alleen maar te doen met een schakel minor. Anders is een master langer dan 1 jaar....
@iedereen
Het gebouw is inderdaad aan de kleine kant maar dat komt zo; 2 jaar terug moest deze opleiding (Informatica) weg uit het gebouw (Leeuwenburg), omdat wij daar de grootste opleiding waren en ze de Leeuwenburg te kort ruimte hadden.... Kroonjuweel is dus gewoon een tijdelijke locatie en ik de toekomst gaan we naar de Amstel campus!
Simpel gezegd doordat er een hoop nieuwe eerste jaars zijn (15 klasse als ik het goed heb) is inderdaad heel druk.... De reden van dit aantal aanmeldingen is dat InHolland slecht in het nieuws was!
Wat jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben is dat het langzamerhand steeds rustiger wordt en in het 2 de heb je zelfs nog maar iets van 50 a 60% over van de eerste jaars.
Nope.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef Flexic het volgende:
Daar is een openbaar forum voor, toch.
Je zou je gave moeten gebruiken om geld mee te verdienen. Sarcasme kan je beter uitvoeren, jonkie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jij gaat er serieus op in, niet ik.
Ga eens oprotten met je gezeur, kutnerdje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:54 schreef Flexic het volgende:
[..]
Je zou je gave moeten gebruiken om geld mee te verdienen. Sarcasme kan je beter uitvoeren, jonkie.
Oh oh, wie wordt nou serieus. Maak jezelf niet belachelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ga eens oprotten met je gezeur, kutnerdje.
Waar heb je het nou over? Ik snap het echt helemaal niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef Flexic het volgende:
[..]
Oh oh, wie wordt nou serieus. Maak jezelf niet belachelijk!
Doe je wel vaker, blijkens uit dit topic. Maargoed, dit gaat nergens overquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? Ik snap het echt helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |