Laatste posts vorige topic:quote:Hallo medeFOK!kers,
Sinds ik zelf weet dat ik HBO Informatica ga doen is het mij opgevallen dat er een redelijk aantal andere FOK!kers dezelfde studie gaan volgen. De ene ook aan het HVA en andere weer aan een andere faculiteit.
Dit topic is bedoeld om die andere studenten te vinden die ook HBO Informatica in Amsterdam gaan volgen (evt. ook op andere locaties).
Zo kan dit topic van pas komen om hulp te vragen aan studiegenoten over bepaalde opdrachten of gewoon om een keertje tijdens de studie andere FOK!kers te ontmoeten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:55 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik heb ook über veel mails gestuurd over een probleem die ik had. Nog steeds geen reactie ontvangen.
Ik zit nu die technotoets te leren en heb 1 proef toets gemaakt. WTF sommige dingen hebben we nooit gehad en kan je niet terug vinden in die powerpoint... Gelukkig is het wel multi choice.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Trouwens, wij hoeven toch alleen onze laptop mee te nemen naar het tentamen EXPO (technotoets)?
Engels, Nederlands, Wiskunde en PP zijn gewoon op papier, als ik het goed het begrepen?
Neem voor de zekerheid trouwens ook woordenboek mee naar engels, je weet maar nooit.
@ Juicy, heb jij ook gewoon dezelfde tentamens en de mogelijkheid om te kiezen voor een richting?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tentamens voor DB Conceptueel en PPen moet nog een reflectieverslag voor Prof inleveren.
En hoe bedoel je om te kiezen voor een richting? Volgens mij krijg je dat toch in het tweede jaar?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ja keuze maken voor welke van de zes BU's je wilt volgen (HCD, SNE, SE, GD, ITM en TC).
Als voltijdstudent moet je namelijk volgende week donderdag die keuze al gemaakt hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niets van meegekregen. Dat zal dan denk k wel niet voor de deeltijd zijn. Ik moet sowieso Software Engineering hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik zou het niet weten :S Gewoon je laptop meenemen, dan weet je het zeker iig.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Oh oh, zondagavond moet ik het laatste practicum online zetten op repository maar snap het nog niet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Ah, ik moet ze maandag aftekenen (4 en 5) en snap er nog niet veel van.
quote:
HvA is de enige school in Nederland die het onder de economische studies laat vallenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:14 schreef -tape- het volgende:
Bedrijfskundige informatica op Inholland, mag dat hier ook?
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef TwenteFC het volgende:
Jullie mogen zeker net met app inventor werken?
Geen idee, maar wat ik hoor van mensen die Informatica doen hier op het Saxion mogen ze alleen nog maar werken met App inventor en de basis van Java. Omdat de havo kindjes het anders niet kunnen volgen.quote:
deze kerel weet het!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef Juicyhil het volgende:
HvA is de enige school voor eindbazen.
TI'er meld zichquote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
Maar niemand hier die Informatica doet op het Saxion in Enschede?
Wanneer moet je dat doen, als je niet alle vijf practica op tijd af had of wanneer je het tentamen niet hebt gehaald? Of beide?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moeten jullie volgend blok ook naar de remedial PP?
Economie is wat overschat, maar het is meer management dan informatica. De studie is al verandert van naam naar Business IT & Management.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Mathijz het volgende:
[..]
HvA is de enige school in Nederland die het onder de economische studies laat vallen
Geen idee, ik kreeg een mail van de afdelingscooördinator die zei dat iedereen daar naartoe moest. Evenals ITIL.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wanneer moet je dat doen, als je niet alle vijf practica op tijd af had of wanneer je het tentamen niet hebt gehaald? Of beide?
Ik doe game technology & producing, gelukkig ook geen app-inventer spul.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
TI'er meld zich![]()
Wij krijgen geen app-inverter door onze strot geduwd. Uberhoubt geen android development![]()
Assembler
Dit bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg een mail van de afdelingscooördinator die zei dat iedereen daar naartoe moest. Evenals ITIL.
Nee, ditquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
PP-rem start in blok 2
Beste PP-student.
Het staat ook al op de infomonitor aangekondigd, maar ook nog even hier ter herinnering:
Het vak PP-rem begint in blok 2 niet in week 1, maar in week 2. Dus de week van 14 november.
Dennis Breuker
Hmm vreemd, nja denk dat wij er nog wel meer over gaan horen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dit
Beste student,
Ik hoop dat de lessen tot nu toe goed zijn verlopen en dat je straks je eerste tentamens met goede cijfers haalt.
Zoals je weet bieden wij in het tweede blok aan studenten die toch nog moeite hebben met programmeren “remedial les” programmeren. De lessen zijn in hetzelfde lesblok als “ITIL”. Om de week wordt “ITIL” en “remedial programmeren” gegeven.
De lessen ITIL zijn in de oneven weken: 9-nov, 23-nov, 7-dec en 21 dec. Deze lessen worden in de collegezaal op de beganegrond (E.0.02) gegeven, vanaf 18.30 uur tot 20.10 uur.
De lessen “remedial programmering” zijn in de even weken (16-nov, 30-nov en 14-dec) en worden eveneens van 18.30 uur tot 20.10 uur in lokaal E 3.46 gegeven.
Natuurlijk kan je dit allemaal terugvinden op de online rooster van de HvA: http://rooster.hva.nl
Met groet
Iraj
Ik had iets in de trant van dat door JVM, code platform onafhankelijk kan draaienquote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een kuttentamen.
Wat hadden jullie bij die vraag over JVM?
Ik had gewoon "Daarin worden de applicaties gedraaid. En kun je deze hiermee draaien op ieder besturingssysteem."
Dat is letterlijk wat hier in de eerste zin staat : http://nl.wikipedia.org/wiki/Java_Virtual_Machine
Dus ik heb goede hoop.
Kuttentamen inderdaad, denk dat ik een 5 hebquote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een kuttentamen.
Wat hadden jullie bij die vraag over JVM?
Ik had gewoon "Daarin worden de applicaties gedraaid. En kun je deze hiermee draaien op ieder besturingssysteem."
Dat is letterlijk wat hier in de eerste zin staat : http://nl.wikipedia.org/wiki/Java_Virtual_Machine
Dus ik heb goede hoop.
En ik zat ook nog met die vraag over wat een .class bestand is. Ik had Source Code aangekruist. Alleen die is dus fout: http://en.wikipedia.org/wiki/Java_class_file
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |