ik denk dat er zeker wel streams om 9 uur zullen zijn vanuit de UK.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is die stream nou ook met tape delay dan, of zou er om negen uur ook gewoon een stream zijn?
Denk 't ook. Daar zorgt onze stream-boer geo3kant wel voorquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat er zeker wel streams om 9 uur zullen zijn vanuit de UK.
Ik ga er ook maar is voor zitten straksquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik hoop dat geo het weer voor elkaar krijgt. Vanavond laptop bij vrienden op tv aansluiten, biertjes erbij... Super!
het lijkt mij dat je dus geen officiële ufc stream kan kopen,als je in 1 van die landen woont?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:30 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga er wel vanuit, dat die zooi gewoon op facebook komt.
Maar streams, het rare is dat op ufc.tv staat dat het blackout is in de UK en nog wat andere, maar ik ga ervanuit dat ESPN (uk) het gewoon uitzend daar.. en dan verwacht ik geen probleem met streams.
Ik ga me best doenals ik maar niet de tijd vergeet
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt mij dat je dus geen officiële ufc stream kan kopen,als je in 1 van die landen woont?
Maar waarom wil je dit tegen gaan, al stream je het naar de US.. schijt aan het is daar ook gratis?..quote:This event is blacked out in the UK, Ireland, Greece, and Italy. Event will available at 8pm ET/5pm PT in the U.S.
Dit is nieuw voor mij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:41 schreef roepdeman het volgende:
Chris Leben vs. Mark Munoz Never bet against Leben, toch val ik weer in die valkuil.
And never bet on the Japanese guyquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor mij?
Enige wat ik weet in de UFC is don't bet against the wrestler
Inderdaad, Michigawa is een dikke favorite.. maar ik zet geen geld op hoor, ik heb wel wat geld verdiend met Hioki maar jezus.. wat een fight weerquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
And never bet on the Japanese guy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |