Jij bent dan ook geen commentator he.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is vrij moeilijk, ik mopper ook altijd bij het voetbal omdat het allemaal vrienden van de joden zijn.. maar als mens heb je ook een voorkeur
Klopt, maar je weet wat ik bedoel, verder wel met je eens.. je hoort vaak wie Rogan zijn favoriet is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen commentator he.
Ik vind Rogan een van de slechtste commentators om deze reden. Ik luister veel liever naar die lui van Bellator of Pat Miletich ofzo. Bas Rutten is eigenlijk best wel een dombo soms qua commentaar en de rest van Strikeforce zijn ook echt mongolen. Maarja je hebt wel een punt natuurlijk, maar dat krijg je bij zo'n jonge sport.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet wat ik bedoel, verder wel met je eens.. je hoort vaak wie Rogan zijn favoriet is.
Maar Rogan > bijna allemaal, niet over Bas, maar als ik Strikeforce kijk gaan me oren bijna bloeden ..
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef Jajong het volgende:
Eens kijken of ze na 1 ronde nog kunnen ademen deze lui
Broughton sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef Jajong het volgende:
Eens kijken of ze na 1 ronde nog kunnen ademen deze lui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
kap eens met die spoilersquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Jajong het volgende:
Tergend dit. De HW's in mijn gym zouden deze lui binnen een minuut subben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hou je bek es man idioot. Hoe is dat een spoiler. Dat deze lui slecht zijn??quote:
mongoolquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek es man idioot. Hoe is dat een spoiler. Dat deze lui slecht zijn??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef Jajong het volgende:
DoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef Jajong het volgende:
http://www.ufc.com/TUF15-Fighter-ApplicationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is LW en WW.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
http://www.ufc.com/TUF15-Fighter-Application
Nee, ook dat nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:19 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Helaas, nog even wachten dus. Heb je al 3 professionele gevechten gewonnen in je carriere?
Maar over een jaartje wel hoor. Minstens 4.quote:
MMA of alleen kickboxing?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar over een jaartje wel hoor. Minstens 4.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Mijne ook, kut vitesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Groningenmaar die hebben nog wel tijd.
En gister het ergste.. VVV...
3 maal kut dus.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb alleen nog Heerenveen, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de volgende fight geen bet, maar mijn pick ging naar Edwards by decisionAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
MMA only. Maar als ik geen gevecht kan vinden op een gegeven moment doe ik ook wel een kickboks partijtje hoor, of boksen, of een grapplingtournooi.quote:
En een bult barfights of niet? Want met jouw bakkesquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
MMA only. Maar als ik geen gevecht kan vinden op een gegeven moment doe ik ook wel een kickboks partijtje hoor, of boksen, of een grapplingtournooi.
is genoeg in duitsland te vindenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
MMA only. Maar als ik geen gevecht kan vinden op een gegeven moment doe ik ook wel een kickboks partijtje hoor, of boksen, of een grapplingtournooi.
Mensen gaan mij meestal uit de weg hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En een bult barfights of niet? Want met jouw bakkes
True, maar die moffen nemen 't niet zo nauw met regels meestal. En als Nederlander van een Duitser winnen... Niet zo makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |