Dat zal uiteraard welkom zijn, hoe meer voorbeelden, hoe beterquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef Baghdaddy het volgende:
Gemaskerde, ik heb het afgekregen met een teamgenoot. Als je wil stuur ik je het .zip bestand op, dan is het alleen een kwestie van in je Netbeans folder doen en klaar
-edit- net dat stukje code dus geplaatst naquote:Error: Main method not found in class banaan.Banaan, please define the main method as:
public static void main(String[] args)
Java Result: 1
Ik krijg nu geen error meer maar ook geen output.quote:private Letter[] letters;
private Cijfer cijfer;
public Banaan()
{
}
public static void main(String[] args) {
}
...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef Gemaskerde het volgende:
Irritant dit, heb dus net gedaan wat je had gezegt maar blijf hetzelfde houden, net alsof die class banaan niet de main is.
[..]
-edit- net dat stukje code dus geplaatst na
[..]
Ik krijg nu geen error meer maar ook geen output.
O shit, ik zie nu inderdaad wat ik fout heb gedaan. Vergeten Kofferslot aan te maken, dacht dat het vervangen was voor Banaan. Thanks!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
...
Hier te downloaden als netbeansproject.
Enigste wat ik gedaan heb is netbeans installeren, nieuw project -> banaan
alles erin plakken, en draaien.
Die is dus foutquote:Op maandag 9 januari 2012 01:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Sorry, was niet veel thuis. Hier een ander versie van PP-Rem 5.
1 2 3 4 5 | public int getCijfer(int getal) { getal = cijfer; return getal; } |
Thanks.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Sorry, was niet veel thuis. Hier een ander versie van PP-Rem 5.
Kan je trouwens vertellen hoe de techno ging morgen? Kan ik me ook eens voorbereiden.
Morgen ook PROF hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef November5th het volgende:
Heb morgen dat PROF toets ( vergaderen voor een cijfer) en pas donderdag Techno
Ah balen man! Maargoed een voldoende voor je productoplevering is gelukkig al watquote:Op maandag 9 januari 2012 22:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Thanks.
Techno is helaas ook niet goed gegaan, ieder kreeg een individueel cijfer. Ik kreeg een 3 maar eigenlijk vond hij het slechter zei hij maar lager dan een 3 was tegen zijn principes in zei hij. En dat terwijl het niet eens slecht ging o.i.d. Snap het allemaal niet. Hoop voor je dat je die morgen niet hebt (Remco).
Verder ook een hele projectgroep voor ons die het allemaal niet gehaald hadden ( 7 man) en nog 2 andere gozers uit mijn groep die het niet haalde ondanks dat 1 van hen de helft heeft geprogrammeerd. Te belachelijk voor woorden
Productoplevering was een 6je.
Achja nog een herkansing erbij, gezellug hoor.
Enkele dingen ter aanvulling:quote:Op zondag 8 januari 2012 22:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
...
Hier te downloaden als netbeansproject.
Enigste wat ik gedaan heb is netbeans installeren, nieuw project -> banaan
alles erin plakken, en draaien.
1 2 3 | int temp = (int) letter; temp++; letter = (char) temp; |
1 2 3 | Letter temp = new Letter(); temp.setLetter(letter1); letters[0] = temp; |
1 2 | letters[0] = new Letter(); letters[0].setLetter(letter1); |
Input wordt gewaardeerdquote:
Neem aan dat je het nu al hebt gehad?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah balen man! Maargoed een voldoende voor je productoplevering is gelukkig al wat. Wat vroegen ze allemaal bij zo'n technogesprek?
Oke best vaag dan. Nee ik heb het gesprek donderdag. Ik doe ITM en wij hebben geen programmeerwerkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Neem aan dat je het nu al hebt gehad?
Aan ons werd in ieder geval gevraagd om eens het stuk code te laten zien dat je geprogrammeerd hebt en dat uit te leggen. Danwel een code uitleggen als je niks hebt geprogrammeerd. Echt vreemd, ik legde het gewoon goed uit net als die twee andere, een 3?
Vandaag wel een 7 gehad voor combotoets.
Jup.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef Scytec het volgende:
Iemand hier die in Februari is gestart? Ben van plan om op 23 Januari te beginnen met Informatica @ HvA. Kroonjuweelgebouw, ik neem aan dat jullie daar nu ook in zitten?
Zou je voor mij iets willen doen? Een printscreentje van je rooster maken en deze uploaden, ben namelijk nogal benieuwd naar de begintijden van de lessen ivm reistijd. Heb vrijdag een afspraak in het Kroonjuweelgebouw. Is het een beetje te doen in daar? Genoeg faciliteiten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Gemaskerde het volgende:
Rooster van blok 3 valt nog best mij qua tussenuren. Dit blok was het echt constant elke dag 2 tussenuren. Weliswaar nog steeds vaak laat uit volgend blok maar in ieder geval doordat ik veel les heb, niet nutteloos.
Ik vind het bagger eerlijk gezegd. Kans is ook groot dat ik naar MBO ga dan wel BBL.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef Scytec het volgende:
[..]
Zou je voor mij iets willen doen? Een printscreentje van je rooster maken en deze uploaden, ben namelijk nogal benieuwd naar de begintijden van de lessen ivm reistijd. Heb vrijdag een afspraak in het Kroonjuweelgebouw. Is het een beetje te doen in daar? Genoeg faciliteiten?
Thanks voor de info. Moet elke dag uit Nieuwegein komen, dus 10.10 valt reuze mee. What about een kantine? Het ligt zo afgelegen daar, hahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:18 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind het bagger eerlijk gezegd. Kans is ook groot dat ik naar MBO ga dan wel BBL.
Vrijwel altijd als je eens een bespreking met je projectgroep wilt houden is er amper plaats te vinden, omdat het overal druk is. Dan kan je nog naar het F-gebouw, daar heb je met geluk een plaats. Of dan vind je een plaats in het Kroonjuweelgebouw wordt je er na een half uurtje uitgestuurt, want er is gereserveerd, oftewel het is vaak druk in het gebouw.
Printers zijn wel oke als je ze eindelijk snapt.
Vanwaar printscreen? Kan je wel vertellen dat je meestal niet voor 10.10 begint, in ieder geval dat is bij mij zo, hooguit een keertje in de week om half negen. Verder lopen er echt typische ICT'ers rond, op een paar uitzonderingen na.
Zou niet weten wat er verder nog te vertellen is.
Kantine is wel oke, broodjes zijn niet slecht maar wel prijzig omdat het allemaal vers is e.d.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Scytec het volgende:
[..]
Thanks voor de info. Moet elke dag uit Nieuwegein komen, dus 10.10 valt reuze mee. What about een kantine? Het ligt zo afgelegen daar, hahaha
Als ik jou was, zou ik ook even kijken bij andere informatica opleidingen (aan de hogeschool utrecht bijvoorbeeld ofzo).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Scytec het volgende:
[..]
Thanks voor de info. Moet elke dag uit Nieuwegein komen, dus 10.10 valt reuze mee. What about een kantine? Het ligt zo afgelegen daar, hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |